Komunikaty PR

Prosto z Francji na Wilanów – niezwykła karuzela w Vis à Vis!

2020-07-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Paryski Disneyland, park Motiongate w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy dziedziniec Luwru z karuzelą, na której siedziała Kate Moss podczas pokazu mody marki Louis Vuitton. Co łączy te miejsca? Niesamowite francuskie karuzele, które od lat wzbudzają podziw ludzi na całym świecie. Teraz do grona tych bajkowych miejsc dołącza Vis à Vis Wilanów, gdzie od 25 lipca stanie wyjątkowa i unikatowa na skalę kraju karuzela kultowej firmy Concept 1900, tym razem w stylu safari. To istne dzieło sztuki twórców francuskich klasyków będzie można nie tylko podziwiać, ale też wspaniale się na nim bawić – wskakując na żyrafę, lamparta, a nawet słonia. Od przygotowanych atrakcji dosłownie zakręci się w głowie, a to nie koniec podróży pełnej pozytywnych wrażeń, bo chętnych na miejsce dowiezie zabytkowy angielski autobus!

 

Karuzela wrażeń rozkręca wakacje! Startujemy 25 lipca!

Ostatni weekend lipca w Wilanowie stanie się początkiem niezapomnianych i pozytywnie zakręconych dni. Wszystko za sprawą francuskiej karuzeli stworzonej specjalnie na zamówienie Vis à Vis Wilanów, której start zaplanowany jest na 25 lipca (sobota). W tym dniu zapraszamy wszystkich do wspólnej niezapomnianej zabawy! Karuzela z rydwanem dzikich zwierząt będzie wirować w rytm muzyki od godz. 11:00 do 18:00, oczywiście w towarzystwie licznych atrakcji. Każdy gość odwiedzający Centrum w sobotnie popołudnie będzie mógł przejechać się na karuzeli bezpłatnie, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w klimacie safari, które zostanie wydrukowane na miejscu. Dzieci porwie wir niespodzianek, zabaw i animacji, w tym uwielbiane przez maluchy - malowanie buziek. Dodatkowo, wszyscy chętni przejadą się zabytkowym angielskim autobusem przemierzającym trasę Royal Wilanów - Vis à Vis Wilanów. Autobus będzie nie tylko wspaniałą atrakcją ale zagwarantuje również bezpośredni dojazd do Centrum. Kursować będzie w dniu eventu, 25 lipca w godzinach 11:00 – 18:00.

 

- Vis à Vis Wilanów to miejsce otoczone licznymi terenami rekreacyjnymi, takimi jak Park w Powsinie czy Park Natoliński. Z tego względu nasze Centrum łączy w sobie dwie główne funkcje - format convenience, gwarantujący dogodne codzienne zakupy oraz unikatową przestrzeń rekreacyjno-wypoczynkową. Skupiamy wokół Vis à Vis wspaniałą społeczność, zatem chcieliśmy stworzyć dla naszych sąsiadów wyjątkową atrakcję, która byłaby jedyna w swoim rodzaju. I to się udało! Postawiliśmy na karuzelę ale karuzelę wyjątkową, która przeniesie zarówno dzieci, jak i naszych dorosłych gości w bajkowy świat pełen wrażeń – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu w Grupie Capital Park.

 

Jedyna taka w Warszawie!

Projekt karuzeli w stylu safari został zrealizowany specjalne na zamówienie Vis à Vis Wilanów. Jest to jedyna taka karuzela w mieście! Zgodnie z tradycją umieszczono na niej rzeźby dzikich zwierząt. Wszystkie są barwne, ręcznie malowane i poruszają się w rytm stylowej muzyki: kołyszą się lub galopują. Ręcznie malowane ilustracje w stylu safari zdobią też fasadę karuzeli. Karuzela jest oświetlona zatem wieczorem nabiera dodatkowego klimatu. Cały projekt zrealizowany we Francji przez firmę Concept1900 to dzieło sztuki, które dosłownie chce się fotografować!

 

Rozkręcona karuzela nie zwolni tempa!

Wyjątkowa karuzela na stałe zagości na placu Vis à Vis Wilanów i będzie dostępna dla wszystkich od wtorku do niedzieli w godzinach 11:00-19:00. Jednorazowy przejazd potrwa ok. 3 minut i kosztować będzie 5 złotych, za bilet wygodnie zapłacimy zarówno kartą płatniczą, jak i gotówką. Nowa atrakcja idealnie wpisze się w klimat Vis à Vis Wilanów – miejsca dla miłośników rozrywki na najwyższym poziomie, w którym można kreatywnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Jazda na karuzeli będzie bezpieczna i komfortowa. W trosce o zdrowie uczestników po każdej jeździe wszystkie elementy karuzeli zostaną zdezynfekowane przez pracowników obsługi.

 

Majstersztyk z kultowej pracowni

Twórcą karuzeli jest znana na całym świcie firma Concept1900 - posiadająca ponad 35 lat doświadczenia i zatrudniająca zespół wysoce wykwalifikowanych projektantów, malarzy oraz rzeźbiarzy. W jej pracowniach powstają karuzele serii Jules Verne zaprojektowane i produkowane na specjalne zamówienie jako alternatywa dla klasycznych karuzel z końmi. Tworzone w tym miejscu karuzele są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Nie ma dwóch takich samych projektów. Zamawiają je największe parki rozrywki tj. Disneyland w Paryżu, Park Asterix (Francja), park Motiongate (Zjednoczone Emiraty Arabskie), a także projektanci mody oraz luksusowe marki znane na całym świecie: Louis Vuitton, BMW czy Longines (szwajcarska firma zegarmistrzowska). Obecnie firma ma swoją siedzibę w historycznym miejscu, 150 km od Paryża, w dawnej fabryce szkła znanej także z działalności w Polsce – Saint Gobain.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.