Komunikaty PR

Port Łódź z kolejną inicjatywą dla najmłodszych

2021-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw, zewnętrzne boiska do aktywności fizycznej, kilkaset eventów dedykowanych dzieciom, nowoczesna i bezpłatna sala zabaw oraz bogata oferta asortymentu dla maluchów oferowana przez najemców. Tak Port Łódź może podsumować swoje dotychczasowe działania realizowane z myślą o najmłodszych gościach. Obecnie ruszyła kolejna inicjatywa Centrum podjęta z myślą o dzieciach – „Dzień Dziecka przez cały rok”. 

 

Zakupy w centrum handlowym z dzieckiem stanowią często logistyczne wyzwanie dla rodziców i opiekunów. Niezwykle ważne jest zatem wdrożenie rozwiązań, które w maksymalnym stopniu ułatwią taką wizytę, gdy na zakupy wybieramy się z pociechą. Liczy się przede wszystkim odpowiednia infrastruktura obiektu dostosowana do potrzeb dzieci i ich opiekunów oraz stałe i cykliczne atrakcje dla najmłodszych, które sprawią, że wizyta w centrum handlowym będzie przyjemnością zarówno dla maluchów, jak i dla dorosłych. W minione wakacje na Patio Portu Łódź funkcjonował jedyny bezpłatny w mieście park linowy, natomiast już od września łódzkie centrum ruszyło z kolejnym projektem pod nazwą „Dzień Dziecka przez cały rok”. W ramach inicjatywy w każdy ostatni piątek miesiąca w Porcie Łódź odbywać będą się inne tematyczne atrakcje dedykowane najmłodszym połączone z rabatami najemców na asortyment dziecięcy. Pierwsze wrześniowe wydarzenie odbyło się z prawdziwie królewskim rozmachem. Dzieci otrzymały od Portu Łódź korony, czekał też na nie tron i pamiątkowe bezpłatne zdjęcie otrzymywane od ręki. W ostatni piątek października zaplanowany został z kolei dyniowy labirynt nawiązujący do Halloween.

 

-  Nasze Centrum od lat wymieniane jest wśród najbardziej przyjaznych dzieciom obiektów handlowych w Polsce. I to zarówno pod względem infrastruktury, organizowanych atrakcji, jak i oferty zakupowej i usługowej. Ponieważ dla nas, w Porcie Łódź jeden Dzień Dziecka w roku to zdecydowanie za mało, postanowiliśmy organizować w ostatnie piątki miesiąca tematyczne akcje dedykowane właśnie dzieciom. Do udziału w tej inicjatywie zaprosiliśmy naszych najemców, którzy co miesiąc przygotowywać będą specjalne oferty cenowe na asortyment dedykowany najmłodszym – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź. 

 

Port Łódź został wyróżniany przez Klientów tytułem jednego z najbardziej przyjaznych dzieciom centrów handlowych (ranking PRCH). Nie bez podstaw.  Łódzkie Centrum należące do Ingka Centres wdrożyło wiele rozwiązań dedykowanych dzieciom i ich opiekunom. Znajduje się tu bezpłatna sala zabaw, w której na czas zakupów można zostawić dziecko pod opieką wykwalifikowanych animatorów, dodatkowo dostępnych jest aż 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem oraz wypożyczalnia wózków dla maluchów. W strefie restauracyjnej dostępna jest dziecięca zastawa, a także mikrofalówka, w której można podgrzać jedzenie dla swojej pociechy. Także najemcy food courtu w swojej ofercie mają w menu specjalne pozycje dla najmłodszych. Blisko wejścia do Centrum wyznaczone zostały szerokie miejsca parkingowe dedykowane rodzinom z dziećmi. Z kolei na zewnętrznym terenie rekreacyjnym oraz na Patio można aktywnie spędzić czas z dzieckiem na powietrzu podczas przerwy w zakupach. 

 

Port Łódź jest miejscem, w którym każdy czuje się dobrze. Każdy, czyli również nasi najmłodsi goście. W związku z tym na terenie naszego Centrum przygotowaliśmy dla maluchów ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw. Zorganizowaliśmy kilkaset edukacyjnych eventów zaadresowanych do dzieci, na które chętnie zapraszamy także lokalne szkoły i przedszkola, by miały możliwość bezpłatnego skorzystania z naszych atrakcji – mówi Jagoda Olesiak. - Podejmując inicjatywy, które mają na celu poprawę komfortu zakupów za każdym razem słuchamy zdania naszych Klientów, których opinie są dla nas bardzo ważne. Tak dzieje się również w przypadku wszelkich inicjatyw podejmowanych z myślą o komforcie zakupów z dzieckiem. W tym celu organizujemy konsultacje z rodzicami i opiekunami, ich sugestie i wypracowane rozwiązania przenoszone są do projektu a następnie realnie wdrażane w Centrum - dodaje Jagoda Olesiak.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.