Komunikaty PR

Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy. Startuje „Pojedynek Smaku”.

2021-01-22  |  19:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy.  Startuje „Pojedynek Smaku”.

Kuchnia regionalna wraca do mody. Polacy coraz chętniej poznają dania z różnych zakątków swojego kraju. Jednak regionalizm w kuchni wciąż pozostawia wiele do odkrycia. Popularni influencerzy podejmą się wyzwania rozkochania nas w lokalnych potrawach i wezmą udział w akcji „Pojedynek Smaku”. Nad kulinarną walką czuwać będzie autorytet w tej dziedzinie – Ewa Wachowicz. Pomysłodawcą wielkiej kampanii jest marka Duda Nasze Polskie. Start projektu już 25 stycznia.

Kuchnia regionalna jest dla mnie bardzo ważna, to swoista wizytówka różnych miejsc Polski.
Od zawsze jestem zwolenniczką świeżych, lokalnych produktów i smaków z tradycją. Sama pochodzę
z Beskidu Żywieckiego i uwielbiam wracać do tamtejszych specjałów, kojarzą mi się z dzieciństwem
i rodzinnymi stronami. Mimo tego, że gotowanie jest moją pasją od wielu lat, a w kuchni czuję się jak ryba w wodzie, ten projekt będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem
– mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.

Już 25 stycznia startuje akcja „Pojedynek Smaku”. Przez 7 tygodni szesnaścioro influencerów weźmie udział w kulinarnych starciach. Ich zadaniem będzie przygotowanie najlepszych regionalnych potraw. Będziemy mogli zajrzeć do kuchni rywalizujących między sobą zawodników reprezentujących różne regiony Polski. Zwycięzcy poszczególnych par zmierzą się ze sobą w kolejnych etapach bitwy. Wszystkie działania będzie można obserwować online, a o tym kto znalazł się wśród wybranych influencerów przekonamy się już wkrótce.  W roli ambasadora projektu wystąpi Ewa Wachowicz, która będzie dzieliła się swoim doświadczeniem. W pierwszym starciu influencerów zmierzą się kuchnia podhalańska
i kurpiowska. Ale o tym, kto zwycięży, zadecydują internauci w głosowaniu na stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl. Na wszystkich głosujących czekają atrakcyjne nagrody.

Podobno najlepiej poznać kraj, jedząc jego narodowe dania. Polacy coraz chętniej zaglądają w różne zakątki Polski, szukając kulinarnych inspiracji. Na szczęście, żeby spróbować lokalnych smaków,
nie trzeba dziś ruszać się z domu. Influencerzy, których zaangażowaliśmy w „Pojedynek Smaku”, podzielą się z odbiorcami swoimi propozycjami na regionalne dania i pokażą, że do ich przygotowania nie potrzeba trudno dostępnych składników czy zaawansowanych umiejętności
– mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

W swoich daniach kucharze będą wykorzystywać wędliny marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime
i tradycyjne.

Zmagania będzie można śledzić na żywo na profilach influencerów, specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl oraz w mediach społecznościowych marki Duda
– na Facebooku (@DudaNaszePolskie) i Instagramie (@duda_naszepolskie). Kulinarna rywalizacja rozpocznie się od eliminacji 25 stycznia. Wielki finał odbędzie się 14 marca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.