Komunikaty PR

Port Łódź z kolejną inicjatywą dla najmłodszych

2021-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw, zewnętrzne boiska do aktywności fizycznej, kilkaset eventów dedykowanych dzieciom, nowoczesna i bezpłatna sala zabaw oraz bogata oferta asortymentu dla maluchów oferowana przez najemców. Tak Port Łódź może podsumować swoje dotychczasowe działania realizowane z myślą o najmłodszych gościach. Obecnie ruszyła kolejna inicjatywa Centrum podjęta z myślą o dzieciach – „Dzień Dziecka przez cały rok”. 

 

Zakupy w centrum handlowym z dzieckiem stanowią często logistyczne wyzwanie dla rodziców i opiekunów. Niezwykle ważne jest zatem wdrożenie rozwiązań, które w maksymalnym stopniu ułatwią taką wizytę, gdy na zakupy wybieramy się z pociechą. Liczy się przede wszystkim odpowiednia infrastruktura obiektu dostosowana do potrzeb dzieci i ich opiekunów oraz stałe i cykliczne atrakcje dla najmłodszych, które sprawią, że wizyta w centrum handlowym będzie przyjemnością zarówno dla maluchów, jak i dla dorosłych. W minione wakacje na Patio Portu Łódź funkcjonował jedyny bezpłatny w mieście park linowy, natomiast już od września łódzkie centrum ruszyło z kolejnym projektem pod nazwą „Dzień Dziecka przez cały rok”. W ramach inicjatywy w każdy ostatni piątek miesiąca w Porcie Łódź odbywać będą się inne tematyczne atrakcje dedykowane najmłodszym połączone z rabatami najemców na asortyment dziecięcy. Pierwsze wrześniowe wydarzenie odbyło się z prawdziwie królewskim rozmachem. Dzieci otrzymały od Portu Łódź korony, czekał też na nie tron i pamiątkowe bezpłatne zdjęcie otrzymywane od ręki. W ostatni piątek października zaplanowany został z kolei dyniowy labirynt nawiązujący do Halloween.

 

-  Nasze Centrum od lat wymieniane jest wśród najbardziej przyjaznych dzieciom obiektów handlowych w Polsce. I to zarówno pod względem infrastruktury, organizowanych atrakcji, jak i oferty zakupowej i usługowej. Ponieważ dla nas, w Porcie Łódź jeden Dzień Dziecka w roku to zdecydowanie za mało, postanowiliśmy organizować w ostatnie piątki miesiąca tematyczne akcje dedykowane właśnie dzieciom. Do udziału w tej inicjatywie zaprosiliśmy naszych najemców, którzy co miesiąc przygotowywać będą specjalne oferty cenowe na asortyment dedykowany najmłodszym – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź. 

 

Port Łódź został wyróżniany przez Klientów tytułem jednego z najbardziej przyjaznych dzieciom centrów handlowych (ranking PRCH). Nie bez podstaw.  Łódzkie Centrum należące do Ingka Centres wdrożyło wiele rozwiązań dedykowanych dzieciom i ich opiekunom. Znajduje się tu bezpłatna sala zabaw, w której na czas zakupów można zostawić dziecko pod opieką wykwalifikowanych animatorów, dodatkowo dostępnych jest aż 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem oraz wypożyczalnia wózków dla maluchów. W strefie restauracyjnej dostępna jest dziecięca zastawa, a także mikrofalówka, w której można podgrzać jedzenie dla swojej pociechy. Także najemcy food courtu w swojej ofercie mają w menu specjalne pozycje dla najmłodszych. Blisko wejścia do Centrum wyznaczone zostały szerokie miejsca parkingowe dedykowane rodzinom z dziećmi. Z kolei na zewnętrznym terenie rekreacyjnym oraz na Patio można aktywnie spędzić czas z dzieckiem na powietrzu podczas przerwy w zakupach. 

 

Port Łódź jest miejscem, w którym każdy czuje się dobrze. Każdy, czyli również nasi najmłodsi goście. W związku z tym na terenie naszego Centrum przygotowaliśmy dla maluchów ponad 1000 mkw. powierzchni placów zabaw. Zorganizowaliśmy kilkaset edukacyjnych eventów zaadresowanych do dzieci, na które chętnie zapraszamy także lokalne szkoły i przedszkola, by miały możliwość bezpłatnego skorzystania z naszych atrakcji – mówi Jagoda Olesiak. - Podejmując inicjatywy, które mają na celu poprawę komfortu zakupów za każdym razem słuchamy zdania naszych Klientów, których opinie są dla nas bardzo ważne. Tak dzieje się również w przypadku wszelkich inicjatyw podejmowanych z myślą o komforcie zakupów z dzieckiem. W tym celu organizujemy konsultacje z rodzicami i opiekunami, ich sugestie i wypracowane rozwiązania przenoszone są do projektu a następnie realnie wdrażane w Centrum - dodaje Jagoda Olesiak.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz Biuro prasowe
2024-09-30 | 17:00

Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz

Narodziny dziecka to jedno z najpiękniejszych, ale i najbardziej wyczerpujących doświadczeń w życiu kobiety. W ferworze opieki nad noworodkiem często trudno pamiętać o własnych
Dziecko Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
2024-09-30 | 16:00

Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki

Początek września to dla wielu rodziców czas pełen wyzwań - zwłaszcza dla tych, których dziecko po raz pierwszy przekracza szkolne progi. Związane są one nie tylko z
Dziecko Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
2024-09-30 | 15:45

Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.

Jesień nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nią często niechęć, brak siły i motywacji. Zbyt wiele na głowie również prowadzić może do wypalenia i pogorszenia samopoczucia.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.