Komunikaty PR

Port Łódź ze Strefą Kibica

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych w walce z najlepszymi drużynami Europy. Patio łódzkiego centrum handlowego stanie się sercem pulsującym w rytmie Euro 2024 – na wielkim ekranie kibice będą mogli śledzić każdy zwrot akcji, każdy strzał i każdą bramkę. Strefa Kibica będzie działać także w niedziele niehandlowe i po zamknięciu centrum, zgodnie z harmonogramem rozgrywek.

Strefa Kibica, którą stworzy Port Łódź dla wszystkich miłośników futbolu, powstanie na patio. To tutaj, na ekranie o wymiarach 5x3 metry, będzie można obejrzeć wszystkie turniejowe spotkania.

W dniach 16, 21 i 25 czerwca, kiedy nasi reprezentanci będą walczyć o zwycięstwo, atmosferę do czerwoności rozgrzeje konferansjer, dostępne będą biało-czerwone chorągiewki i farbki, by kibice mogli podkreślić barwy narodowe, nie zabraknie konkursów z atrakcyjnymi nagrodami m.in. oficjalnymi piłkami meczowymi czy szalikami i zabaw dla całych rodzin. Na miejscu będzie działać także strefa gastro.

Strefa Kibica w Porcie Łódź będzie nie tylko miejscem do wspólnego przeżywania sportowych emocji, ale również przestrzenią, w której będzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla wygody gości dodatkowe telewizory zostaną zamontowane w strefie restauracyjnej, aby nikt nie przegapił żadnego gola, nawet podczas posiłku.

Zapraszamy do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji. Strefa Kibica będzie czynna aż do 14 lipca – Port Łódź zaprasza wtedy na wielki finał o godz. 21.00, a każdy mecz Euro 2024, bez wyjątku, zostanie wyświetlony na żywo – nawet te rozgrywane w niedziele i po zmroku. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej. Nie przegapcie tej okazji, by poczuć ducha współzawodnictwa i wspólnie kibicować naszym!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.