Komunikaty PR

Pozłacane etykiety na Twoich produktach

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Złote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na etykiecie produktu!?  Pozłacana etykieta dodatkowo podniesie prestiż Twojego produktu.

Nie od dziś wiadomo, że pięknie błyszcząca etykieta przyciągnie uwagę niejednego klienta.  Aby klient sięgnął po nasz produkt zarówno jego opakowanie jak i etykieta muszą wyróżniać się wśród produktów danej kategorii.

Jedną z opcji, którą oferuje rynek jest drukarka foliowa FX810e, która nadaje produktom błyszczącej elegancji. Jednocześnie produkt z tak zadrukowaną etykietą wyróżnia się na tle innych i jest bardziej zauważalny przez konsumenta.

Jak to działa?

Urządzenie to umożliwia nanoszenie metodą termotransferową m.in. elementów metalizowanych na etykiety czyste lub wstępnie zadrukowane technikami cyfrowymi (inkjet, toner, laser) lub analogowymi (flekso, offset), dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy element projektu, taki jak ramka grafika, czcionki i tła.

Drukarka foliowa wykorzystuje nie tylko metalizowane folie w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym. Dodatkowo dostępne są kolory biały, czarny matowy oraz folia przezroczysta, dzięki której można na etykietę nanieść błyszczące elementy takie jak logo czy grafiki.

Co z kosztami?

Dodanie blasku etykietom czyli ich metalizowanie jest popularne na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Problematyczna jest też zmiana projektu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ograniczeniem jest również minimalna ilość zamówienia. W tym temacie posiadanie własnej drukarki foliowej zmienia wiele. Urządzenie FX810e pozwala użytkownikowi na produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. Dodatkowo projekt można zmienić w każdej chwili i od razu sprawdzić jego wygląd.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.