Komunikaty PR

Projektanci wnętrz ambasadorami marki Kontakt-Simon

2023-11-23  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Najlepszym kontaktem pomiędzy producentem wyposażenia wnętrz i jego marką a ostatecznym klientem jest projektant. To on, na potrzeby realizacji projektu, wybiera produkty, które najlepiej spełniają oczekiwania Inwestora. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Kontakt – Simon, renomowany producent osprzętu elektrycznego, który właśnie rusza z programem „Ambasador marki Kontakt -Simon”.

W związku z tym zaproszenie do grona ambasadorów dostało 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżnieni tym honorem zostali: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.

Ambasadorzy marki to przede wszystkim nasi przyjaciele. Od zawsze proszę moich współpracowników o traktowanie produktu jako elementu, który jest gdzieś obok, nie na pierwszym miejscu. Zawsze zaczynamy od bliższego poznania architekta – człowieka, jego pasji, potrzeb, produkt pojawia się na końcu - mówi Marcin Oleszczuk, szef Biura Obsługi Projektów Kontakt - Simon.

Celem nowego przedsięwzięcia ma być nie tylko promocja marki, ale przede wszystkim zapoznawanie Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Przełączniki, kontakty, cały osprzęt elektryczny są dziś nie tylko niezbędnym elementem wyposażeniem wnętrza, ale też jego ozdobą. Powinny więc zarówno dobrze spełniać swoje podstawowe funkcje, ale też estetycznie się prezentować. Odpowiednio dobrany osprzęt elektroniczny jest dziś znaczącym detalem, który podkreśla charakter wnętrza. Może on przyciągać wzrok niczym biżuteria, lub też całkowicie wtopić się w tło, stając się niewidocznym wręcz elementem wyposażenia.

Inwestor, pozostawiony sam sobie na tym etapie projektowania, nie zawsze wie, jaki osprzęt wybrać. Często też, nie mając czasu na zgłębianie oferty rynkowej, zostaje przy tym „deweloperskim”. Tu właśnie otwiera się miejsce na projektantów wnętrz - Ambasadorów Kontakt - Simon, którzy pomogą lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności. Ukazać moc i energię, jaka ukryta jest w produktach marki.

- Startujemy z nowym projektem i chcemy, żeby nasi PRZYJACIELE stali się de facto tłumaczami naszego ukierunkowanego slangu branżowego, przekładali go na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Według mnie, dużo prościej zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny - dodaje.

Działamy wspólnie

Ambasadorzy marki mieli okazję poznać się nawzajem podczas inauguracyjnego program uroczystego spotkania, poprzedzonego szkoleniem produktowym i z budowania wizerunku marki, przygotowanego i poprowadzonego przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK PR.  Uczestniczyli też w sesji wizerunkowej przed obiektywem fotografa Bartka Barczyka. Spotkanie to pozwoliło na wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji, wszak wspólne działania, wykorzystując efekt synergii, dają zawsze najwięcej korzyści każdej ze stron.

Pracownie zaangażowane w projekt mają również szeroki dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także aktualnych informacji o produktach i działaniach marki. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony Kontakt - Simon.

Cieszy nas bardzo fakt, że zyskaliśmy zaufanie tak renomowanych pracowni, które z chęcią przyjęły zaproszenie do programu. Oznacza to dla nas, że nasze produkty cieszą się ich ogromnym zaufaniem, potwierdzając tym samym ich wysoką jakość i niezawodność. Czekamy na pierwsze wspólne realizacje w programie Ambasador Kontakt - Simon - mówi Marcin Oleszczuk.

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.