Komunikaty PR

Produkty z kategorii Nursing od Chicco w ofercie Lider Starachowice

2024-11-25  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Gaździcki
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/

Chicco u Lidera 

Jesienią tego roku w ofercie Lider Starachowice pojawiła się nowość: włoska marka Chicco, należąca do grupy Artsana. Od wielu lat firma ta dostarcza rodzicom bezpiecznych produktów dla najmłodszych. 

Na początku w asortymencie Lidera dostępne były zabawki o różnorodnych funkcjach: językowe, sensoryczne, muzyczne, jeździdełka, rowerki biegowe, zdalnie sterowane pojazdy, pluszaki, jak również lampki i projektory. Teraz do oferty dystrybutora dołącza także kategoria akcesoriów dla niemowląt.

Produkty z serii Naturalfeeling oraz Physioforma do pomocy mamom i dzieciom

Jak wyjaśnia Ewa Rdest, Sales Manager kategorii Nursing w Chicco, produkty w tej kategorii są niezwykle istotne, gdyż wspierają mamy w karmieniu naturalnym (m.in. laktatory, wkładki laktacyjne, osłonki na piersi) oraz umożliwiają łączenie karmienia piersią i butelką dzięki serii Naturalfeeling.

W ofercie Chicco, która trafiła teraz do Lider Starachowice, znajdują się również podgrzewacze i sterylizatory, a także smoczki uspokajające Physioforma. Wspierają one prawidłowy rozwój jamy ustnej dziecka, wpływając na procesy oddychania, ssania, połykania, żucia i mówienia. Dodatkowo w tej kategorii oferowane są produkty do pielęgnacji jamy ustnej, takie jak szczoteczki i pasty do zębów - tłumaczy przedstawicielka Chicco

Jej zdaniem kategoria akcesoriów niemowlęcych ma kluczowe znaczenie, gdyż stanowi pierwszy kontakt konsumentów z marką. Jest to także kategoria, która podkreśla wiarygodność marki, gdyż wymaga ścisłej współpracy ze środowiskiem medycznym i odpowiednich kompetencji w tworzeniu produktów. To właśnie od akcesoriów ponad 60 lat temu zaczęła się historia Chicco - dodaje.

Dodatkowa działalność Chicco - analiza potrzeb dzieci i rodziców

Przypominamy, że Chicco to nie tylko produkty, ale także wsparcie dla rodziców. Marka inwestuje w badania i prowadzi własne Centrum Badań i Rozwoju – Chicco Research Center. Jego celem jest analiza potrzeb dzieci i ich rodziców, co umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań i zapewnianie praktycznego wsparcia na każdym etapie rodzicielstwa - mówi Ewa Rdest.

Lider Starachowice zachęca zainteresowanych produktami Chicco (z kategorii Nursing i nie tylko) do kontaktu - przedstawi kompleksową ofertę

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.