Potężny Huawei Mate 40 Pro już dostępny w Polsce
Rusza sprzedaż w Polsce najnowszego flagowego smartfona Huawei Mate 40 Pro, najbardziej zaawansowanego smartfona w historii marki, z pierwszym na świecie procesorem wykonanym w 5-nanometrowym procesie technologicznym oraz z niespotykanymi możliwościami foto- i wideograficznymi. W przedsprzedaży, która startuje dziś w południe, smartfon będzie można kupić w zestawie z najnowszymi słuchawkami Huawei Freebuds Pro, pierwszymi na rynku słuchawkami bezprzewodowymi z inteligentną dynamiczną redukcją szumów.
Rekomendowana cena detaliczna Huawei Mate 40 Pro to 5399 PLN. Smartfon będzie dostępny w dwóch kolorach – czarnym i srebrnym. Przedsprzedaż w zestawie z Huawei Freebuds Pro potrwa od południa 23 października do 11 listopada. Regularna sprzedaż ruszy 12 listopada.
Oferta będzie dostępna w sklepie internetowym huawei.pl, w stacjonarnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, w internetowej sprzedaży sklepów Media Expert, Euro RTV AGD, X-kom i Neonet, a także w sprzedaży online w Play. Oferta oraz data rozpoczęcia przedsprzedaży i sprzedaży regularnej może różnić się w zależności od sklepu.
Huawei Mate 40 Pro to najnowszy flagowiec marki z procesorem Kirin 9000 5G, pierwszym i jedynym na świecie procesorem 5G wykonanym w 5-nanometrowym procesie technologicznym oraz z układem SoC z rekordowym zagęszczeniem ponad 15,3 miliarda tranzystorów. Smartfon oferuje potężną wydajność i jest przełomowy pod względem fotografii i wideografii mobilnej. Zastosowano w nim aparaty fotograficzne, w tym główny system obiektywów Ultra Vision Cine Camera w kształcie pierścienia, opracowane z myślą o tworzeniu ultraszerokokątnych filmów 4K i zdjęć – zarówno z tylnego, jak i przedniego obiektywu. O potędze aparatu fotograficznego nowego telefonu świadczy też wielkość pojedynczego piksela matrycy, która wynosi 2,44 μm oraz potężny zoom.
Kilka godzin po premierze, Mate 40 Pro znalazł się na pierwszym miejscu prestiżowego, niezależnego rankingu DxO Mark z określeniem dynamic range monster, i jest według autorów zestawienia najlepszym na świecie smartfonem do fotografii mobilnej. Najwyższy wynik dotyczy zarówno tylnej, jak i przedniej kamery w smartfonie. Raport DxO Mark dostępny jest tutaj: https://www.dxomark.com/huawei-mate-40-pro-camera-review-dynamic-range-monster/.
Informacje o dostępności w Polsce innych modeli z serii Mate 40 będą podawane na bieżąco.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.