Przedszkole bez smogu – nowa kampania Electrolux
11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego. W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.
„Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy wejść na stronę https://przedszkolebezsmogu.pl/ i zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.
Electrolux wie, jak ważne jest bezpieczeństwo w przestrzeniach, którymi się otaczamy. Marka w ostatnim czasie stworzyła oczyszczacz, który sam monitoruje jakość powietrza i automatycznie reaguje na zmiany, eliminując z niego smog, bakterie, kurz oraz alergeny. Oczyszczacz Pure A9 jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Dodatkowo urząrzenie można sterować z aplikacji z dowolnego miejsca.
Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w Social Mediach, za które odpowiada Dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.