Komunikaty PR

Poznaj laureatów XI Plebiscytu Mobility Trends

2021-03-31  |  17:00
Biuro prasowe

 

Ostatni weekend marca z pewnością stał pod znakiem nowych technologii. Od piątku 26 marca do poniedziałku 29 marca poznawaliśmy laureatów XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Organizator tego jednego z najważniejszych konkursów branży nowych technologii stopniowo dawkował emocje i przez cały weekend za pomocą swoich kanałów Social Media ogłaszał wyniki konkursu.

- Tegoroczna edycja z pewnością była inna niż poprzednie. Ze względu na sytuację epidemiologiczną w Polsce musieliśmy zrezygnować z corocznej gali, w trakcie której wręczano nagrody. Jednak było dla nas oczywiste, że sam plebiscyt powinien się odbyć i postanowiliśmy przeprowadzić go w raz z naszymi partnerami medialnym online -podkreśla Tomasz Cieślak, pomysłodawca Mobility Trends.

W tym roku statuetka „Złoty Bel”   była przyznawana w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli internauci. W pozostałych 6 kategoriach, zadecydowała Rada Merytoryczna, w której skład wchodzą dziennikarze oraz eksperci z branży nowych technologii. O tym, że konkurs na stałe wpisał się do świata IT świadczy ogromne zainteresowanie głosowaniem. Ogólnie oddano ponad 21 387 głosów. Najwięcej osób zagłosowało w kategorii „Smartfon Roku” Oddano w niej 7492 głosów, które zadecydowały o zwycięstwie iPhone 12 pro.

Wybór Internautów

Nagrodę za „Mobilną aplikację B2C”  odebrał Netflix Inc. za aplikację mobilną Netflix. W segmencie B2B statuetka przypadła Zoom Video Communications Inc. za aplikację Zoom. W kategorii „Oferta operatorska roku 2020” w segmencie B2C tryumfowała oferta T-Mobile Polska z ofertą T-Mobile nielimitowane rozmowy i Netflix w jednym pakiecie, a w segmencie B2B - P4 posiadający ofertę Play dla firm. Złoty Bell w kategorii „Mobilne płatności” trafił do mBanku za usługę Aplikacja mBank, natomiast za najlepszy Internet mobilny w 2020 roku internauci uznali Internet 5G Plusa od Polkomtel. Głosami konsumentów Huawei Polska zwyciężyło w kategorii „Tablet roku 2020” za urządzenie Huawei MatePad Pro, a Huawei Watch GT 2 Pro  docenionojako „Akcesorium roku”. Za najlepszy Gadżet roku uznano Mi Electric Scooter Pro 2 autorstwa Xiaomi Technology Polska, samochodowym gadżetem roku został wideorejestrator Mio MiViue 846, a gaminowym gadżetem uznano  Sony PlayStation 5. Wśród sportowych gadżetów prym wiedzie Jabra Elite Active 75tod i to jej przyznano statuetkę „Złoty Bel” w tej kategorii.

Za najinteligentniejszy domowy sprzęt statuetkę zgarnął iRobot Roomba i3+. Telefon myPhone Rumba 2 okrzyknięto „Telefonem roku 2020”, zaś notebookiem poprzedniego roku został Dell Latitude 9510 z 5G . Technologicznym autem minionego roku wybrano Mercedes-Benz EQC, zaś za Innowację roku przypadło Bose Open Ear Audio od Bose. Według głosujących najlepszym smartfonem 2020 roku został Apple iPhone 12 Pro Max.

Zdanie ekspertów

Oprócz nagród w kategoriach, w których decydują konsumenci nieodłącznym elementem plebiscytu są kategorie, w których to eksperci należący do Rady Merytorycznej wyróżniają statuetką te firmy, które ich zdaniem najbardziej na to zasłużyły w 2020 roku. W skład członków Rady Merytorycznej plebiscytu wchodzą przedstawiciele niemal każdego obszaru IT. W tym roku postanowili wyróżnić 6 firm przyznając im statuetkę „Złoty Bel” w jednej z 6 kategorii. Wśród laureatów znaleźli się Xiaomi Technology Polska Sp. z o.o. otrzymując tytuł producenta roku 2020. Operatorem roku została uznana firma Polkomtel Sp. z o.o. „Złoty Bel” w kategorii dystrybutor roku 2020 trafił w ręce przedstawicieli firmy Hama Sp. z.o.o, a tytuł polskiej firmy roku otrzymała firma MAXCOM S.A. W opinii przedstawicieli Rady Merytorycznej tytuł Retailer roku 2020 należy się firmie TERG S.A, a firmą która w 2020 była najlepszym debiutantem jest Realme Mobile Telecommunications Co. Ltd.

Jak twierdzi pomysłodawca plebiscytu Mobility Trends to nie tylko konkurs

- Mobility Trends to nie tylko konkurs. To z pewnością jedne z największych cyklicznych badań rynku i opinii ukierunkowanej na nowe technologie konsumenckie.  Plebiscyt pozwala zidentyfikować aktualnie panujące trendy i preferencje na polskim rynku. Technologia zajmuje coraz więcej miejsca w naszym życiu. Wyniki głosowania internautów, na podstawie których wyłaniany jest zwycięzca danej kategorii niejednokrotnie pokazywały co tak naprawdę o ich produkcie czy usłudze myśli klient końcowy. Mając to na uwadze staramy się co roku podążać za trendami i modyfikujemy kategorie tak, by jak najlepiej odwzorowywały strukturę polskiego rynku mobilnych technologii – podkreśla Tomasz Cieślak.

O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg partnerów i patronów medialnych w tym: Polsat News, Women’s Health, Auto Motor i Sport, Men’s Health, Forum Wiedzy, Autoportret Ostrego, Motoślad Android.com.pl, Instalki.pl, MobilityNews.pl, Handelot, Telix.pl, Technosenior, BigChina.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, BeautyShow.pl oraz Info Produkt.

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Cyfrowa Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.