Komunikaty PR

Powrót kultowych napojów K-Freeze na stacjach Cirlce K! Chłodzisz w to?

2021-05-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Napoje mrożone K-Freeze (wcześniej znane jako Frozen) oferowane są na wybranych stacjach
Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Oferta K-Freeze jest konsekwentnie rozszerzana, dzięki czemu napoje dostępne są na kolejnych stacjach. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory– Fanta malinowa, pomarańczowa, truskawkowa oraz klasyczna Coca-Cola i mogą łączyć je według własnego uznania. Napoje K-Freeze były hitem zeszłorocznego lata na stacjach Circle K, dlatego w tym roku sieć zdecydowała o rozpoczęciu sprzedaży wcześniej, nie czekając do rozpoczęcia w pełni sezonu letniego. Członkowie programu lojalnościowego Circle K Extra otrzymają co 6. napój K-Freeze gratis.

Ponadto, dla uczestników programu Circle K Extra, sieć przygotowała specjalną promocję. Gdy zbliża się pora posiłku, warto być w pobliżu stacji Circle K – czekają tu wyjątkowe okazje jedzeniowe w extra zestawach za jedyne 9.99 zł.! Na śniadanie w godzinach 7:00-11:00 będzie można zjeść kanapkę tostową z aromatyczną kawą, na lunch (11:00 – 15:00) pysznego Hot Doga w towarzystwie kawy, a na wieczór przegryzkę – Lays Nature 120g z dwoma Łomżami 500ml.

Kawa na stacjach Cirlce K niedawno zyskała nowe oblicze dzięki mieszankom Soft Espresso oraz Soft Coffee. Dzięki nim kawa jest pełniejsza w smaku i bardziej aromatyczna, a jej przyjemny posmak pozostaje na dłużej. Od 12 maja można ją można przyrządzić w nowych, szwajcarskich ekspresach Schaerer, dostępnych na wybranych stacjach sieci. Dzięki nim klienci zasmakują wyjątkowej jakości kawy, ale też aksamitnej, mlecznej pianki. Co więcej, na kilkunastu stacjach będzie można także spróbować orzeźwiającej Ice Latte, przygotowywanej od początku do końca przez samych klientów. A do kawy…świetnie pasuje słodki pączek! W tym smakowitym duecie pączek przy zakupie dowolnej kawy kosztuje tylko 1,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.