PsiBufet z Karmimy Psiaki zakończyli sukcesem zrzutkę “PSYjaciele w potrzebie"
PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rozpoczęli w kwietniu zrzutkę na bezdomne psiaki. Planowali zebrać ponad 11 tysięcy złotych na potrzebujące pieski oraz schroniska. Udało się przekroczyć zakładany cel i zebrać ponad 15 tys. złotych. Akcję bardzo chętnie wspierali influencerzy.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki wystartowała ze zrzutką na dwa bezdomne psiaki: Bongo oraz Rekin. Marka początkowo planowała zebrać 11 tys. złotych na rehabilitację piesków oraz poprawę ich stanu zdrowia. Ostatecznie, udało się zebrać ponad 15 tys. złotych. Czasy są trudne, ale jednak znalazło się wiele wspaniałych osób, którzy pomogli osiągnąć cel, a nawet zrobić jeszcze więcej.
– Jesteśmy bardzo wdzięczni każdemu za wsparcie naszej zrzutki. Jest to niesamowite ile osób chętnie pomaga psiakom. Wszystko dzięki ludziom, którzy zaangażowali się w naszą akcję. Ważnego informacyjnego wsparcia udzieliły nam również media lokalne oraz branżowe. Bardzo za to dziękujemy w imieniu psiaków - komentuje Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” bardzo chętnie wspierali również znani influencerzy na swoich social mediach. Łącznie wsparło zbiórkę 264 osoby.
– Dużą niespodzianką dla nas było to, że influencerzy bardzo chętnie i otwarcie reagowali na nasze wiadomości do nich - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcja Karmimy Psiaki działa w ramach Fundacji Sarigato. Od prawie dziesięciu lat wspiera schroniska w całej Polsce - znalazła już domy dla 854 psów i przekazała ponad 64 tony karmy. Misją akcji Karmimy Psiaki jest eliminowanie bezdomności zwierząt poprzez znajdowanie domów, pomoc schroniskom oraz popularyzację odpowiedzialnych adopcji.
PsiBufet to polski startup oferujący spersonalizowaną świeżą karmę dla psów z dostawą prosto pod drzwi klientów. Oferowane karmy są zbilansowane i ugotowane ze świeżych i naturalnych składników oraz stworzone przez Olgę Lasek - specjalistkę w dziedzinie żywienia psów. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce.
Psi Targ dla Stowarzyszenia „KociArka” w Galerii Turzyn
Czy Twój pupil otrzymuje odpowiednią pielęgnację?
Powrót do szkoły – jak przygotować zwierzęta na zmianę rutyny?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.