Komunikaty PR

Przejazdy FREENOW wspierają powodzian.

2024-10-17  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.71 MB )

FREENOW, aplikacja taxi i multimobilności miejskiej włącza się we wsparcie dla powodzian. Użytkownicy FREENOW w Polsce mogą od teraz wesprzeć osoby poszkodowane przez powódź, przeznaczając zaokrąglenie kwoty każdego przejazdu do pełnej złotówki na rzecz ogólnopolskiej zbiórki organizowanej przez Fundację SiePomaga, trwającej do końca tego roku. Końcówki kwot za przejazdy zostaną w stu procentach przekazane przez FREENOW na ten cel. Użytkownicy podczas przejazdu mogą dobrowolnie włączyć opcję “Przekaż Datek” w aplikacji FREENOW.

 

Funkcja “Przekaż Datek”, została stworzona w aplikacji FREENOW w 2022 roku, by wspierać lokalne i globalne potrzeby społeczności i organizacji pozarządowych. W 2023 roku pasażerowie FREENOW w 9 krajach europejskich przeznaczyli łącznie 3,5 miliona Euro na cele statutowe Międzynarodowego Komitetu Czerwonego Krzyża. Co miesiąc w Polsce, datki pasażerów FREENOW sięgają nawet kilkunastu tysięcy złotych.

 

“Udostępniając opcję zaokrąglenia opłaty za przejazd angażdujemy naszych użytkowników w przekazanie realnego wsparcia finansowego na cele bliskie społecznościom lokalnym, w których funkcjonujemy.FREENOW jest platformą, której wizją jest rozwój miast, jako miejsc tworzonych z myślą o potrzebach mieszkańców. Na co dzień pomagamy przemieszczać się mieszkańcom z 25 największych aglomeracji w Polsce, a część z nich została dotknięta skutkami ostatnich powodzi w naszym kraju. Konsekwencje tego kataklizmu są i będą odczuwalne przez najbliższe miesiące, dlatego umożliwiamy naszym pasażerom pomaganie poszkodowanym podczas zwykłej czynności, jaką są przejazdy taksówkami z FREENOW” - mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREEENOW w Polsce.

Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaangażowanie FREENOW i ich użytkowników w pomoc dla osób dotkniętych powodzią. Każda złotówka przekazana w ramach tej akcji to nie tylko wsparcie finansowe, ale także znak solidarności z tymi, którzy muszą stawić czoła dramatycznym skutkom kataklizmu. Nasze wspólne działania to kolejna cegiełka dająca nadzieję na szybszy powrót do normalności dla tych, którzy najbardziej ucierpieli. Razem wielką mamy moc!- mówi Agnieszka Nowik, Wiceprezeska Fundacji Siepomaga.

Zbiórka organizowana przez Fundację Siepomaga ma na celu wsparcie osób poszkodowanych przez tegoroczne powodzie w Polsce. Środki zebrane w ramach akcji zostaną przeznaczone na pomoc w odbudowie zniszczonych domów, zakup podstawowych artykułów codziennego użytku oraz wsparcie psychologiczne dla rodzin dotkniętych kataklizmem. Każda wpłata ma ogromne znaczenie, by przywrócić normalność tym, którzy stracili dorobek życia w wyniku żywiołu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.