Komunikaty PR

Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel!

2021-02-25  |  01:00
Biuro prasowe

W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu powstała seria odcinków, która przybliżyła konsumentom wyjątkowe dziedzictwo oraz współczesne wedlowskie inicjatywy. Projekt zdobył popularność ponad 215 tys. słuchaczy. 

E.Wedel zainicjował produkcję serii pięciu odcinków podcastów, które ujrzały światło dzienne w październiku 2020 roku. Odbiorcy podcastów mieli okazję poznać niezwykle ciekawą historii marki, począwszy od założenia jej przez Karola Wedla, kontynuowania dziedzictwa przez jego syna Emila, do innowacji wprowadzonych przez Jana Wedla. Nagrania zawierały również treści na temat współczesnego funkcjonowania firmy, jej obecnych działań i wyzwań.  Zróżnicowane wątki przyczyniły się do sukcesu podcastów, które przyciągnęły ponad 215 tys. słuchaczy. Nagrania są dostępne na kilku platformach, w tym YouTube. Jednak to Spotify okazał się najczęściej wybieranym przez użytkowników podcastów. Ponad 117 tys. użytkowników skorzystało z tej platformy, aby wysłuchać odcinków zrealizowanych z marką E.Wedel.

Pierwszy z serii podcastów został przygotowany we współpracy z kanałem Imponderabilia. Prowadzący Karol Paciorek rozmawiał z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym E.Wedel oraz varsavianistą, Piotrem Wierzbickim. Słuchacze podcastu mogli poznać historię współpracy z Leonetto Cappiello, twórcą jednego z symboli marki – chłopca na zebrze, a także zapoznać się z kulisami zarządzania tak dużą firmą. Podcast Pogadajmy o życiu, prowadzony przez Justynę Mazur opowiadał o istocie wielopokoleniowości na podstawie historii marki, od założenia słodkiej firmy przez Karola Wedla aż do modernizacji wprowadzanych przez jego wnuka, Jana. Gościem trzeciego podcastu, 7 metrów pod ziemią, był Maestro Czekolady, Janusz Profus, który przybliżył słuchaczom tajniki pracy w Fabryce czekolady E.Wedel wczoraj i dziś. W rozmowie z Muda Talks, Aleksandra Kusz vel Sobczuk, przedstawicielka E.Wedel oraz varsavianista Piotr Wierzbicki opowiedzieli między innymi o wizjonerstwie i biznesowej odwadze rodziny Wedlów w trudnych czasach oraz o współczesnej strategii CSR ogłoszonej przez markę. Z piątego z serii słuchowiska, Zabójcze opowieści, słuchacze mogli między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób Jan Wedel udzielał mieszkańcom stolicy pomocy w trakcie wojny.

Tych, którzy nie mieli jeszcze okazji, serdecznie zachęcamy do przesłuchania serii podcastów dostępnej w serwisach YouTube i Spotify.

Imponderabilia

YT: www.youtube.com/watch?v=H5inXzPnQ_s&t=993s

Spotify: open.spotify.com/episode/1UeNKT99ibqJJpHpYvmSub?si=vfu9FW80SUSKLiSQsvCiCw

Pogadajmy o życiu

YT: https://www.youtube.com/watch?v=fjpIlSb_gfc

Spotify: open.spotify.com/episode/5N1lS78uga1hgy2wASeSs1?si=BwuvsXT4QeuikFBFSNVXcw

7 metrów pod ziemią

Spotify: open.spotify.com/episode/3fkWdJg3lmPBqbRjZKqEO1?si=HtCYDCbKQHK9kD6Ipsa-Qg

Muda Talks

YT: https://www.youtube.com/watch?v=-8IHtZZuwJg

Spotify: open.spotify.com/episode/66eHMbcXVT7VbhLdyZ0c3R?si=2lc1gkfGQtmc5_Fb-bVTig

Zabójcze opowieści

YT: https://www.youtube.com/watch?v=B34Jpo1Sm2s

Spotify: open.spotify.com/episode/4MZMxN2TCqft5GIOXu5dBU?si=tF6xRXpTQXGZkwncBvEaQg

Według firmy Voxnest[i]z końcem kwietnia 2020 roku w Europie popularność podcastów wzrosła aż o 53 proc. Według danych Spotify[ii]w Polsce w pierwszym półroczu 2020 roku wysłuchano ponad 300 proc. więcej godzin podcastów niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Seria odcinków podcastów z marką E.Wedel zdecydowanie potwierdziła szerzące się zainteresowanie do słuchania podcastów.

 


[i]Voxnest. 2021. The State of the Podcast Universe. [Online] Available at: https://blog.voxnest.com/2020-mid-year-podcast-industry-report/.

[ii]Spotify, https://spotify.prowly.com/105096-popularnosc-podcastow-rosnie-w-zawrotnym-tempie-spotify-prezentuje-najnowsze-dane.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.