Komunikaty PR

Premiera „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy”

2022-01-13  |  10:00
Biuro prasowe

Miętusowy Kamerdyner w serialu „Pora na przygodę” służy Królewnie Balonowej. Optymistyczny bohater zaraża energetycznością, ale ma też mroczną stronę. A jakie były jego początki? Widzowie poznają odpowiedź w ostatnim odcinku specjalnym miniserii „Pora na przygodę: Odległe krainy”, zatytułowanym „Miasto Czarodziejów”. Premierowa emisja już w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

 

Miasto Czarodziejów to magiczna lokalizacja na mapie Krainy Ooo – kontynentu, gdzie rozgrywa się akcja animacji „Pora na przygodę”. Właśnie tam trafia Miętusowy Kamerdyner, który w poprzednich sezonach występował jako entuzjastyczny, choć czasem nieco chaotyczny pomocnik Królewny Balonowej. W finałowym odcinku specjalnym miniserii „Odległe krainy”, twórcy serialu zabierają widzów do historii z przeszłości bohatera. W tej opowieści Miętus dopiero rozpoczyna naukę w szkole czarodziejów.

Poznaje nowe postaci, a wśród nich dziewczynkę Cadebrę, która zostaje jego dobrą przyjaciółką. Początkowo bohater beztrosko cieszy się z zabaw i czarów z innymi uczniami szkoły. Lecz pewnego dnia przyłapuje jedną z nauczycielek-czarodziejek na zakopywaniu świecącej korony. Czym jest ten przedmiot i jakie ma moce? Miętusowy Kamerdyner spróbuje rozwiązać zagadkę. Nie tylko po to, aby rozwikłać sprawę nietypowego zachowania Dr Caledonius, ale również po to, aby oczyścić się z zarzutów. Podejrzenia o wywołanie serii osobliwych wydarzeń padną właśnie na niego. Miętusowy Kamerdyner zawalczy o przyjaźń, prawdę i zmierzy się ze samym sobą.

 

 

Premiera odcinka specjalnego „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy” w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

Powtórna emisja w niedzielę 16 stycznia o 20:20.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.