Atrium Plejada przechodzi zmiany
Atrium Plejada stawia na zmiany i wzbogacenie swojego portfolio. Stałych bywalców galerii z pewnością ucieszy przeprowadzka drogerii Rossmann do nowej lokalizacji, o większej powierzchni i z bogatszą ofertą produktową. We wrześniu do grona najemców dołączył młody koncept odzieżowy ze Śląska - Warsztat Koszulkowy, a wybrane sklepy przechodzą gruntowną modernizację.
W ostatnich tygodniach Atrium Plejada przechodzi szereg zmian, mających na celu zwiększenie komfortu, funkcjonalności i atrakcyjności popularnego wśród mieszkańców miejsca codziennych zakupów.
Metamorfozie uległ Rossmann, który od 20 października przeniósł się do nowej lokalizacji i o większym, o ponad 200 m kw., metrażu. Drogeria zajmuje obecnie powierzchnię 549 m kw. i ulokowana jest tuż przy wejściu do galerii, od strony sklepu Jysk. Klienci mają do dyspozycji szerszy asortyment, który został wzbogacony m.in. o dodatkowe linie makijażowe oraz o nową markę własną, Manufaktura Piękna. W nowej lokalizacji rozszerzono dotychczasową ofertę z 14 tys. pozycji do 18,5 tys. artykułów. Dla wygody gości, powiększono także ekspozycję zapachów damskich i męskich, a także rozbudowano dział spożywczy (ze zdrową żywnością, herbatami, kawą). Udogodnieniem są również dodatkowe samoobsługowe stanowiska kasowe.
- Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu– mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Od soboty ponownie dostępna dla bytomian jest apteka działająca pod szyldem Cosmedica, która także w ostatnich tygodniach przeszła gruntowną modernizację.
Atrium Plejada to jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, a zarazem popularne wśród mieszkańców miejsce codziennych zakupów. Galeria wciąż doskonali się z myślą o klientach - stale ulepsza i udoskonala portfolio, tak, by w pełni odpowiadało ich potrzebom i wymaganiom.
Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek. W ofercie sklepu znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy. Sklep mieści się w sąsiedztwie salonów CCC oraz Elf Zabawki.
- Stale poszukujemy nowych rozwiązań zorientowanych na potrzeby klientów. Rozwój biznesów naszych najemców ma także pozytywny wpływ na przemiany w Atrium Plejada, czego najlepszym dowodem są metamorfozy i modernizacje niektórych punktów – drogerii Rossmann i apteki, w fazie przebudowy jest także sklep Jysk, który pomimo prac modernizacyjnych cały czas jest czynny. Cieszymy się również z obecności nowej marki – Warsztatu Koszulkowego, która zyskuje coraz większą popularność wśród klientów – dodaje Joanna Plata.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty centrum można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.