Polskie gwiazdy grają koncerty online dla podopiecznych Fundacji
Dotychczasowe koncerty, które organizowała fundacja, zostały przeniesione do sieci. Wielu artystów mimo ciężkiej osobistej sytuacji daje wspaniałe występy, które udostępniane są na kanałach Social Media organizacji. To ogromny gest ze strony wokalistów i muzyków, którzy pragną się dzielić dobrem, nawet gdy sami są w ciężkiej sytuacji.
Wśród dotychczasowych artystów na scenie pojawiły się takie gwiazdy jak Artur Chamski, Marcin Czyżewski czy Iwona Węgrowska oraz wielu innych wspaniałych wokalistów. Niebawem odbędzie się koncert Magdy Beredy, która podbiła serca zwłaszcza wśród młodszej polskiej publiczności. Bezpłatne występy można obejrzeć na fanpage fundacji https://www.facebook.com/spelnionychmarzen.
– To ukłon w stronę naszych podopiecznych i darczyńców. Swoje działania zostaliśmy zmuszeni przenieść do sieci. Nie dziwi nas ogromne zainteresowanie artystów. Nie ma nic wspanialszego niż dzielić się muzyką. Wszystkich chętnych artystów, nie tylko muzyków, zapraszamy na naszą scenę – mówi Justyna Sypka, prezes fundacji.
Tempo pracy Fundacji nie zmieniło charakteru w obliczu pandemii. Wciąż nieprzerwanie wspiera dzieci i ich rodziców w walce z chorobą. Bez względu na sytuację stara się również spełniać marzenia wszystkich podopiecznych. Organizacja, tak samo jak przedsiębiorcy, jest bardzo elastyczna i przeniosła działania w tryb on-line. Warto wspomóc Fundacje, by mogła kontynuować ona swoje działania. By wesprzeć organizację należy skorzystać z poniższego linka:
https://zrzutka.pl/gnx57t?utm_medium=mail&utm_source=postmark&utm_campaign=payment_notification&fbclid=IwAR14-u58E2dPfrXz2QOGhWNWZ9KWCxM7LrdsSFbK0JExdYFnbjtvyEl9R-0
Głównym działaniem Fundacji Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha jest otoczenie opieką chorych dzieci oraz ich rodzin od momentu zdiagnozowania choroby poprzez cały proces leczenia. Organizacja opiekuje się na stałe pięcioma dziecięcymi onkologicznymi ośrodkami w Polsce, a także dedykuje swoje wsparcie dzieciom i młodzieży ze wszystkich ośrodków onkologicznych w Polsce i zaprzyjaźnionych ośrodków zagranicznych: na Słowacji, w Rumuni, Turcji, oraz na Ukrainie i Litwie.
Fundacja Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha – fundacja mająca status organizacji pożytku publicznego, powstała w sierpniu 2002 z inicjatywy Małgorzaty i Tomasza Osuchów. Fundacja opiekuje się dziećmi z chorobami nowotworowymi leczącymi się w dwóch specjalistycznych ośrodkach w Warszawie: w Instytucie Matki i Dziecka oraz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. M. Michałowicza. Fundacja jest członkiem Polskiej Unii Onkologii. Otrzymała liczne nagrody, m.in. nagrodę im. Św. Kamila w kategorii "organizacje najbardziej zasłużone w zakresie onkologii dziecięcej" – za miłość do bliźniego, ofiarne zaangażowanie w służbie chorym dzieciom i godną naśladowania – szlachetną postawę osób pracujących w Fundacji. Jej założyciele w 2009 roku zostali uhonorowani przez Prezydenta RP Złotymi Krzyżami Zasługi za działalność na rzecz chorych dzieci.
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka, agencja Face it!, Tel. 790 393 471, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.