Premiera na Wielkanoc – nowy mini-serial „Dzikie fale – Nic się nie ukryje”
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Tegoroczna Wielkanoc w Romance TV będzie bardzo tajemnicza i pełna emocji! Stacja zaprasza na cztery odcinki nowego mini-serialu „Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, które widzowie obejrzą w Wielkanocną Niedzielę i Poniedziałek o godz. 20:00 i 21:55.
W Wielkanoc zrobi się w Romance TV bardzo tajemniczo! Czteroczęściowy mini-serial „Dzikie fale – Nic się nie ukryje” bazujący na serii powieści o tym samym tytule autorstwa Christiane Sadlo, czyli doskonale znanej widzom stacji Ingi Lindström, przeniesie nas do Bretanii. Policjantka Marie, postrzelona podczas jednej z akcji w Paryżu, pracuje tam nad swoimi trudnymi relacjami z ojcem. Marie spotyka Paula, który po postrzeleniu udzielił jej pierwszej pomocy. Wspólnie próbują wyjaśnić serię tajemniczych wydarzeń, w które zamieszane są również ich rodziny...
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 1, 31 marca godz. 20:00
Marie odzyskuje przytomność w szpitalu. Nic nie pamięta. Michel, jej ojciec, z którym straciła kontakt w dzieciństwie, wykorzystuje jej amnezję i zabiera ją do swojego domu w Bretanii…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 2, 31 marca, godz. 21:55
Paul zakrada się nocą do biura Celine. Ma nadzieję, że znajdzie tam wskazówkę, która da odpowiedź na jego wszystkie pytania. Przyłapuje go Marie, która miała taki sam pomysł…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 3, 1 kwietnia, godz. 20:00
Marie z pomocą Paula znajduje przeoczony szczegół i w ten sposób udaje jej się oczyścić swojego ojca z zarzutów. Michel zostaje zwolniony z aresztu, ale znika Leon Menec. Jego pusta łódź żaglowa zostaje po sztormie odnaleziona na pełnym morzu…
„Dzikie fale – Nic się nie ukryje”, cz. 4, 1 kwietnia, godz. 21:55
Caspar bacznie obserwuje Marie na terenie firmy Meneców. Niezauważony przez nikogo ogłusza Marie i wynosi jej ciało. Caspar coraz bardziej pogrąża się w beznadziejnej miłości…
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.