Prostsze życie w multifunkcyjnym domu. Simplicity Collection od Gorenje
Pandemia sprawiła, że coraz większą uwagę zwracamy na multifunkcyjność urządzeń, którymi się otaczamy. Oto kilka nowych technologicznych rozwiązań, które pozwolą nam dostosować nasze mieszkania do nowej codzienności.
Pandemia zmieniła naszą codzienność, coraz więcej czasu spędzamy w domu wspólnie z innymi domownikami, a nasz czas musimy podzielić pomiędzy pracę, rodzinę, przygotowanie posiłków, zakupy, a także zadbanie o wspólną przestrzeń. Dlatego też tak ważne jest, aby urządzenia, które znajdują się w naszym gospodarstwie domowym wyróżniały się jak największą liczbą rozwiązań technologicznych, które przede wszystkim zaoszczędzą nam czas i pomogą na nowo zorganizować codzienność.
Żywność i zakupy
Ile czasu tracimy na zakupach? Pandemia sprawiła, że nieco zmieniliśmy podejście do wychodzenia z domu. Ograniczamy czas spędzony na zakupach. Kupujemy więcej i rzadziej. Niezbędne jest, aby zapewnić żywności odpowiednie przechowywanie. Dlatego szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na takie funkcje lodówki jak między innymi AdaptTech, która utrzymuje optymalną temperaturę niezależnie od tego, jak często otwierasz drzwi. Świętnym rozwiązaniem, które przedłuży świeżość zakupionego jedzenia są także specjalne szuflady, między innymi CrispZone z HumidityControl - idealna do przechowywania świeżych owoców i warzyw, którą wyróżnia funkcja regulowana wilgotnością. Dodatkowym atutem będzie również strefa FreshZone - szuflada o najniższej temperaturze w lodówce, która nadaje się do przechowywania mięsa, ryb lub wędlin.
Lodówka Gorencje Simplicity
Cena: 2 299 zł
Pizzeria w domu
Pandemia sprawiła również, że zdecydowanie rzadziej decydujemy się na „pandemiczne wyjście do restauracji” czyli tzw. jedzenie z dostawą do domu. Głównym powodem jest wprowadzenie oszczędności w rodzinnym budżecie jak również fakt, że zjedzenie naszej ulubionej pizzy na kanapie, na której spędzamy większość czasu w ciągu dnia, nie sprawia nam już tak wiele przyjemności. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest wspólne gotowanie i na przykład przygotowanie pizzy samemu. Spędzimy aktywnie czas z rodziną czy przyjaciółmi, a jej przygotowanie ułatwi nam specjalna funkcja HomeMade Plus. Na czym polega ta funkcja? Piekarnik Gorenje, teraz jeszcze bardziej obszerny z 71 litrową komorą, ma owalny kształt, który z powodzeniem naśladuje tradycyjne piece opalane drewnem. Pizza, domowy chleb, teraz wszystko przygotujesz w swojej kuchni.
Piekarnik Gorencje Simplicity
Cena: 1 599 zł
Czyszczenie bez detergentów
Dziś tak jak nigdy wcześniej zależy nam na czasie. Spowodowane to jest przede wszystkim tym, że obowiązki domowe łączymy z pracą na home office. Dlatego idealnym rozwiązaniem będą urządzenia, które posiadają funkcję samooczyszczenia. Dodatkowym aspektem jest też dbałość o środowisko, gdyż dzięki takim rozwiązaniom zużywamy mniej detergentów, które nie oszukujmy się, ale niezbyt korzystnie wpływają na żywność oraz nasze zdrowie. Dlatego też kupując nowy piekarnik czy też mikrofalówkę zwróćcie uwagę na funkcję AquaClean, która dostępna jest między innymi w urządzeniach Gorenje z linii Simplicity. Wyobraź sobie ty prowadzisz konferencje na Zoomie, a twoja mikrofalówka w tym czasie sama się czyści.
Mikrofalówka Gorencje Simplicity
Cena: 699 zł
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.