Komunikaty PR

PRZEPIS: Wegetariańska Lasagne

2021-05-05  |  13:57
Biuro prasowe

Składniki:

 

  • opakowanie makaronu do lasagne
  • 1 jajko
  • 1 opakowanie ricotty (250g)
  • 160 g tartej mozzarelli
  • 200 g startego parmezanu
  • 4 duże szalotki lub 3 cebule
  • 1 cukinia
  • ½ słoika Suszonych pomidorów w paskach  w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE!
  • 3 ząbki czosnku
  • 2 puszki pomidorów krojonych
  • ½ szklanki passaty pomidorowej
  • bazylia
  • masło, oliwa

 

Cukinię kroimy w kostkę. Szalotki lub cebule siekamy. Na patelni, na łyżce masła, podsmażamy wyciśnięty ząbek czosnku wraz z połową posiekanych szalotek. Zarumieniamy je.

Dodajemy cukinię i  smażymy, aż będzie miękka. Na koniec dodajemy suszone pomidory razem ze słonecznikiem.  Ricottę łączymy z jajkiem. Oddzielnie w garnku przygotowujemy sos pomidorowy: na oliwie podsmażamy resztę posiekanych szalotek. Dodajemy pomidory wraz z passatą. Gotujemy około 10 min. Doprawiamy. Suszone płaty lasagne wkładamy na ok. 2 minuty do wrzątku.

Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni C.  W żaroodpornym naczyniu rozsmarowujemy ½ sosu pomidorowego, na to układamy kilka płatów makaronu, ½ riccotty z jajkiem, połowę cukinii z suszonymi pomidorami, połowę startego parmezanu oraz mozzarelli. Czynności te (warstwy) powtarzamy drugi raz i wierzch całego dania obficie posypujemy serem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.