PsiBufet wspólnie z Karmimy Psiaki rusza ze zbiórką “PSYjaciele w potrzebie”.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rusza ze zrzutką na bezdomne psiaki. Zebrane pieniądze będą przeznaczone na potrzebujące pieski ze schronisk, które są związane z akcją Karmimy Psiaki. Marka PsiBufet planuje zebrać minimalną kwotę 11 tys. złotych. Ponad 7 tys. złotych zostanie przeznaczone na rehabilitację psa Bongo ze Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt, żeby mógł zacząć się poruszać na własnych nogach. Drugi pies to Rekinek, który ma zaledwie 8 miesięcy. Został on znaleziony wycieńczony, przemarznięty i wygłodzony w rowie w jednej z mazowieckich wsi. Na ten moment Rekinek potrzebuje około 4 tys. złotych na rehabilitację.
– W Polsce żyje obecnie ok. 90 tysięcy bezdomnych zwierząt. Schroniska są obłożone i potrzebują naszej pomocy. Koszty prowadzenia nawet mniejszej organizacji czy schroniska takiego typu są bardzo duże. Cieszymy się, że wspólnie z marką PsiBufet będziemy mogli pomóc potrzebującym psiakom - komentuje Iwona Duda, prezes Karmimy Psiaki Fundacji Sarigato.
Zbiórka https://zrzutka.pl/z/psyjacielewpotrzebie wystartowała w poniedziałek, 29 marca i potrwa na platformie zrzutka.pl do 19 kwietnia. Część zebranej kwoty zostanie przeznaczona na opłacenie leczenia zwierząt oraz zabiegi. Pozostała część kwoty zostanie przekazana potrzebującym schroniskom na bieżące wydatki, takie jak: karma weterynaryjna dla zwierząt z problemami zdrowotnymi, lekarstwa, szczepionki, podkłady higieniczne, koce, miski, obroże przeciw kleszczom itd.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” wspierają znani influencerzy oraz celebryci na swoich social mediach, którzy sami są właścicielami psów i chętnie wspierają inicjatywy na rzecz pomocy zwierząt.
– Jako PsiBufet chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i często przekazujemy fundusze lub naszą naturalną i zdrową karmę do potrzebujących schronisk. Wiemy, jak bardzo cierpią te psiaki i jak szczególnej pomocy potrzebują, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie zbiórki. Będziemy wdzięczni każdemu, kto wesprze naszą zbiórkę, a dla trzech osób, które wpłacą najwięcej podarujemy obraz ich zwierzaka namalowany przez Michała Torzeckiego. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w tej inicjatywie na rzecz pomocy potrzebującym zwierzakom - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.
PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.