PPG rozszerzył asortyment DREWNOCHRON o nowy Lakier Parkiet Expres
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG rozszerzył asortyment produktów do drewna marki DREWNOCHRON o szybkoschnący wodorozcieńczalny lakier do podłóg – Lakier Parkiet Expres. Nowość tworzy dekoracyjną powłokę. podkreślając naturalny rysunek drewna, a jednocześnie zapewnia wyższą odporność mechaniczną i trwałość malowanej podłogi oraz dłuższy czas jej użytkowania.
„Marka Drewnochron to synonim piękna i dbałości o drewno. Chcąc oferować klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie ochrony tego naturalnego surowca, nieustannie rozwijamy portfolio naszych produktów. Lakier Parkiet Expres to kolejna nowość, po Lakierze do mebli Drewnochron, wzbogacająca naszą ofertę do drewna wewnętrznego, która pomaga tworzyć w domu estetyczne i łatwe w pielęgnacji drewniane powierzchnie - mówi Aneta Stopa, manager marki Drewnochron w PPG.
Nowy lakier Drewnochron jest odporny na ścieranie, zarysowania i uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza też powierzchnię przed plamami oraz działaniem światła i roztworów środków myjących, dzięki czemu podłoga zachowuje trwałość i estetyczny wygląd na dłużej. Jest też przyjazny w aplikacji – nie wydziela uciążliwych zapachów i szybko schnie. Preparat cechuje przy tym krótki czas utwardzania. W rezultacie pełną twardość i odporność podłoga zyskuje już po 3-4 dniach od lakierowania.
Lakier Parkiet Expres jest przeznaczony do lakierowania parkietów, schodów i podłóg drewnianych wewnątrz pomieszczeń, w tym w mieszkaniach i obiektach użyteczności publicznej o średnim natężeniu ruchu. Dostępny jest w połysku lub w półmacie w wersji bezbarwnej, uwydatniającej charakterystyczne usłojenie drewna, w pojemnościach 0,75 i 5 litrów.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.