Komunikaty PR

Provident i AXA wspierają finansowo lokalne szpitale

2020-05-11  |  10:00
Biuro prasowe

Provident i AXA wesprą finansowo szpitale w Brodnicy, Chełmży, Przasnyszu, Strzelcach Opolskich i Szczytnie. Firmy podjęły decyzję o przesunięciu części środków z jednej ze wspólnych inicjatyw kulturalnych na rzecz pomocy służbom medycznym w walce z epidemią.

Provident i AXA nie tylko dbają o swoich klientów i pracowników, ale angażują się na rzecz lokalnych społeczności. Latem ubiegłego roku, firmy wspólnie prowadziły projekt „Kino Letnie Sopot – Zakopane” zlokalizowany w wakacyjnych kurortach Polski. W tym roku Provident i AXA odwiedziły mniejsze polskie miasta z inicjatywą objazdowego kina pod nazwą „Plan na kino”. Do 12 marca projekt zawitał do 70 miast i zgromadził 39 tys. widzów na ponad 600 seansach.

Stan epidemii czasowo ograniczył plany firm i przeniósł rozrywkę do internetu. Priorytetem natomiast stały się zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego, ze względu na czasowe zawieszenie projekcji kinowych, Provident i AXA zadecydowały o przekazaniu części środków finansowych przeznaczonych na projekt pięciu szpitalom w tych miejscach, gdzie było lub miało pojawić się  kino objazdowe.

- Wspierając szpitale, często zapominamy o mniejszych, lokalnych placówkach. Tymczasem prowadzą one trudną walkę nie tylko z koronawirusem, ale także z ograniczeniami finansowymi – podkreśla Patrycja Rogowska-Tomaszycka, członek zarządu w Provident Polska. – Poprzez pomoc finansową dla pięciu lokalnych szpitali chcemy nie tylko wesprzeć walkę z wirusem, ale wyrazić także wdzięczność dla wszystkich pracowników ochrony zdrowia, którzy walczą z epidemią – dodaje.

Pomoc trafi do ZOZ im. R. Czerwiakowskiego w Brodnicy, Szpitala Powiatowego w Chełmży, Szpitala im. Dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu, Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich oraz Szpitala Powiatowego w Szczytnie. Wsparcie dla placówek wyniesie łącznie 100 tys. zł.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie można wygrać tej walki bez odpowiedniego sprzętu i finansowania, dlatego przekazujemy część środków z projektu „Plan na kino” na potrzeby służby zdrowia. W ten sposób wspieramy te same lokalne społeczności, które objęliśmy naszą kulturalną inicjatywą – podkreśla Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA. – Życzymy sobie i wszystkim jak najszybszego powrotu do normalnej rzeczywistości i tego, byśmy znów mogli bezpieczni i zdrowi spotkać się w kinie – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Potrzebujesz dofinansowania do protezy lub rehabilitacji? Fundacja Poland Business Run szuka beneficjentów! Biuro prasowe
2025-04-17 | 11:00

Potrzebujesz dofinansowania do protezy lub rehabilitacji? Fundacja Poland Business Run szuka beneficjentów!

Potrzebujesz dofinansowania do protezy lub rehabilitacji? Fundacja Poland Business Run szuka beneficjentów! Tylko w 2024 roku w Polsce przeprowadzono blisko 12 000
Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie
2025-03-03 | 11:00

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Podczas uroczystej gali po raz 32. wręczone zostały Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu - prestiżowego wyróżnienia przyznawanego przedsiębiorstwom i menedżerom za
Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów
2025-01-28 | 21:00

Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów

Kupowanie sztuki staje się coraz bardziej popularnym sposobem na łączenie pasji z mądrym lokowaniem kapitału. Globalny rynek sztuki, wyceniany na około 65 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.