Komunikaty PR

Pomysł na lato w mieście? Blue City przygotowało moc atrakcji!

2021-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Zagospodarowanie dziecku czasu w wakacje, to dla każdego rodzica nie lada wyzwanie. Na pomoc przychodzi Blue City, proponując zajęcia edukacyjne, taneczne i sportowe.

Zabawa, edukacja i taniec

Trwają zapisy na półkolonie dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat w jednej z największych sal zabaw w Warszawie – Inca Play. W sali znajduje się m.in. piracki starek, diabelski  młyn, „małpi gaj” z wielotorowymi zjeżdżalniami, kryjówki edukacyjne śladem polskich leśnych zwierząt, domki na drzewie, trampoliny, stoły multimedialne. W ramach półkolonii dzieci będą mogły rozwijać swoje umiejętności podczas specjalnie przygotowanych dla nich zajęć edukacyjnych i warsztatów ceramicznych, kucharskich, plastycznych i ekologicznych. Odwiedzą również wraz z kadrą doświadczonych opiekunów ściankę wspinaczkową, Papugarnię oraz kino Helios. Nie zabraknie zabawy na świeżym powietrzu w okolicznych parkach. Inca Play zapewnia dzieciom przygotowywane na miejscu świeże posiłki.

Dla młodych miłośników tańca Egurrola Dance Studio w Blue City proponuje „Roztańczone Półkolonie”. Zajęcia taneczne pod czujnym okiem instruktorów z wieloletnim doświadczeniem będą się odbywały raz dziennie.  Oprócz tańca przygotowano wiele innych atrakcji - zajęcia integracyjne, wycieczki,  a także warsztaty ogólnorozwojowe i zajęcia plastyczne.

Z troską o sprawność fizyczną 

Na młodych miłośników golfa i historii czeka Time Machine Golf 3 D, który z okazji wakacji przygotował bilety w specjalnych cenach. Interaktywne pole golfowe 3D łączy dobrą rozrywkę z edukacją na temat historii naszej planety oraz osiągnięć największych cywilizacji. Każdy pojedynek golfowy odbywa się pod czujnym okiem animatora, dlatego można mieć pewność, że dzieci będą bezpieczne i nie będą się nudziły.

Wakacyjne promocje w ramach „Lata w mieście” przygotowało również jedyne w Polsce centrum rozrywki TEPfactor. Zabawa w TEPfactor zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. Warto pamiętać, że dzieci poniżej 15 lat mogą przebywać na terenie TEPfactor tylko pod opieką osoby dorosłej.

Blue City zaprasza również do nowoczesnego kina Helios oraz do restauracji, z których wiele  oferuje specjalnie menu dla dzieci.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.