Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!
Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej odbędą się już 4 października. W trakcie wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Fundacja A.R.T., na seniorów czekają różnorodne aktywności i atrakcje, takie jak treningi pamięci, gra terenowa czy występ DJ Wiki, a wspólny dzień zakończy wielka potańcówka przy akompaniamencie zespołu „Cała Praga Śpiewa”. To doskonała okazja do spędzenia czasu w miłym towarzystwie i zadbania o zdrowie, a także dobre samopoczucie. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
— Chciałabym serdecznie zaprosić wszystkich seniorów na tegoroczne Praskie Dni Seniora, organizowane przez Galerię Wileńską we współpracy z Fundacją A.R.T. To dla nas niezwykle ważne wydarzenie, które pozwala na budowanie silnych relacji z lokalną społecznością. Przygotowaliśmy różnorodne atrakcje, które nie tylko zachęcają do ruchu i dbania o zdrowie, ale także sprzyjają nawiązywaniu nowych znajomości. Cieszę się, że będziemy mogli razem spędzić ten dzień i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie wśród przygotowanych atrakcji. Gorąco zachęcam do udziału w wydarzeniu i gwarantuję, że będzie to niezapomniany czas — mówi Marta Chojnacka, dyrektor Galerii Wileńskiej.
Dni Seniora zawitają do Galerii Wileńskiej już po raz czwarty. Wydarzenie w ubiegłych latach spotkało się z pozytywnym odbiorem przez warszawskich seniorów, którzy chętnie korzystali z oferowanych atrakcji. O niezapomnianą atmosferę zadba Conrado Moreno, a całość swoim energetycznym występem uświetni DJ Wika – najstarsza DJ-ka w Polsce.
Na seniorów czekają także: trening pamięci, który pozwoli na wzmocnienie i pobudzenie umysłu, tańce animacyjne oraz treningi stawów, by zadbać o sprawność fizyczną. W ramach Praskich Dni Seniora zorganizowana zostanie również gra terenowa "Aktywny Senior", podczas której podzieleni na grupy uczestnicy, będą rozwiązywać zadania na sześciu stacjach zorganizowanych w przestrzeni centrum. Wydarzenie zakończy potańcówka w rytm muzyki zespołu „Cała Praga Śpiewa”.
Partnerem strategicznym Praskich Dni Seniora jest Fundacja A.R.T. Partnerami wydarzenia zostali: A. Blikle, Butik Cyrkularny, Carrefour, Czas na Herbatę, Dealz, Fielmann, Homla, Lodziarnia Grycan, Magia d’Italia oraz T-Mobile.
Praskie Dni Seniora zostały objęte patronatem honorowym Gabrieli Szustek, burmistrz dzielnicy Praga-Północ miasta stołecznego Warszawy.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.