Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców projektu „Perspektywy BOP 2019/2020”

2020-03-03  |  17:00
Biuro prasowe

Uroczystą Galą Finałową w galerii handlowej Mazovia zakończyła się tegoroczna edycja projektu „Perspektywy BOP”, w którym uczestniczyła młodzież z ośmiu szkół ponadpodstawowych z powiatu płockiego. Zwycięzcy konkursu głównego i konkursu publiczności odebrali atrakcyjne nagrody, a wszyscy uczestnicy projektu otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz upominki.

Od 3 lutego w galerii Mazovia oglądać można było prace uczniów, którzy zgłosili się do tegorocznej edycji projektu „Perspektywy BOP”. Dziś zaś, po miesiącu ich eksponowania, nadszedł czas rozstrzygnięcia obu konkursów, związanych z tym projektem. Odbyło się to podczas uroczystej Gali Finałowej, którą poprowadził Arek Popiel, znany gamer i youyuber.

W konkursie głównym zwyciężył zespół z Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Płocku w składzie Weronika Rogala, Weronika Smolińska, Wiktoria Aftańska, Dorota Cieślak pod opieką Małgorzaty Belniak. Dziewczyny zostały nagrodzone aparatami totograficznymi z natychmiastowym wydrukiem zdjęć, szkoła zaś otrzymała nowoczesny projektor multimedialny.

W konkursie publiczności, w którym głosować można było przez cały miesiąc, zwyciężyła praca, którą przygotował zespół z Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Płocku, który tworzą Aleksandra Cicholc, Eliza Pyżyk, Paulina Ratka i Ewelina Rosiak. Jego opiekunem jest Cyryla Kępczyńska.

– Najbardziej cieszy mnie chęć rozwijania się i kreatywność naszej młodzieży, o czym najlepiej  świadczy liczny udział w tegorocznym projekcie „Perspektywy BOP” i prace, które przygotowali  – przyznaje Agnieszka Rejnowicz, koordynatorka projektu, Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. – Serdecznie gratuluję zarówno zwycięzcom, jak i wszystkim uczestnikom konkursów i dziękuję za to, że wykazali się zaangażowaniem. Mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach naszych działań zechcą wziąć równie tak liczny udział.

Wszyscy uczestnicy projektu zostali zaś nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami i upominkami fotograficznymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć