Poznaj sposób na letnie orzeźwienie!
Herbata to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych napojów, a z jej walorów możemy korzystać o każdej porze roku – nie tylko jesienią czy zimą. Gdy w słoneczne, gorące dni poszukujemy prostych sposobów na orzeźwienie, warto mieć pod ręką … herbatkę na zimno!
Dla wszystkich tych, którzy chcą ugasić pragnienie tu i teraz, a jednocześnie cieszyć się ulubionymi smakami, marka Herbapol przygotowała wyjątkową propozycję – Herbatki na zimno. Są one przede wszystkim niezwykle proste w przygotowaniu – saszetkę wystarczy zalać zimną wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak. Każda torebka herbatki jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, którą można zabrać ze sobą do szkoły, pracy, na siłownię, spacer czy rowerową wycieczkę. To świetna metoda, by ugasić pragnienie w każdym momencie dnia, niezależnie, gdzie jesteśmy. Herbatki na zimno nie zawierają cukru oraz kalorii i doskonale sprawdzą się jako napój dla całej rodziny, gdyż mogą być spożywane również przez dzieci. Są więc świetną alternatywą dla słodkich napojów smakowych czy gazowanych.
Wśród trzech dostępnych wariantów smakowych każdy znajdzie coś dla siebie:
- Herbatka na zimno Herbapol Malina-Granat to pełnia owocowego orzeźwienia. Słodka malina doskonale komponuje się z soczystym granatem, gwarantując prawdziwą eksplozję smaku.
- Herbatka na zimno Herbapol Truskawka-Rabarbar to kwintesencja ulubionych letnich smaków. Rabarbar ze swoją charakterystyczną kwaskowością świetnie równoważy słodycz truskawek.
- Herbatka na zimno Herbapol Mięta-Mango to ciekawe połączenie egzotyki z nutami ziołowymi. Soczyste mango w parze z miętą stanowią niezwykle orzeźwiający duet.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.