Komunikaty PR

#przytulTYGRYSKA – konkurs konsumencki dla całej rodziny

2021-11-16  |  15:00

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród – jedna osoba otrzymuje olbrzymiego tygryskowego pluszaka, a 50 osób tygryskowe maskotki. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

– Gdy tworzyliśmy aplikację Tygryski, naszym celem była pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem. W aplikacji można znaleźć wiele pomysłów na wspólne działania do it yourself, bajki do przeczytania, a także wysłuchania czy obejrzenia wspólnie z dzieckiem. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać. Konkurs #przytulTygryska jest do tego doskonałą okazją – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną realizowane są działania dla marki Tygryski.  

Aplikacja z misją

Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS).  Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci już od najmłodszych lat mają szansę poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę. Aplikacja jest odpowiednia dla całej rodziny.

Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić malcowi bajkę (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. Spędzanie czasu z pociechą umilą także wspólne gry pamięciowe i edukacyjne, które dostępne są w zakładce „Gry”. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem – „zrób to sam”. Warto zauważyć, że inspiracje zostały przygotowane w duchu ekologii, np. jak przygotować latawiec z opakowań po Tygryskach.

#przytulTygryska

Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska.  Właśnie z tą funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia.

Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek.  Konkurs trwa do 5 grudnia 2021 roku.

Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu.

Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.  

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http:/tygryski.pl/.

www.tygryski.pl

 www.facebook.com/Tygryski/

 www.instagram.com/naszetygryski/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo Biuro prasowe
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.