Komunikaty PR

13 NAWYKÓW LUDZI SUKCESU – JAK ONI TO ROBIĄ?

2023-08-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Wstają o 5 rano, medytują, udają się na odosobnienie, pomnażają majątek, podróżują w najdalsze zakątki świata – to tylko kilka z działań tzw. „ludzi sukcesu”. Każdy z nas zastanawia się jakie życiowe zmiany doprowadzą nas do wymarzonego celu. Śledzimy znanych i lubianych, podpatrujemy ich zwyczaje, rutyny. Jak przekonuje Fryderyk Karzełek, mentor, szkoleniowiec i autor wielu książek, faktycznie istnieje 13 takich nawyków, które pomogą nam w osiągnięciu wymarzonego życia. Co zatem powinniśmy robić aby osiągnąć sukces?

Każdy z 13 nawyków ludzi sukcesu pomaga dbać przede wszystkim o równowagę w sześciu obszarach  życia, a są nimi praca, finanse, permanentny rozwój osobisty, czas dla siebie, relacje i zdrowie. Wdrażanie nawyków wymaga samodyscypliny, która przydaje się właściwe we wszystkich sferach naszego życia.

- Samodyscyplina i wytrwałość są bardzo ważne, bo rzadko kiedy sukces i bogactwo spada z nieba. Większość z nas musi na nie ciężko pracować, często zaliczając spektakularne porażki, bankructwa itp. Dlatego ja uczę, że takie nawyki jak panowanie nad swoimi emocjami (bardzo trudne, ale niezwykle kluczowe w kontaktach prywatnych i biznesowych), praktyka uważności, skrupulatna praca nad realizacją marzeń (rozpiszmy je sobie krok po kroku), czy nawet bycie życzliwym wymagają ćwiczeń i samodyscypliny. Jednak opanowanie tych nawyków przyniesie nam plusy w każdej sferze życia. – tłumaczy Fryderyk Karzełek.

Planowanie, współpraca, dbanie o zdrowie to także nawyki jakie musimy wprowadzić do codzienności.

- Jestem wielkim zwolennikiem planowania. Z resztą w ostatnich latach listy „to-do” zrobiły prawdziwą furorę. Także zalecam zacząć dzień z gotowym planem, aby nie marnować czasu i energii na zastanawianie się jaki ma być dziś mój kolejny krok. Wykorzystajmy także współpracę, doceniajmy współpracowników, partnera w domu ale też dzielmy się obowiązkami. Nie musimy robić wszystkiego sami. Kolejną ważną rzeczą jest dbanie o własne zdrowie. Taka przyziemna sprawa, a często o niej zapominamy. Regularne badania, dieta, ruch są ważne dla ciała i umysłu, lepiej zapobiegać niż leczyć. – mówi Fryderyk Karzełek. – To na co warto zwrócić uwagę, to proaktywne życie, nie czekajmy na okazję, sami ją twórzmy. Trudność każdemu z nas sprawia często mówienie „nie”, a bycie asertywnym i podnoszenie swojej samooceny, to bardzo ważne cechy ludzi sukcesu. Musimy być pewni siebie i nauczyć się odmawiać, gdy czujemy, że coś nie jest dla nas dobre.

Fryderyk Karzełek uczy także, że należy przeznaczać czas na samorozwój i indywidualne myślenie. Ludzie sukcesu nawet na wysokich stanowiskach nieustannie się uczą, rozwijają, dokształcają, więc nie należy w tym ustawać. – to pozwoli nam wprowadzić ostatni, bardzo ważny nawyk, czyli zrozumienie otaczającego nas świata, wtedy łatwiej nam przekonać innych do własnej wizji – dodaje mentor.

Wszystkie powyższe nawyki nie są łatwe, ale tak jak z porannym wstawaniem, należy sobie je wypracować, aby z pomocą tych umiejętności łatwej osiągać cele i dążyć do sukcesu.

https://sklepheksagon.pl/tomiki-13-nawykow-ludzi-sukcesu/

 

Fryderyk Karzełek: ekspert, mentor i doświadczony szkoleniowiec z dziedziny rozwoju osobistego. Pomysłodawca i założyciel firmy Heksagon Group oraz twórca koncepcji sprzedaży naturalnej. Od 2018 roku prowadzi Klub 555 – codziennie o godzinie 5:55 spotyka się na żywo z tysiącami osób, aby wspierać ich w budowaniu dobrych nawyków i wzmacnianiu samodyscypliny. Jest autorem wielu książek, takich jak: „Problemy są dobre”, „Sprzedaż naturalna” czy „Obudź się!”, która stanowi autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego. Jest również autorem Heksagonu Szczęścia – koncepcji, która zakłada, że źródłem szczęścia i satysfakcji w życiu jest zachowanie równowagi w sześciu najważniejszych obszarach życia. Jako doświadczony przedsiębiorca, prowadzi liczne szkolenia, zarówno z zakresu rozwoju osobistego, biznesu, jak i sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Psychologia Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle Biuro prasowe
2024-12-09 | 12:35

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle

W sobotę, 14 grudnia, w godz. 11.00-18.00 wraz z przedstawicielkami „Gryfnych Bajlti” oraz ich podopiecznymi zapraszamy do Parku andlowego Arena w Gliwicach na warsztaty ozdabiania
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-22 | 10:30

Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?

Neuroróżnorodność to pojęcie, które zyskuje na popularności w kontekście współczesnego rynku pracy. Obejmuje osoby o różnych profilach neurologicznych, takich jak autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-12 | 10:00

Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany

W świecie technologii zmiany są jedyną stałą. Dla osób zarządzających zespołami IT to nie tylko wyzwanie, ale i szansa – mogą być przewodnikami i przewodniczkami, którzy rozwijają potencjał swoich zespołów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.