Komunikaty PR

Produkty z kategorii Nursing od Chicco w ofercie Lider Starachowice

2024-11-25  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Gaździcki
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/

Chicco u Lidera 

Jesienią tego roku w ofercie Lider Starachowice pojawiła się nowość: włoska marka Chicco, należąca do grupy Artsana. Od wielu lat firma ta dostarcza rodzicom bezpiecznych produktów dla najmłodszych. 

Na początku w asortymencie Lidera dostępne były zabawki o różnorodnych funkcjach: językowe, sensoryczne, muzyczne, jeździdełka, rowerki biegowe, zdalnie sterowane pojazdy, pluszaki, jak również lampki i projektory. Teraz do oferty dystrybutora dołącza także kategoria akcesoriów dla niemowląt.

Produkty z serii Naturalfeeling oraz Physioforma do pomocy mamom i dzieciom

Jak wyjaśnia Ewa Rdest, Sales Manager kategorii Nursing w Chicco, produkty w tej kategorii są niezwykle istotne, gdyż wspierają mamy w karmieniu naturalnym (m.in. laktatory, wkładki laktacyjne, osłonki na piersi) oraz umożliwiają łączenie karmienia piersią i butelką dzięki serii Naturalfeeling.

W ofercie Chicco, która trafiła teraz do Lider Starachowice, znajdują się również podgrzewacze i sterylizatory, a także smoczki uspokajające Physioforma. Wspierają one prawidłowy rozwój jamy ustnej dziecka, wpływając na procesy oddychania, ssania, połykania, żucia i mówienia. Dodatkowo w tej kategorii oferowane są produkty do pielęgnacji jamy ustnej, takie jak szczoteczki i pasty do zębów - tłumaczy przedstawicielka Chicco

Jej zdaniem kategoria akcesoriów niemowlęcych ma kluczowe znaczenie, gdyż stanowi pierwszy kontakt konsumentów z marką. Jest to także kategoria, która podkreśla wiarygodność marki, gdyż wymaga ścisłej współpracy ze środowiskiem medycznym i odpowiednich kompetencji w tworzeniu produktów. To właśnie od akcesoriów ponad 60 lat temu zaczęła się historia Chicco - dodaje.

Dodatkowa działalność Chicco - analiza potrzeb dzieci i rodziców

Przypominamy, że Chicco to nie tylko produkty, ale także wsparcie dla rodziców. Marka inwestuje w badania i prowadzi własne Centrum Badań i Rozwoju – Chicco Research Center. Jego celem jest analiza potrzeb dzieci i ich rodziców, co umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań i zapewnianie praktycznego wsparcia na każdym etapie rodzicielstwa - mówi Ewa Rdest.

Lider Starachowice zachęca zainteresowanych produktami Chicco (z kategorii Nursing i nie tylko) do kontaktu - przedstawi kompleksową ofertę

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.