Przygoda z Arcykotami w CH Focus
Są zabawne, zwinne, przebojowe, utalentowane muzycznie i jak przystało na koty lubią zwiedzać i poznawać świat. Ulubieni przez najmłodszych bohaterowie bajki „44 koty” znowu wyruszają na eskapadę. Tym razem w poszukiwaniu przygód, futrzani przyjaciele zawitają do …. Bydgoszczy. Na pierwsze w Polsce spotkanie z dwójką z nich, Lampo i Milady, zapraszamy w dniach 29 i 30 października do centrum handlowego Focus. Na małych fanów Arcykotów czekają niecodzienne wyzwania i atrakcje.
„44 koty” to rozśpiewany włoski serial animowany o kotach, który podbija serca dzieci na całym świecie, a także najmłodszej rodzimej widowni. Bajka opowiada o futrzanych przyjaciołach, którzy chętnie pomagają zwierzakom i ludziom w potrzebie, a przy okazji świetnie się bawią i odrobinę psocą. Rozśpiewane koty codziennie przeżywają niezwykłe przygody.
Na spotkanie z dwójką z nich, Lampo i Milady, zaprasza dzieci w ten weekend bydgoskie centrum Focus, w którym czeka na nie koci świat pełen zabaw, muzyki i wyśmienitego jedzenia.
W najbliższy piątek i sobotę mali bydgoszczanie będą mogli dołączyć do niezwykłej ekipy Arcykotów. Będzie okazja wystąpić na kociej scenie i zaprezentować swoje umiejętności muzyczno-taneczne, a w strefie mini kino obejrzeć najciekawsze zwiastuny kocich przygód. Na uczestników wydarzenia czeka emocjonująca rozrywka w postaci mega magnetycznych puzzli do układania. Natomiast w strefie foto będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z Lampo i Milady.
Do wspólnego gotowania zapraszamy do strefy Kluski Mocy, w której najmłodsi będą mogli poznać tajniki kuchni Babci Piny i zdobyć jedyny w swoim rodzaju przepis prosto z bajkowego świata. Każde dziecko otrzyma porcję babcinych klusek wraz z opisem, jak wykonać je w domowym zaciszu wspólnie z rodzicami. Etykietę produktu bedzie można kreatywnie spersonalizować, oraz wręczyć bliskiej osobie. Ponadto w garażu kociej ekipy na gości czeka pokaz najróżniejszych instrumentów muzycznych, z których każdy będzie mógł skorzystać.
Na przygodę z Arcykotami CH Focus zaprasza najmłodszych w dniach 29 i 30 października, w godzinach 11.00-19.00. Wstęp na wszystkie atrakcje jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.
Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.