Komunikaty PR

PRZEPIS: Pasta Puttanesca z suszonymi pomidorami w paskach z czarnymi oliwkam

2021-11-03  |  11:02
Biuro prasowe

Składniki:

  • 200g makaronu typu Spaghetti

  • puszka pomidorów bez skóry

  • 6 filecików anchois

  • 2/3 słoika Suszonych pomidorów w paskach w oleju z ziołami z czarnymi oliwkami OLE!

  • 30g kaparów w occie OLE!

  • 1 cebula

  • 3 ząbki czosnku

  • 1 papryczka chilli

  • ½ pęczka pietruszki

  • 1 opakowanie mozzarelli

  • 2 łyżki oliwy + 1 łyżka masła

Gotujemy makaron (w lekko osolonej wodzie, gdyż anchois jest już wystarczająco słone).
Siekamy cebulę. Na patelni rozpuszczamy masło i dolewamy oliwę. Dorzucamy posiekaną cebulę i plasterki obranego czosnku. Smażymy do zarumienienia. Dodajemy fileciki anchois oraz posiekane plasterki chilli. Po chwili dodajemy oliwki, pomidory bez skóry, a następnie Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami z czarnymi oliwkami OLE!. Smażymy kilka minut, aż sos będzie gęstszy. Łączymy z makaronem. Na koniec posypujemy pietruszką i mozzarellą.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo Biuro prasowe
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.