Prolog do Drill Deal od RDS pobrało już prawie 40 tys. graczy
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
10 sierpnia w wersji PC-owej udostępniona została gra Drill Deal: Borehole Alpha autorstwa notowanego na NewConnect Red Dev Studio. Wczesna wersja produkcji w zaledwie tydzień została pobrała przez 38 tys. graczy, a projekt zgromadził społeczność 1,5 tys. fanów. Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Rolę wydawcy projektu pełni Ultimate Games. RDS konsekwentnie realizuje strategię biznesową, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.
- Z wielką radością ogłaszamy sukces Borehole Alpha, czyli wstępnej wersji jednego z naszych tytułów, w którym pokładamy duże nadzieje. Gra w zaledwie kilka dni zdobyła popularność na platformie Steam. Tytuł zadebiutował 10 sierpnia, a po kilku dniach pobrało go już 38 tys. graczy. Ponadto grę obserwuje 1,3 tys. graczy, co jest dobrym prognostykiem na wysoką sprzedaż tytułu w pełnej wersji. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Celem udostepnienia Borehole Alpha było zgromadzenie społeczności wokół pełnej wersji gry i pozyskanie opinii odbiorców, na podstawie których dopracujemy finalną wersję Drill Deal. Tym bardziej tak duże zainteresowanie grą daje nam podstawy sądzić, że pełna wersja symulatora platformy wiertniczej będzie strzałem w dziesiątkę. Wyniki sprzedaży Drill Deal mogą znacząco wypłynąć na nasze wyniki finansowe w drugim półroczu tego roku. – dodaje Wojciech Sypko.
Drill Deal to rozgrywka łącząca elementy strategii ekonomicznej, symulacji i base building. Gracz, który będzie budował i dbał o platformę wiertniczą oraz m.in. sprzedawał cenne substancje, odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe. Studio zaimplementowało w grze zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rozgrywka zawiera także zdarzenia losowe, takie jak nagły sztorm, protesty ekologów czy nalot piratów.
Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Wishlista gry na platformie Steam posiada już prawie 11 tys. zapisów. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.
Aktualnie Red Dev Studio pracuje nad projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku i dużym tytułem o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy już niebawem, zaraz po zakończeniu prac nad Drill Deal – mówi Wojciech Sypko. – Obie gry będą należeć do grupy naszych największych produkcji – dodaje.
***
Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.
Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.