Komunikaty PR

Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci

2024-04-15  |  16:00
Biuro prasowe

NISKIE CENY DLA NAJMŁODSZYCH: Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci

  • Primark nieustannie oferuje rodzinom najlepszy wybór produktów, obniżając ceny wybranych ubrań dla dzieci w swojej wiosenno-letniej kolekcji.
  • Oferta uwzględnia niższe ceny na setki dziecięcych artykułów wakacyjnych, takich jak koszulki, stroje kąpielowe, klapki i czapki z daszkiem.

15 kwietnia 2024 – Primark obniża ceny setek podstawowych ubrań i akcesoriów dla dzieci, jednocześnie potwierdzając swoje zaangażowanie w oferowanie niskich cen odzieży dziecięcej. Akcja dotyczy wybranych artykułów, a jej celem jest wsparcie rodzin podczas planowania letnich zakupów.

To już drugi rok, w którym Primark wprowadza niższe ceny na setki podstawowych artykułów dziecięcych, po tym jak w ubiegłym roku firma obniżyła ceny na wybrane ubrania dla dzieci, by wesprzeć rodziców w przygotowaniach do powrotu do szkoły.  Działanie to stanowi część zobowiązania Primark, by stale oferować klientom najwyższą wartość we wszystkich kategoriach produktów dostępnych w sklepach. Detalista przez ostatnie lata dokłada wszelkich starań, aby móc kontynuować obniżanie cen artykułów dla dzieci, zdając sobie sprawę, jak istotne dla rodzin jest utrzymanie niskich kosztów.

Nowe, niższe ceny odzieży codziennego użytku obejmują podstawowe elementy letniej garderoby dla dzieci, takie jak T-shirty, szorty, stroje kąpielowe, klapki i czapki z daszkiem – produkty, które z pewnością przydadzą się na zbliżające ciepłe dni i nadchodzący sezon letni. Prosty T-shirt i spodenki kąpielowe wraz z klapkami i czapką z daszkiem można kupić za 45,50 zł w porównaniu do 63 zł w zeszłym roku. Zmiana dotyczy również odzieży dla niemowląt, a pełny strój składający się z wybranych koszulek i spodenek kosztuje teraz tylko 24 zł w porównaniu do 26 zł, 12 miesięcy temu.

Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark powiedział: „Jesteśmy świadomi, że sezon letni może być trudnym czasem dla osób zarządzających budżetem rodzinnym. Wraz z nadchodzącymi wakacjami, rodzice pragną maksymalizować wartość swoich pieniędzy, dlatego w Primark oferujemy atrakcyjne ceny, zachowując przy tym doskonałą jakość. Pragniemy wesprzeć rodziny, oferując nowe, niższe ceny na wiele produktów z naszego asortymentu dla dzieci i niemowląt. Nasi klienci zawsze mogą polegać na wysokiej jakości naszych ubrań dostępnych w przystępnych cenach. Jesteśmy dumni z tego, że ponownie mogliśmy sprawić naszym klientom radość z obniżenia cen”.

 

W tym sezonie Primark oferuje nowe wzory, kolory i ceny produktów, przy jednoczesnym zachowaniu świetnej jakości całego asortymentu dla dzieci i niemowląt. Wszystkie produkty są zaprojektowane tak, by służyły długi czas, zanim zostaną przekazane dalej, gdy dzieci z nich wyrosną. Większość spodenek kąpielowych i strojów kąpielowych – podstawowych elementów letniej garderoby – jest wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu (minimum 50% poliestru pochodzącego z recyklingu). Tymczasem wybrane T-shirty, szorty i stroje dla niemowląt są nadal wykonane w co najmniej 50% z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (PZBP), największego tego typu programu w branży odzieżowej.

 

Nowe produkty objęte niższymi cenami (w porównaniu z cenami porównywalnych produktów z kolekcji wiosna/lato ubiegłego roku) obejmują następujące produkty, a nowe linie pojawiają się w sklepach co tydzień:

 

  • Spodenki kąpielowe dla dzieci od 13 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Dziecięce stroje kąpielowe od 15 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Licencjonowane koszulki i spodenki dziecięce od 17 zł (26 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Klapki dziecięce od 16 zł (26 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Dziecięce czapki z daszkiem od 5,50 zł (9 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Bluzki i spodnie niemowlęce od 12 zł (13 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
  • Niemowlęce licencjonowane koszulki i spodenki od 12 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)

Nowe ceny dotyczą wybranych dziecięcych ubrań, które można kupić we wszystkich sklepów Primark w całej Europie. Klienci mogą przeglądać stronę internetową Primark i skorzystać z wyszukiwarki stanów magazynowych, aby sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny w asortymencie danego sklepu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped Biuro prasowe
2024-07-23 | 09:00

Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped

Wakacyjny wyjazd to czas beztroski i odpoczynku dla całej rodziny, często to także okazja do kulinarnych eksperymentów, próbowania i poznawania nowych smaków. Jednak,
Dziecko Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
2024-07-16 | 12:00

Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne

Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku.
Dziecko SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci
2024-07-14 | 13:30

SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci

W dniu 10 lipca w Warszawie odbyła się uroczysta prezentacja SpynkiMobile czyli innowacyjnej przestrzeni wspierającej rozwój dzieci – rozwiązania przygotowanego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.