Prawa zwięrząt wspierane przez działania online polskich programistów
Komunikat Prasowy 07.03.2023
White Label Coders wspiera Animal Rights Center Japan i nieodpłatnie przeprowadza migrację serwisu Hachidory na platformę WordPress
Z przyjemnością przedstawiamy projekt pro-bono realizowany przez White Label Coders, polski Software House specjalizujący się w dostarczaniu usług programistycznych, wykonany na rzecz organizacji non-profit Animal Rights Center Japan (ARCJ) w ramach inicjatywy techtotherescue.org. Projekt polegał na przeniesieniu obecnego serwisu hachidory.com na platformę WordPress, w celu poprawy funkcjonalności i dostępności strony dla użytkowników.
Hachidory.com to strona internetowa stworzona przez ARCJ, na której udostępniane są informacje i materiały edukacyjne dotyczące ochrony i praw zwierząt oraz problemów związanych z ich dobrostanem. Serwis regularnie publikuje informacje o przyjaznych weganom restauracjach, produktach, przepisach, wydarzeniach oraz książkach i jest dedykowany promowaniu etycznego podejścia do traktowania zwierząt.
Zdaniem Yuki Takahashi, jednego z twórców Hachidory ̶ Japonia pozostaje w tyle za resztą świata pod względem dbania o dobrostan zwierząt z najniższą oceną „G” w Indeksie Ochrony Zwierząt publikowanym przez World Animal Protection. Stan ten wynika głównie z braku informacji i faktu, że wiele osób nie chce poznać brudnej prawdy. Dlatego mamy Hachidory, serwis, który przyciąga ludzi apetycznymi przepisami i modnymi trendami oraz informuje o okrutnym traktowaniu, z którym ma do czynienia wiele zwierząt każdego dnia.
Serwis cieszy się dużą popularnością, jednakże wymagał modernizacji i ulepszenia. Głównym założeniem projektu była migracja treści ze starej strony i zainstalowanie nowego serwisu na wskazanym przez Klienta serwerze. ARCJ nie miało szczególnych wymagań i oczekiwało po prostu bardziej intuicyjnej i nowoczesnej pod względem technologicznym strony, która pozwoliłaby na przeglądanie treści na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach i tabletach.
White Label Coders, z pomocą techtotherescue.org, postanowiło wesprzeć ARCJ w projekcie. Dzięki wykorzystaniu platformy WordPress, strona hachidory.com została przeprojektowana i udostępniona w nowej, bardziej przyjaznej dla użytkownika formie. W ramach projektu, White Label Coders odpowiadało za przeniesienie treści na nową platformę, a także stworzenie nowych funkcjonalności i narzędzi dla użytkowników. Więcej o samym projekcie można przeczytać na stronie WLC.
̶ Największym wyzwaniem podczas migracji była japońska wersja językowa oraz struktura bazy danych. Ze względu na barierę językową zespół White Label Coders musiał napisać dedykowane skrypty do niektórych importów. Projekt wymagał również zmierzenia się z wyzwaniem związanym z japońskimi założeniami projektowymi, które różnią się znacznie od trendów obowiązujących w Europie. Jednak priorytetem dla naszego zespołu było przyłożenie ręki do poprawy dobrostanu zwierząt ̶ powiedział Paweł Zmysłowski, CEO i założyciel White Label Coders.
Projekt realizowany przez White Label Coders dla ARCJ to kolejny przykład na to, jak można pomagać organizacjom zajmującym się ochroną zwierząt we wzmocnieniu ich działań online. Dzięki takim inicjatywom możliwe jest zwiększenie świadomości i zrozumienia zagadnień związanych z ochroną zwierząt, co prowadzi do poprawy warunków ich życia.
Dzięki inicjatywie https://techtotherescue.org/ strona Hachidory może kontynuować działalność na rzecz promowania etycznego traktowania zwierząt oraz udostępniać informacje na temat wegańskich i przyjaznych zwierzętom opcji w Japonii. Więcej informacji o Hachidory można znaleźć na stornie https://hachidory.com/ oraz w serwisach:
- facebook.com/hachidory
- instagram.com/hachidory_vegan
- twitter.com/hachidory
White Label Coders to założony w 2006 roku Software House oferujący tworzenie aplikacji webowych, stron internetowych oraz rozwiązań dla e-commerce.
To, co wyróżnia White Label Coders, to podejście "white label", czyli dostarczanie usług pod marką klienta. Dzięki temu, klient ma pełną kontrolę nad projektem oraz nad jego finalnym wyglądem i funkcjonalnościami, co pozwala na stworzenie unikalnego produktu dostosowanego do jego potrzeb.
Firma zatrudnia zespół doświadczonych programistów oraz specjalistów, który dzięki stosowaniu najnowszych technologii i narzędzi, jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom i zapewnić swoim klientom pełne wsparcie na każdym etapie ich realizacji.
Kontakt dla Prasy:
Agata Kędzierska-Zawisza, Senior Marketing Manager
akedzierska@whitelabelcoders.com
tel. 507159935
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.