Polska firma Sofaroom w gronie najemców Domoteki
Styczeń 2021 roku w Domotece upływa pod znakiem dynamicznego rozwoju. 16 stycznia do grona najemców dołączyła kolejna firma meblowa – Sofaroom. W salonie marki klienci mogą się zapoznać z ofertą luksusowych sof i narożników, które stanowią jej znak rozpoznawczy.
Polska firma Sofaroom działa od ponad 30 lat i specjalizuje się w luksusowych sofach i narożnikach w stylu skandynawskim, angielskim czy glamour. Meble wyróżniają się pod względem wzorniczym, jakościowym, a także funkcjonalnym. Świetnie prezentują się zarówno w bardziej klasycznych, jak i nowoczesnych wnętrzach mieszkalnych oraz komercyjnych. W nowo otwartym salonie klienci mogą zobaczyć meble tapicerowane w modnych kolorach – od żółtego przez granatowy po szykowne odcienie szarości.
– Do produkcji mebli wykorzystujemy najwyższej jakości wysokoelastyczne pianki oraz szkielety z litego drewna. Wszystkie tkaniny, które stosujemy do tapicerowania mebli, wyróżniają się odpornością na poziomie od 35 tysięcy do ponad 100 tysięcy cykli ścieralności w testach Martindale’a. Większość naszych tkanin posiada atest na trudnopalność – mówi Marcin Rosiecki, CEO and Founder z firmy Sofaroom.
Flagowe produkty Sofaroom to eleganckie sofy 1-, 2-, 3- i 4-osobowe, a także narożniki. Wszystkie meble są wykonywane ręcznie zgodnie z najlepszymi tradycjami rzemiosła i wykorzystaniem ekskluzywnych materiałów produkowanych w Anglii oraz Niemczech. Ofertę uzupełniają tapicerowane krzesła i pufy, stylowe zestawy mebli, materace, stoliki, konsole, oświetlenie, dodatki oraz dekoracje. Wraz z otwarciem salonu dla klientów przygotowano też atrakcyjną promocję – zniżkę 25% na meble tapicerowane.
– Ofertę Sofaroom kierujemy do osób, które cenią klasyczny szyk wzbogacony o najlepsze doświadczenia współczesnego wzornictwa. Cieszymy się, że do grona najemców Domoteki dołączyła kolejna ciekawa polska marka – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Otwarcie sklepu Sofaroom wieńczy dynamiczne rozpoczęcie 2021 roku w Domotece. W styczniu wystartowały też nowe salony Rolf Benz i Dion.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.