13 NAWYKÓW LUDZI SUKCESU – JAK ONI TO ROBIĄ?
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Wstają o 5 rano, medytują, udają się na odosobnienie, pomnażają majątek, podróżują w najdalsze zakątki świata – to tylko kilka z działań tzw. „ludzi sukcesu”. Każdy z nas zastanawia się jakie życiowe zmiany doprowadzą nas do wymarzonego celu. Śledzimy znanych i lubianych, podpatrujemy ich zwyczaje, rutyny. Jak przekonuje Fryderyk Karzełek, mentor, szkoleniowiec i autor wielu książek, faktycznie istnieje 13 takich nawyków, które pomogą nam w osiągnięciu wymarzonego życia. Co zatem powinniśmy robić aby osiągnąć sukces?
Każdy z 13 nawyków ludzi sukcesu pomaga dbać przede wszystkim o równowagę w sześciu obszarach życia, a są nimi praca, finanse, permanentny rozwój osobisty, czas dla siebie, relacje i zdrowie. Wdrażanie nawyków wymaga samodyscypliny, która przydaje się właściwe we wszystkich sferach naszego życia.
- Samodyscyplina i wytrwałość są bardzo ważne, bo rzadko kiedy sukces i bogactwo spada z nieba. Większość z nas musi na nie ciężko pracować, często zaliczając spektakularne porażki, bankructwa itp. Dlatego ja uczę, że takie nawyki jak panowanie nad swoimi emocjami (bardzo trudne, ale niezwykle kluczowe w kontaktach prywatnych i biznesowych), praktyka uważności, skrupulatna praca nad realizacją marzeń (rozpiszmy je sobie krok po kroku), czy nawet bycie życzliwym wymagają ćwiczeń i samodyscypliny. Jednak opanowanie tych nawyków przyniesie nam plusy w każdej sferze życia. – tłumaczy Fryderyk Karzełek.
Planowanie, współpraca, dbanie o zdrowie to także nawyki jakie musimy wprowadzić do codzienności.
- Jestem wielkim zwolennikiem planowania. Z resztą w ostatnich latach listy „to-do” zrobiły prawdziwą furorę. Także zalecam zacząć dzień z gotowym planem, aby nie marnować czasu i energii na zastanawianie się jaki ma być dziś mój kolejny krok. Wykorzystajmy także współpracę, doceniajmy współpracowników, partnera w domu ale też dzielmy się obowiązkami. Nie musimy robić wszystkiego sami. Kolejną ważną rzeczą jest dbanie o własne zdrowie. Taka przyziemna sprawa, a często o niej zapominamy. Regularne badania, dieta, ruch są ważne dla ciała i umysłu, lepiej zapobiegać niż leczyć. – mówi Fryderyk Karzełek. – To na co warto zwrócić uwagę, to proaktywne życie, nie czekajmy na okazję, sami ją twórzmy. Trudność każdemu z nas sprawia często mówienie „nie”, a bycie asertywnym i podnoszenie swojej samooceny, to bardzo ważne cechy ludzi sukcesu. Musimy być pewni siebie i nauczyć się odmawiać, gdy czujemy, że coś nie jest dla nas dobre.
Fryderyk Karzełek uczy także, że należy przeznaczać czas na samorozwój i indywidualne myślenie. Ludzie sukcesu nawet na wysokich stanowiskach nieustannie się uczą, rozwijają, dokształcają, więc nie należy w tym ustawać. – to pozwoli nam wprowadzić ostatni, bardzo ważny nawyk, czyli zrozumienie otaczającego nas świata, wtedy łatwiej nam przekonać innych do własnej wizji – dodaje mentor.
Wszystkie powyższe nawyki nie są łatwe, ale tak jak z porannym wstawaniem, należy sobie je wypracować, aby z pomocą tych umiejętności łatwej osiągać cele i dążyć do sukcesu.
https://sklepheksagon.pl/tomiki-13-nawykow-ludzi-sukcesu/
Fryderyk Karzełek: ekspert, mentor i doświadczony szkoleniowiec z dziedziny rozwoju osobistego. Pomysłodawca i założyciel firmy Heksagon Group oraz twórca koncepcji sprzedaży naturalnej. Od 2018 roku prowadzi Klub 555 – codziennie o godzinie 5:55 spotyka się na żywo z tysiącami osób, aby wspierać ich w budowaniu dobrych nawyków i wzmacnianiu samodyscypliny. Jest autorem wielu książek, takich jak: „Problemy są dobre”, „Sprzedaż naturalna” czy „Obudź się!”, która stanowi autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego. Jest również autorem Heksagonu Szczęścia – koncepcji, która zakłada, że źródłem szczęścia i satysfakcji w życiu jest zachowanie równowagi w sześciu najważniejszych obszarach życia. Jako doświadczony przedsiębiorca, prowadzi liczne szkolenia, zarówno z zakresu rozwoju osobistego, biznesu, jak i sprzedaży.

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.