Port Łódź z kolejną inicjatywą dla najmłodszych

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw, zewnętrzne boiska do aktywności fizycznej, kilkaset eventów dedykowanych dzieciom, nowoczesna i bezpłatna sala zabaw oraz bogata oferta asortymentu dla maluchów oferowana przez najemców. Tak Port Łódź może podsumować swoje dotychczasowe działania realizowane z myślą o najmłodszych gościach. Obecnie ruszyła kolejna inicjatywa Centrum podjęta z myślą o dzieciach – „Dzień Dziecka przez cały rok”.
Zakupy w centrum handlowym z dzieckiem stanowią często logistyczne wyzwanie dla rodziców i opiekunów. Niezwykle ważne jest zatem wdrożenie rozwiązań, które w maksymalnym stopniu ułatwią taką wizytę, gdy na zakupy wybieramy się z pociechą. Liczy się przede wszystkim odpowiednia infrastruktura obiektu dostosowana do potrzeb dzieci i ich opiekunów oraz stałe i cykliczne atrakcje dla najmłodszych, które sprawią, że wizyta w centrum handlowym będzie przyjemnością zarówno dla maluchów, jak i dla dorosłych. W minione wakacje na Patio Portu Łódź funkcjonował jedyny bezpłatny w mieście park linowy, natomiast już od września łódzkie centrum ruszyło z kolejnym projektem pod nazwą „Dzień Dziecka przez cały rok”. W ramach inicjatywy w każdy ostatni piątek miesiąca w Porcie Łódź odbywać będą się inne tematyczne atrakcje dedykowane najmłodszym połączone z rabatami najemców na asortyment dziecięcy. Pierwsze wrześniowe wydarzenie odbyło się z prawdziwie królewskim rozmachem. Dzieci otrzymały od Portu Łódź korony, czekał też na nie tron i pamiątkowe bezpłatne zdjęcie otrzymywane od ręki. W ostatni piątek października zaplanowany został z kolei dyniowy labirynt nawiązujący do Halloween.
- Nasze Centrum od lat wymieniane jest wśród najbardziej przyjaznych dzieciom obiektów handlowych w Polsce. I to zarówno pod względem infrastruktury, organizowanych atrakcji, jak i oferty zakupowej i usługowej. Ponieważ dla nas, w Porcie Łódź jeden Dzień Dziecka w roku to zdecydowanie za mało, postanowiliśmy organizować w ostatnie piątki miesiąca tematyczne akcje dedykowane właśnie dzieciom. Do udziału w tej inicjatywie zaprosiliśmy naszych najemców, którzy co miesiąc przygotowywać będą specjalne oferty cenowe na asortyment dedykowany najmłodszym – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
Port Łódź został wyróżniany przez Klientów tytułem jednego z najbardziej przyjaznych dzieciom centrów handlowych (ranking PRCH). Nie bez podstaw. Łódzkie Centrum należące do Ingka Centres wdrożyło wiele rozwiązań dedykowanych dzieciom i ich opiekunom. Znajduje się tu bezpłatna sala zabaw, w której na czas zakupów można zostawić dziecko pod opieką wykwalifikowanych animatorów, dodatkowo dostępnych jest aż 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem oraz wypożyczalnia wózków dla maluchów. W strefie restauracyjnej dostępna jest dziecięca zastawa, a także mikrofalówka, w której można podgrzać jedzenie dla swojej pociechy. Także najemcy food courtu w swojej ofercie mają w menu specjalne pozycje dla najmłodszych. Blisko wejścia do Centrum wyznaczone zostały szerokie miejsca parkingowe dedykowane rodzinom z dziećmi. Z kolei na zewnętrznym terenie rekreacyjnym oraz na Patio można aktywnie spędzić czas z dzieckiem na powietrzu podczas przerwy w zakupach.
- Port Łódź jest miejscem, w którym każdy czuje się dobrze. Każdy, czyli również nasi najmłodsi goście. W związku z tym na terenie naszego Centrum przygotowaliśmy dla maluchów ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw. Zorganizowaliśmy kilkaset edukacyjnych eventów zaadresowanych do dzieci, na które chętnie zapraszamy także lokalne szkoły i przedszkola, by miały możliwość bezpłatnego skorzystania z naszych atrakcji – mówi Jagoda Olesiak. - Podejmując inicjatywy, które mają na celu poprawę komfortu zakupów za każdym razem słuchamy zdania naszych Klientów, których opinie są dla nas bardzo ważne. Tak dzieje się również w przypadku wszelkich inicjatyw podejmowanych z myślą o komforcie zakupów z dzieckiem. W tym celu organizujemy konsultacje z rodzicami i opiekunami, ich sugestie i wypracowane rozwiązania przenoszone są do projektu a następnie realnie wdrażane w Centrum - dodaje Jagoda Olesiak.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.