Komunikaty PR

Powrót kultowych napojów K-Freeze na stacjach Cirlce K! Chłodzisz w to?

2021-05-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Napoje mrożone K-Freeze (wcześniej znane jako Frozen) oferowane są na wybranych stacjach
Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Oferta K-Freeze jest konsekwentnie rozszerzana, dzięki czemu napoje dostępne są na kolejnych stacjach. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory– Fanta malinowa, pomarańczowa, truskawkowa oraz klasyczna Coca-Cola i mogą łączyć je według własnego uznania. Napoje K-Freeze były hitem zeszłorocznego lata na stacjach Circle K, dlatego w tym roku sieć zdecydowała o rozpoczęciu sprzedaży wcześniej, nie czekając do rozpoczęcia w pełni sezonu letniego. Członkowie programu lojalnościowego Circle K Extra otrzymają co 6. napój K-Freeze gratis.

Ponadto, dla uczestników programu Circle K Extra, sieć przygotowała specjalną promocję. Gdy zbliża się pora posiłku, warto być w pobliżu stacji Circle K – czekają tu wyjątkowe okazje jedzeniowe w extra zestawach za jedyne 9.99 zł.! Na śniadanie w godzinach 7:00-11:00 będzie można zjeść kanapkę tostową z aromatyczną kawą, na lunch (11:00 – 15:00) pysznego Hot Doga w towarzystwie kawy, a na wieczór przegryzkę – Lays Nature 120g z dwoma Łomżami 500ml.

Kawa na stacjach Cirlce K niedawno zyskała nowe oblicze dzięki mieszankom Soft Espresso oraz Soft Coffee. Dzięki nim kawa jest pełniejsza w smaku i bardziej aromatyczna, a jej przyjemny posmak pozostaje na dłużej. Od 12 maja można ją można przyrządzić w nowych, szwajcarskich ekspresach Schaerer, dostępnych na wybranych stacjach sieci. Dzięki nim klienci zasmakują wyjątkowej jakości kawy, ale też aksamitnej, mlecznej pianki. Co więcej, na kilkunastu stacjach będzie można także spróbować orzeźwiającej Ice Latte, przygotowywanej od początku do końca przez samych klientów. A do kawy…świetnie pasuje słodki pączek! W tym smakowitym duecie pączek przy zakupie dowolnej kawy kosztuje tylko 1,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.