Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców projektu „Perspektywy BOP 2019/2020”

2020-03-03  |  17:00
Biuro prasowe

Uroczystą Galą Finałową w galerii handlowej Mazovia zakończyła się tegoroczna edycja projektu „Perspektywy BOP”, w którym uczestniczyła młodzież z ośmiu szkół ponadpodstawowych z powiatu płockiego. Zwycięzcy konkursu głównego i konkursu publiczności odebrali atrakcyjne nagrody, a wszyscy uczestnicy projektu otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz upominki.

Od 3 lutego w galerii Mazovia oglądać można było prace uczniów, którzy zgłosili się do tegorocznej edycji projektu „Perspektywy BOP”. Dziś zaś, po miesiącu ich eksponowania, nadszedł czas rozstrzygnięcia obu konkursów, związanych z tym projektem. Odbyło się to podczas uroczystej Gali Finałowej, którą poprowadził Arek Popiel, znany gamer i youyuber.

W konkursie głównym zwyciężył zespół z Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Płocku w składzie Weronika Rogala, Weronika Smolińska, Wiktoria Aftańska, Dorota Cieślak pod opieką Małgorzaty Belniak. Dziewczyny zostały nagrodzone aparatami totograficznymi z natychmiastowym wydrukiem zdjęć, szkoła zaś otrzymała nowoczesny projektor multimedialny.

W konkursie publiczności, w którym głosować można było przez cały miesiąc, zwyciężyła praca, którą przygotował zespół z Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Płocku, który tworzą Aleksandra Cicholc, Eliza Pyżyk, Paulina Ratka i Ewelina Rosiak. Jego opiekunem jest Cyryla Kępczyńska.

– Najbardziej cieszy mnie chęć rozwijania się i kreatywność naszej młodzieży, o czym najlepiej  świadczy liczny udział w tegorocznym projekcie „Perspektywy BOP” i prace, które przygotowali  – przyznaje Agnieszka Rejnowicz, koordynatorka projektu, Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. – Serdecznie gratuluję zarówno zwycięzcom, jak i wszystkim uczestnikom konkursów i dziękuję za to, że wykazali się zaangażowaniem. Mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach naszych działań zechcą wziąć równie tak liczny udział.

Wszyscy uczestnicy projektu zostali zaś nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami i upominkami fotograficznymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.