Komunikaty PR

Premierowe odcinki, film i maraton „Młodzi Tytani: Akcja!”

2021-10-27  |  09:00
Biuro prasowe

Listopad to miesiąc celebracji dla wszystkich wielbicieli grupy Młodych Tytanów. Cartoon Network zaprasza na premierę 7. sezonu serialu, w tym pełnometrażowego filmu „Młodzi Tytani kontra Młodzi Tytani” i emisję weekendowych maratonów z nastoletnimi superbohaterami. Gościnnie pojawi się więcej znanych postaci, jak DC Super Hero Girls. Pierwsza, premierowa emisja już w poniedziałek 1 listopada w Cartoon Network.

 

 

Premiera pierwszego odcinka „Młodzi Tytani” odbyła się prawie 20 lat temu. Przez ten czas odważne nastolatki zdążyły na stałe zagościć w domach widzów. A przygód było jeszcze więcej, kiedy do animowanego świata wkroczyli „Młodzi Tytani: Akcja!” w nowej odsłonie serialu. Teraz obydwie grupy spotkają się w premierowym, pełnometrażowym filmie. Starsi Tytani przez przypadek spotkają swoich młodszych imienników. Początkowo obydwie grupy nie będą pałać do siebie sympatią, ale muszą zapomnieć o niesnaskach, by pokonać wspólnych wrogów.

 

W listopadzie rozpocznie się emisja 7. sezonu serialu „Młodzi Tytani: Akcja!”. W nowych odcinkach także pojawi się wielu gości. Już w pierwszym z nich Raven, Gwiazdka, Cyborg, Bestia i Robin zmierzą się Ligą Sprawiedliwych. Dorośli herosi zorganizują turniej tańca. Tytani muszą dać z siebie wszystko, by pokonać takie postaci jak Aquaman czy legendarny Batman. W kolejnych odcinkach polecą też w kosmos razem z DC Super Hero Girls.

 

A to nie wszystko! Cartoon Network zaprasza na weekendowe maratony z bohaterami serialu: „Młodzi Tytani przejmują kontrolę!”. Każdy sobotni i niedzielny poranek mali widzowie mogą powitać wraz z pełnymi energii postaciami kreskówki. To właśnie w ramach maratonu odbędzie się premiera filmu, a także emisja odcinków z poprzednich sezonów serialu.

 

 

Premiera 7. sezonu „Młodzi Tytani: Akcja!” w poniedziałek 1 listopada o 13:00 w Cartoon Network. Emisja codziennie o 13:00.

Premiera maratonu „Młodzi Tytani przejmują kontrolę!” w sobotę 6 listopada o 8:50. Emisja w soboty i niedziele o 8:50.

Premiera filmu „Młodzi Tytani kontra Młodzi Tytani” w sobotę 13 listopada o 8:50.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.