Pomysły na klimatyczne, jesienne wnętrze, w którym w pełni się zrelaksujesz
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Jesienna pogoda często nie zachęca do spacerów. Nic dziwnego, że częściej odczuwamy potrzebę schronienia się w wnętrzach naszych domów, oraz relaksu pod ciepłym kocem z kubkiem gorącej herbaty. Warto wprowadzić kilka zmian, aby poczuć się błogo i przyjemnie. Koce, kołdry, poduszki lub świece sprawią, że nasza prywatna przestrzeń będzie sprzyjać relaksowi podczas długich wieczorów.
Zadbaj o aranżację
W jesiennych aranżacjach wnętrz nie można zapomnieć o grubym, wełnianym kocu czy ostatnio tak modnych pledach z wełny czesankowej. Na kanapę czy na łóżko dobrze jest położyć kolorowe poduszki dekoracyjne. Różne odcienie pomarańczowego, żółtego, ciepłe brązy, ciemna zieleń, stonowane beże i złoto – nadadzą wnętrzom przytulnego charakteru i wprawią w dobry nastrój. Naturalne elementyz pobliskich parków lub lasów są oryginalnym dodatkiem aranżacyjnym. Zasuszone liście o żywych barwach przymocować można do sznurka tworząc girlandę. Taka ozdoba zdecydowanie ożywi cały pokój. Efektywnie prezentują się również dynie odmiany baby boo, kompozycje z wrzosów w donicach, przezroczyste wazony z umieszczonymi w nich kasztanami, suszonymi owocami i żołędziami lub trawy ozdobne.
Rozświetl przestrzeń
Wyjątkowy klimat pomieszczenia uzyskasz dzięki ciepłemu oświetleniu. Nastrojowe lampki, zapalone świeczki rozstawione po pokoju podkreślą urok jesiennych dekoracji. Do tego unoszący się zapach cynamonu, wanilii, pomarańczy czy miodu wprowadzą Cię w błogi relaks.
Wprowadź ciepło i wygodę także w sypialni
Jesiennych dekoracji nie powinno także zabraknąć w sypialni. To właśnie tam szczególnie szukamy ciepła i wygody. Dzięki miękkim i puszystym tkaninom w ciepłych kolorach stanie się bardziej przytulna. Warto zainwestować w poduszki, narzuty, koce i zasłony. Niemniej ważna jest sama pościel. Kołdry i poduszki z serii LAPONIA MICROFIBER lub 4 PORY ROKU są wyjątkowo puszyste i sprężyste. Dzięki poszyciu z mikrofibry zapewniają ciepło i wygodę. Kierowane są także do alergików, ponieważ nie przepuszczają kurzu i roztoczy. Dodatkowo mikrofibra jest niezwykle wytrzymała i odporna na spieranie, nawet przy wielokrotnym praniu.
Nie zapominaj o sobie
Kiedy deszczowe wieczory zmuszają nas do pozostania w domu, warto pomyśleć o sobie. Rozsiądź się wygodnie, nakryj puszystą kołdrą i oddaj się lekturze książki lub seansowi filmowemu. Skuś się na aromatyczną herbatę z odrobiną soku malinowego, goździkami, laską cynamonu, imbirem i kilkoma plastrami pomarańczy. Możesz także wykonać domowy peeling z oliwy z oliwek i cukru trzcinowego. Uzupełniony o fusy z kawy będzie stymulował przepływ krwi, doda skórze energii i ją wygładzi.
Niewiele potrzeba, aby stworzyć ciepłe i wygodne wnętrze. Tej jesieni wprowadźmy do naszych domów naturalne ozdoby, w pełni oddające charakter panującej pory roku!
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.
***
Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska:
Więcej informacji na: www.wendre.pl
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.