Porcja zdrowia - sok z czerwonych owoców
Awesome PR girls
E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Wiosna to sezon świeżości, która dostarcza pozytywnej energii do działania. Chętniej uprawiamy sport i mamy ochotę na owocowe smaki, a tych w tym czasie nie brakuje! Niektórzy sięgają po owoce, a inni wolą soki. Dla tych drugich mamy nie lada gratkę, sok z czerwonych owoców Limenita. To nie tylko smaczna i zdrowa kompozycja, ale także mieszanka, która pomoże zadbać wiosną o dobry wygląd - poniżej przedstawimy kilka niesamowitych właściwości jej składników.
Nie wszyscy zdają sobie sprawę, z tego jaką skarbnicą witamin i minerałów są czerwone owoce. Zawierają związki fenolowe, działające jako przeciwutleniacze, dzięki którym możemy cieszyć się wspaniałym wyglądem oraz sylwetką. W soku z czerwonych owoców Limenita znajdziemy kompozycję składającą się z malin, wiśni oraz winogron. Jak składniki poszczególnych owoców wpływają na nasze zdrowie? Sprawdzamy!
Maliny
To owoce, które są sprzymierzeńcem wszystkich starających się utrzymać sylwetkę, a to dzięki komponentowi o nazwie keton malinowy. Ten cudowny ingredient odpowiada m.in. za spalanie tłuszczu. Co więcej, spożywanie malin wspomaga metabolizm, wzmacnia organizm oraz zapewnia uczucie sytości.
Wiśnie
To one pomagają nam ustabilizować cykl dobowy, a to dzięki temu, że zawierają melatoninę. Dzięki wprowadzeniu ich do swojego menu możemy zdrowo się wyspać. Jednak na tym ich zalety się nie kończą. W wiśniowym miąższu znajdują się antyoksydanty, czyli związki mające wpływ na przykład na spowolnienie procesów starzenia się. Co więcej, podobnie jak maliny, mają pozytywny wpływ na przemianę materii.
Winogrona
To kolejne w tej kompozycji owoce, których spożycie może pomóc utrzymać sylwetkę. Winogrona zawierają w swoim składzie resweratrol, czyli związek przyczyniający się do zmniejszenia masy ciała. Niemniej jednak, na tym nie koniec właściwości, które służą naszemu wyglądowi. W winogronach znajdziemy także miedź, chrom oraz cynk - to składniki dbające o elastyczność skóry. Oprócz tego, jedzenie tych owoców lub picie soku z nich, sprawi, że nasza skóra nabierze pięknego kolorytu oraz będzie jędrna.
Sok z czerwonych owoców, podobnie jak inne smaki marki Limeñita dostępne są w lodówkach sklepów Auchan, Carrefour, Leclerc, Stokrotka, Makro, w delikatesach K&M i Supersam.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.