Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci
NISKIE CENY DLA NAJMŁODSZYCH: Primark obniża ceny setek letnich artykułów dla dzieci
- Primark nieustannie oferuje rodzinom najlepszy wybór produktów, obniżając ceny wybranych ubrań dla dzieci w swojej wiosenno-letniej kolekcji.
- Oferta uwzględnia niższe ceny na setki dziecięcych artykułów wakacyjnych, takich jak koszulki, stroje kąpielowe, klapki i czapki z daszkiem.
15 kwietnia 2024 – Primark obniża ceny setek podstawowych ubrań i akcesoriów dla dzieci, jednocześnie potwierdzając swoje zaangażowanie w oferowanie niskich cen odzieży dziecięcej. Akcja dotyczy wybranych artykułów, a jej celem jest wsparcie rodzin podczas planowania letnich zakupów.
To już drugi rok, w którym Primark wprowadza niższe ceny na setki podstawowych artykułów dziecięcych, po tym jak w ubiegłym roku firma obniżyła ceny na wybrane ubrania dla dzieci, by wesprzeć rodziców w przygotowaniach do powrotu do szkoły. Działanie to stanowi część zobowiązania Primark, by stale oferować klientom najwyższą wartość we wszystkich kategoriach produktów dostępnych w sklepach. Detalista przez ostatnie lata dokłada wszelkich starań, aby móc kontynuować obniżanie cen artykułów dla dzieci, zdając sobie sprawę, jak istotne dla rodzin jest utrzymanie niskich kosztów.
Nowe, niższe ceny odzieży codziennego użytku obejmują podstawowe elementy letniej garderoby dla dzieci, takie jak T-shirty, szorty, stroje kąpielowe, klapki i czapki z daszkiem – produkty, które z pewnością przydadzą się na zbliżające ciepłe dni i nadchodzący sezon letni. Prosty T-shirt i spodenki kąpielowe wraz z klapkami i czapką z daszkiem można kupić za 45,50 zł w porównaniu do 63 zł w zeszłym roku. Zmiana dotyczy również odzieży dla niemowląt, a pełny strój składający się z wybranych koszulek i spodenek kosztuje teraz tylko 24 zł w porównaniu do 26 zł, 12 miesięcy temu.
Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark powiedział: „Jesteśmy świadomi, że sezon letni może być trudnym czasem dla osób zarządzających budżetem rodzinnym. Wraz z nadchodzącymi wakacjami, rodzice pragną maksymalizować wartość swoich pieniędzy, dlatego w Primark oferujemy atrakcyjne ceny, zachowując przy tym doskonałą jakość. Pragniemy wesprzeć rodziny, oferując nowe, niższe ceny na wiele produktów z naszego asortymentu dla dzieci i niemowląt. Nasi klienci zawsze mogą polegać na wysokiej jakości naszych ubrań dostępnych w przystępnych cenach. Jesteśmy dumni z tego, że ponownie mogliśmy sprawić naszym klientom radość z obniżenia cen”.
W tym sezonie Primark oferuje nowe wzory, kolory i ceny produktów, przy jednoczesnym zachowaniu świetnej jakości całego asortymentu dla dzieci i niemowląt. Wszystkie produkty są zaprojektowane tak, by służyły długi czas, zanim zostaną przekazane dalej, gdy dzieci z nich wyrosną. Większość spodenek kąpielowych i strojów kąpielowych – podstawowych elementów letniej garderoby – jest wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu (minimum 50% poliestru pochodzącego z recyklingu). Tymczasem wybrane T-shirty, szorty i stroje dla niemowląt są nadal wykonane w co najmniej 50% z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (PZBP), największego tego typu programu w branży odzieżowej.
Nowe produkty objęte niższymi cenami (w porównaniu z cenami porównywalnych produktów z kolekcji wiosna/lato ubiegłego roku) obejmują następujące produkty, a nowe linie pojawiają się w sklepach co tydzień:
- Spodenki kąpielowe dla dzieci od 13 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Dziecięce stroje kąpielowe od 15 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Licencjonowane koszulki i spodenki dziecięce od 17 zł (26 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Klapki dziecięce od 16 zł (26 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Dziecięce czapki z daszkiem od 5,50 zł (9 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Bluzki i spodnie niemowlęce od 12 zł (13 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
- Niemowlęce licencjonowane koszulki i spodenki od 12 zł (17 zł w sezonie Wiosna/Lato 2023)
Nowe ceny dotyczą wybranych dziecięcych ubrań, które można kupić we wszystkich sklepów Primark w całej Europie. Klienci mogą przeglądać stronę internetową Primark i skorzystać z wyszukiwarki stanów magazynowych, aby sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny w asortymencie danego sklepu.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.