Komunikaty PR

Projektanci wnętrz ambasadorami marki Kontakt-Simon

2023-11-23  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Najlepszym kontaktem pomiędzy producentem wyposażenia wnętrz i jego marką a ostatecznym klientem jest projektant. To on, na potrzeby realizacji projektu, wybiera produkty, które najlepiej spełniają oczekiwania Inwestora. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Kontakt – Simon, renomowany producent osprzętu elektrycznego, który właśnie rusza z programem „Ambasador marki Kontakt -Simon”.

W związku z tym zaproszenie do grona ambasadorów dostało 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżnieni tym honorem zostali: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.

Ambasadorzy marki to przede wszystkim nasi przyjaciele. Od zawsze proszę moich współpracowników o traktowanie produktu jako elementu, który jest gdzieś obok, nie na pierwszym miejscu. Zawsze zaczynamy od bliższego poznania architekta – człowieka, jego pasji, potrzeb, produkt pojawia się na końcu - mówi Marcin Oleszczuk, szef Biura Obsługi Projektów Kontakt - Simon.

Celem nowego przedsięwzięcia ma być nie tylko promocja marki, ale przede wszystkim zapoznawanie Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Przełączniki, kontakty, cały osprzęt elektryczny są dziś nie tylko niezbędnym elementem wyposażeniem wnętrza, ale też jego ozdobą. Powinny więc zarówno dobrze spełniać swoje podstawowe funkcje, ale też estetycznie się prezentować. Odpowiednio dobrany osprzęt elektroniczny jest dziś znaczącym detalem, który podkreśla charakter wnętrza. Może on przyciągać wzrok niczym biżuteria, lub też całkowicie wtopić się w tło, stając się niewidocznym wręcz elementem wyposażenia.

Inwestor, pozostawiony sam sobie na tym etapie projektowania, nie zawsze wie, jaki osprzęt wybrać. Często też, nie mając czasu na zgłębianie oferty rynkowej, zostaje przy tym „deweloperskim”. Tu właśnie otwiera się miejsce na projektantów wnętrz - Ambasadorów Kontakt - Simon, którzy pomogą lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności. Ukazać moc i energię, jaka ukryta jest w produktach marki.

- Startujemy z nowym projektem i chcemy, żeby nasi PRZYJACIELE stali się de facto tłumaczami naszego ukierunkowanego slangu branżowego, przekładali go na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Według mnie, dużo prościej zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny - dodaje.

Działamy wspólnie

Ambasadorzy marki mieli okazję poznać się nawzajem podczas inauguracyjnego program uroczystego spotkania, poprzedzonego szkoleniem produktowym i z budowania wizerunku marki, przygotowanego i poprowadzonego przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK PR.  Uczestniczyli też w sesji wizerunkowej przed obiektywem fotografa Bartka Barczyka. Spotkanie to pozwoliło na wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji, wszak wspólne działania, wykorzystując efekt synergii, dają zawsze najwięcej korzyści każdej ze stron.

Pracownie zaangażowane w projekt mają również szeroki dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także aktualnych informacji o produktach i działaniach marki. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony Kontakt - Simon.

Cieszy nas bardzo fakt, że zyskaliśmy zaufanie tak renomowanych pracowni, które z chęcią przyjęły zaproszenie do programu. Oznacza to dla nas, że nasze produkty cieszą się ich ogromnym zaufaniem, potwierdzając tym samym ich wysoką jakość i niezawodność. Czekamy na pierwsze wspólne realizacje w programie Ambasador Kontakt - Simon - mówi Marcin Oleszczuk.

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.