Pomysł na lato w mieście? Blue City przygotowało moc atrakcji!
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Zagospodarowanie dziecku czasu w wakacje, to dla każdego rodzica nie lada wyzwanie. Na pomoc przychodzi Blue City, proponując zajęcia edukacyjne, taneczne i sportowe.
Zabawa, edukacja i taniec
Trwają zapisy na półkolonie dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat w jednej z największych sal zabaw w Warszawie – Inca Play. W sali znajduje się m.in. piracki starek, diabelski młyn, „małpi gaj” z wielotorowymi zjeżdżalniami, kryjówki edukacyjne śladem polskich leśnych zwierząt, domki na drzewie, trampoliny, stoły multimedialne. W ramach półkolonii dzieci będą mogły rozwijać swoje umiejętności podczas specjalnie przygotowanych dla nich zajęć edukacyjnych i warsztatów ceramicznych, kucharskich, plastycznych i ekologicznych. Odwiedzą również wraz z kadrą doświadczonych opiekunów ściankę wspinaczkową, Papugarnię oraz kino Helios. Nie zabraknie zabawy na świeżym powietrzu w okolicznych parkach. Inca Play zapewnia dzieciom przygotowywane na miejscu świeże posiłki.
Dla młodych miłośników tańca Egurrola Dance Studio w Blue City proponuje „Roztańczone Półkolonie”. Zajęcia taneczne pod czujnym okiem instruktorów z wieloletnim doświadczeniem będą się odbywały raz dziennie. Oprócz tańca przygotowano wiele innych atrakcji - zajęcia integracyjne, wycieczki, a także warsztaty ogólnorozwojowe i zajęcia plastyczne.
Z troską o sprawność fizyczną
Na młodych miłośników golfa i historii czeka Time Machine Golf 3 D, który z okazji wakacji przygotował bilety w specjalnych cenach. Interaktywne pole golfowe 3D łączy dobrą rozrywkę z edukacją na temat historii naszej planety oraz osiągnięć największych cywilizacji. Każdy pojedynek golfowy odbywa się pod czujnym okiem animatora, dlatego można mieć pewność, że dzieci będą bezpieczne i nie będą się nudziły.
Wakacyjne promocje w ramach „Lata w mieście” przygotowało również jedyne w Polsce centrum rozrywki TEPfactor. Zabawa w TEPfactor zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. Warto pamiętać, że dzieci poniżej 15 lat mogą przebywać na terenie TEPfactor tylko pod opieką osoby dorosłej.
Blue City zaprasza również do nowoczesnego kina Helios oraz do restauracji, z których wiele oferuje specjalnie menu dla dzieci.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.