Pomysł na lato w mieście? Blue City przygotowało moc atrakcji!
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Zagospodarowanie dziecku czasu w wakacje, to dla każdego rodzica nie lada wyzwanie. Na pomoc przychodzi Blue City, proponując zajęcia edukacyjne, taneczne i sportowe.
Zabawa, edukacja i taniec
Trwają zapisy na półkolonie dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat w jednej z największych sal zabaw w Warszawie – Inca Play. W sali znajduje się m.in. piracki starek, diabelski młyn, „małpi gaj” z wielotorowymi zjeżdżalniami, kryjówki edukacyjne śladem polskich leśnych zwierząt, domki na drzewie, trampoliny, stoły multimedialne. W ramach półkolonii dzieci będą mogły rozwijać swoje umiejętności podczas specjalnie przygotowanych dla nich zajęć edukacyjnych i warsztatów ceramicznych, kucharskich, plastycznych i ekologicznych. Odwiedzą również wraz z kadrą doświadczonych opiekunów ściankę wspinaczkową, Papugarnię oraz kino Helios. Nie zabraknie zabawy na świeżym powietrzu w okolicznych parkach. Inca Play zapewnia dzieciom przygotowywane na miejscu świeże posiłki.
Dla młodych miłośników tańca Egurrola Dance Studio w Blue City proponuje „Roztańczone Półkolonie”. Zajęcia taneczne pod czujnym okiem instruktorów z wieloletnim doświadczeniem będą się odbywały raz dziennie. Oprócz tańca przygotowano wiele innych atrakcji - zajęcia integracyjne, wycieczki, a także warsztaty ogólnorozwojowe i zajęcia plastyczne.
Z troską o sprawność fizyczną
Na młodych miłośników golfa i historii czeka Time Machine Golf 3 D, który z okazji wakacji przygotował bilety w specjalnych cenach. Interaktywne pole golfowe 3D łączy dobrą rozrywkę z edukacją na temat historii naszej planety oraz osiągnięć największych cywilizacji. Każdy pojedynek golfowy odbywa się pod czujnym okiem animatora, dlatego można mieć pewność, że dzieci będą bezpieczne i nie będą się nudziły.
Wakacyjne promocje w ramach „Lata w mieście” przygotowało również jedyne w Polsce centrum rozrywki TEPfactor. Zabawa w TEPfactor zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. Warto pamiętać, że dzieci poniżej 15 lat mogą przebywać na terenie TEPfactor tylko pod opieką osoby dorosłej.
Blue City zaprasza również do nowoczesnego kina Helios oraz do restauracji, z których wiele oferuje specjalnie menu dla dzieci.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.