Komunikaty PR

Produkty z kategorii Nursing od Chicco w ofercie Lider Starachowice

2024-11-25  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Gaździcki
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/

Chicco u Lidera 

Jesienią tego roku w ofercie Lider Starachowice pojawiła się nowość: włoska marka Chicco, należąca do grupy Artsana. Od wielu lat firma ta dostarcza rodzicom bezpiecznych produktów dla najmłodszych. 

Na początku w asortymencie Lidera dostępne były zabawki o różnorodnych funkcjach: językowe, sensoryczne, muzyczne, jeździdełka, rowerki biegowe, zdalnie sterowane pojazdy, pluszaki, jak również lampki i projektory. Teraz do oferty dystrybutora dołącza także kategoria akcesoriów dla niemowląt.

Produkty z serii Naturalfeeling oraz Physioforma do pomocy mamom i dzieciom

Jak wyjaśnia Ewa Rdest, Sales Manager kategorii Nursing w Chicco, produkty w tej kategorii są niezwykle istotne, gdyż wspierają mamy w karmieniu naturalnym (m.in. laktatory, wkładki laktacyjne, osłonki na piersi) oraz umożliwiają łączenie karmienia piersią i butelką dzięki serii Naturalfeeling.

W ofercie Chicco, która trafiła teraz do Lider Starachowice, znajdują się również podgrzewacze i sterylizatory, a także smoczki uspokajające Physioforma. Wspierają one prawidłowy rozwój jamy ustnej dziecka, wpływając na procesy oddychania, ssania, połykania, żucia i mówienia. Dodatkowo w tej kategorii oferowane są produkty do pielęgnacji jamy ustnej, takie jak szczoteczki i pasty do zębów - tłumaczy przedstawicielka Chicco

Jej zdaniem kategoria akcesoriów niemowlęcych ma kluczowe znaczenie, gdyż stanowi pierwszy kontakt konsumentów z marką. Jest to także kategoria, która podkreśla wiarygodność marki, gdyż wymaga ścisłej współpracy ze środowiskiem medycznym i odpowiednich kompetencji w tworzeniu produktów. To właśnie od akcesoriów ponad 60 lat temu zaczęła się historia Chicco - dodaje.

Dodatkowa działalność Chicco - analiza potrzeb dzieci i rodziców

Przypominamy, że Chicco to nie tylko produkty, ale także wsparcie dla rodziców. Marka inwestuje w badania i prowadzi własne Centrum Badań i Rozwoju – Chicco Research Center. Jego celem jest analiza potrzeb dzieci i ich rodziców, co umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań i zapewnianie praktycznego wsparcia na każdym etapie rodzicielstwa - mówi Ewa Rdest.

Lider Starachowice zachęca zainteresowanych produktami Chicco (z kategorii Nursing i nie tylko) do kontaktu - przedstawi kompleksową ofertę

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.