Komunikaty PR

Poznaj sposób na letnie orzeźwienie!

2022-06-17  |  17:00
Biuro prasowe

Herbata to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych napojów, a z jej walorów możemy korzystać o każdej porze roku – nie tylko jesienią czy zimą. Gdy w słoneczne, gorące dni poszukujemy prostych sposobów na orzeźwienie, warto mieć pod ręką … herbatkę na zimno!

Dla wszystkich tych, którzy chcą ugasić pragnienie tu i teraz, a jednocześnie cieszyć się ulubionymi smakami, marka Herbapol przygotowała wyjątkową propozycję – Herbatki na zimno. Są one przede wszystkim niezwykle proste w przygotowaniu – saszetkę wystarczy zalać zimną wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak. Każda torebka herbatki jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, którą można zabrać ze sobą do szkoły, pracy, na siłownię, spacer czy rowerową wycieczkę. To świetna metoda, by ugasić pragnienie w każdym momencie dnia, niezależnie, gdzie jesteśmy. Herbatki na zimno nie zawierają cukru oraz kalorii i doskonale sprawdzą się jako napój dla całej rodziny, gdyż mogą być spożywane również przez dzieci. Są więc świetną alternatywą dla słodkich napojów smakowych czy gazowanych.

Wśród trzech dostępnych wariantów smakowych każdy znajdzie coś dla siebie:

  • Herbatka na zimno Herbapol Malina-Granat to pełnia owocowego orzeźwienia. Słodka malina doskonale komponuje się z soczystym granatem, gwarantując prawdziwą eksplozję smaku.
  • Herbatka na zimno Herbapol Truskawka-Rabarbar to kwintesencja ulubionych letnich smaków. Rabarbar ze swoją charakterystyczną kwaskowością świetnie równoważy słodycz truskawek.
  • Herbatka na zimno Herbapol Mięta-Mango to ciekawe połączenie egzotyki z nutami ziołowymi. Soczyste mango w parze z miętą stanowią niezwykle orzeźwiający duet.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.