Komunikaty PR

Profesjonalne projektowanie z HSE5 mobile od Uponor

2021-02-26  |  11:00
Biuro prasowe

HSE5 mobile to bezpłatne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, które usprawnia wykonywanie obliczeń i przygotowywanie zestawień produktowych podczas projektowania instalacji ogrzewania podłogowego Uponor. Wykorzystanie zaawansowanego algorytmu z HSE5 desktop umożliwia przeprowadzanie wstępnych obliczeń, potrzebnych podczas współpracy z wykonawcami, hurtowniami oraz inwestorami.

Program HSE5 mobile udostępniony w wersji bezpłatnej przez fińskiego producenta instalacji wodnych i systemów ogrzewania oraz chłodzenia płaszczyznowego, a także automatyki sterującej to możliwość opracowywania profesjonalnych projektów w prosty i szybki sposób. Intuicyjny interfejs oraz łatwa obsługa aplikacji umożliwiają kompleksowe przygotowywanie wstępnych obliczeń ogrzewania podłogowego.

 – Filozofią naszej firmy jest przede wszystkim tworzenie komfortowych rozwiązań dla naszych klientów, dlatego w Uponor stawiamy szczególny nacisk na nowoczesne i inteligentne narzędzia, usprawniające codzienną pracę. Jednym z nich jest właśnie program HSE5 mobile, który znacznie optymalizuje działania niezbędne przy projektowaniu instalacji ogrzewania płaszczyznowego na etapie wyceny. Dzięki niemu możemy zapisywać plany, projekty graficzne pomieszczeń i rozdzielaczy, a także jest on w pełni kompatybilny z programem dedykowanym urządzeniom stacjonarnym – HSE5 desktop. W ten sposób przesyłanie danych pomiędzy urządzeniami jest jeszcze szybsze i łatwiejsze – wyjaśnia Piotr Serafin, ekspert techniczny z firmy Uponor.

HSE5 mobile umożliwia nie tylko projektowanie, ale także wskazuje ewentualnie pojawiające się błędy diagnostyczne, jak m.in. przegrzanie czy niedogrzanie. Obliczenia charakteryzują się dużą precyzją i mogą być wykorzystywane podczas rozmów negocjacyjnych oraz przy wstępnym wyliczaniu kosztów inwestycyjnych. Program HSE5 mobile można pobierać na smartfony oraz tablety.

Więcej o programie: http://bit.ly/HSE5mobile

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.