Port Łódź ze Strefą Kibica

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych w walce z najlepszymi drużynami Europy. Patio łódzkiego centrum handlowego stanie się sercem pulsującym w rytmie Euro 2024 – na wielkim ekranie kibice będą mogli śledzić każdy zwrot akcji, każdy strzał i każdą bramkę. Strefa Kibica będzie działać także w niedziele niehandlowe i po zamknięciu centrum, zgodnie z harmonogramem rozgrywek.
Strefa Kibica, którą stworzy Port Łódź dla wszystkich miłośników futbolu, powstanie na patio. To tutaj, na ekranie o wymiarach 5x3 metry, będzie można obejrzeć wszystkie turniejowe spotkania.
W dniach 16, 21 i 25 czerwca, kiedy nasi reprezentanci będą walczyć o zwycięstwo, atmosferę do czerwoności rozgrzeje konferansjer, dostępne będą biało-czerwone chorągiewki i farbki, by kibice mogli podkreślić barwy narodowe, nie zabraknie konkursów z atrakcyjnymi nagrodami m.in. oficjalnymi piłkami meczowymi czy szalikami i zabaw dla całych rodzin. Na miejscu będzie działać także strefa gastro.
Strefa Kibica w Porcie Łódź będzie nie tylko miejscem do wspólnego przeżywania sportowych emocji, ale również przestrzenią, w której będzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla wygody gości dodatkowe telewizory zostaną zamontowane w strefie restauracyjnej, aby nikt nie przegapił żadnego gola, nawet podczas posiłku.
Zapraszamy do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji. Strefa Kibica będzie czynna aż do 14 lipca – Port Łódź zaprasza wtedy na wielki finał o godz. 21.00, a każdy mecz Euro 2024, bez wyjątku, zostanie wyświetlony na żywo – nawet te rozgrywane w niedziele i po zmroku. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej. Nie przegapcie tej okazji, by poczuć ducha współzawodnictwa i wspólnie kibicować naszym!

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.