Komunikaty PR

Polska firma Sofaroom w gronie najemców Domoteki

2021-02-08  |  12:00
Biuro prasowe

Styczeń 2021 roku w Domotece upływa pod znakiem dynamicznego rozwoju. 16 stycznia do grona najemców dołączyła kolejna firma meblowa – Sofaroom. W salonie marki klienci mogą się zapoznać z ofertą luksusowych sof i narożników, które stanowią jej znak rozpoznawczy.

Polska firma Sofaroom działa od ponad 30 lat i specjalizuje się w luksusowych sofach i narożnikach w stylu skandynawskim, angielskim czy glamour. Meble wyróżniają się pod względem wzorniczym, jakościowym, a także funkcjonalnym. Świetnie prezentują się zarówno w bardziej klasycznych, jak i nowoczesnych wnętrzach mieszkalnych oraz komercyjnych. W nowo otwartym salonie klienci mogą zobaczyć meble tapicerowane w modnych kolorach – od żółtego przez granatowy po szykowne odcienie szarości.

Do produkcji mebli wykorzystujemy najwyższej jakości wysokoelastyczne pianki oraz szkielety z litego drewna. Wszystkie tkaniny, które stosujemy do tapicerowania mebli, wyróżniają się odpornością na poziomie od 35 tysięcy do ponad 100 tysięcy cykli ścieralności w testach Martindale’a. Większość naszych tkanin posiada atest na trudnopalność – mówi Marcin Rosiecki, CEO and Founder z firmy Sofaroom.

Flagowe produkty Sofaroom to eleganckie sofy 1-, 2-, 3- i 4-osobowe, a także narożniki. Wszystkie meble są wykonywane ręcznie zgodnie z najlepszymi tradycjami rzemiosła i wykorzystaniem ekskluzywnych materiałów produkowanych w Anglii oraz Niemczech. Ofertę uzupełniają tapicerowane krzesła i pufy, stylowe zestawy mebli, materace, stoliki, konsole, oświetlenie, dodatki oraz dekoracje. Wraz z otwarciem salonu dla klientów przygotowano też atrakcyjną promocję – zniżkę 25% na meble tapicerowane.

Ofertę Sofaroom kierujemy do osób, które cenią klasyczny szyk wzbogacony o najlepsze doświadczenia współczesnego wzornictwa. Cieszymy się, że do grona najemców Domoteki dołączyła kolejna ciekawa polska marka – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Otwarcie sklepu Sofaroom wieńczy dynamiczne rozpoczęcie 2021 roku w Domotece. W styczniu wystartowały też nowe salony Rolf Benz i Dion.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Profundo PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Trendy wnętrzarskie z Mediolanu: Włoski wieczór MIUFORM i PEKA Biuro prasowe
2024-06-11 | 10:50

Trendy wnętrzarskie z Mediolanu: Włoski wieczór MIUFORM i PEKA

Światowe święto designu za nami. Salone del Mobile w Mediolanie, nie trzeba nikomu przedstawiać. To kluczowe wydarzenie dla profesjonalistów z branży architektury wnętrz i designu
Dom Zadbaj o czystość i ochronę swoich podłóg i dywanów z Hoover
2024-06-10 | 12:30

Zadbaj o czystość i ochronę swoich podłóg i dywanów z Hoover

Podczas odkurzania kluczowe jest nie tylko skuteczne czyszczenie powierzchni, ale również ochrona naszych podłóg i dywanów. Z tego powodu warto postawić na odkurzacz,
Dom Design na świeżym powietrzu
2024-06-09 | 10:25

Design na świeżym powietrzu

Sezon letni w pełni! Wraz z nadejściem ciepłych dni coraz więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu. Przebywanie wśród natury sprzyja relaksowi, a dobrze zaprojektowana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Media

Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz

Prezenterka zaznacza, że jako prowadząca program „Nasz nowy dom” nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia. Jak podkreśla, robiła to z dużą przyjemnością, bo metamorfozy wnętrz od dawna są jej pasją. Katarzyna Dowbor cieszy się, że teraz swoimi pomysłami w tej kwestii może się dzielić w innym formacie. Zapewnia też, że dostaje od widzów wiele miłych wiadomości.

Konsument

Co czwarty uczeń ostatnich klas szkoły ponadpodstawowej ma konkretne plany na przyszłość. 30 proc. nie wie, czy będzie studiować

Dla ponad połowy badanych uczniów ostatnich klas liceów i techników praca jest ważna już w tym momencie życia. Podkreślają jednak, że pieniądze nie są celem samym w sobie, a raczej motywuje ich chęć rozwoju i edukacji życiowej. Ponad połowa wybiera się na studia po zakończeniu szkoły średniej, a 30 proc. jeszcze się nad tym zastanawia. Co istotne, 60 proc. ma już pomysły na przyszłość, a co czwarty – nawet konkretne plany. Zapytani o najważniejsze sprawy w życiu wymieniają przede wszystkim rodzinę, zdrowie i przyjaciół.