Atrium Plejada przechodzi zmiany
Atrium Plejada stawia na zmiany i wzbogacenie swojego portfolio. Stałych bywalców galerii z pewnością ucieszy przeprowadzka drogerii Rossmann do nowej lokalizacji, o większej powierzchni i z bogatszą ofertą produktową. We wrześniu do grona najemców dołączył młody koncept odzieżowy ze Śląska - Warsztat Koszulkowy, a wybrane sklepy przechodzą gruntowną modernizację.
W ostatnich tygodniach Atrium Plejada przechodzi szereg zmian, mających na celu zwiększenie komfortu, funkcjonalności i atrakcyjności popularnego wśród mieszkańców miejsca codziennych zakupów.
Metamorfozie uległ Rossmann, który od 20 października przeniósł się do nowej lokalizacji i o większym, o ponad 200 m kw., metrażu. Drogeria zajmuje obecnie powierzchnię 549 m kw. i ulokowana jest tuż przy wejściu do galerii, od strony sklepu Jysk. Klienci mają do dyspozycji szerszy asortyment, który został wzbogacony m.in. o dodatkowe linie makijażowe oraz o nową markę własną, Manufaktura Piękna. W nowej lokalizacji rozszerzono dotychczasową ofertę z 14 tys. pozycji do 18,5 tys. artykułów. Dla wygody gości, powiększono także ekspozycję zapachów damskich i męskich, a także rozbudowano dział spożywczy (ze zdrową żywnością, herbatami, kawą). Udogodnieniem są również dodatkowe samoobsługowe stanowiska kasowe.
- Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu– mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Od soboty ponownie dostępna dla bytomian jest apteka działająca pod szyldem Cosmedica, która także w ostatnich tygodniach przeszła gruntowną modernizację.
Atrium Plejada to jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, a zarazem popularne wśród mieszkańców miejsce codziennych zakupów. Galeria wciąż doskonali się z myślą o klientach - stale ulepsza i udoskonala portfolio, tak, by w pełni odpowiadało ich potrzebom i wymaganiom.
Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek. W ofercie sklepu znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy. Sklep mieści się w sąsiedztwie salonów CCC oraz Elf Zabawki.
- Stale poszukujemy nowych rozwiązań zorientowanych na potrzeby klientów. Rozwój biznesów naszych najemców ma także pozytywny wpływ na przemiany w Atrium Plejada, czego najlepszym dowodem są metamorfozy i modernizacje niektórych punktów – drogerii Rossmann i apteki, w fazie przebudowy jest także sklep Jysk, który pomimo prac modernizacyjnych cały czas jest czynny. Cieszymy się również z obecności nowej marki – Warsztatu Koszulkowego, która zyskuje coraz większą popularność wśród klientów – dodaje Joanna Plata.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty centrum można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.
Design Thinking w Centrum Janki – bezpłatne szkolenie rozwijające kompetencje pr
Czego nie wiemy o żałobie? 100 praktycznych porad dla rodzin po stracie
Jak wrócić do równowagi po traumie? Porady psychologa dla osób dotkniętych powod
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
Trener nie kryje satysfakcji z tego, że mógł sprawdzić się w niezwykle wymagającej roli gospodarza reality show nagrywanego w Malezji. Dzięki programowi „Good Luck Guys” zdobył nowe doświadczenia i ma nadzieję, że powstanie kolejny jego sezon. Qczaj nie zapomina też o swoich fankach, które czekają na jego cenne wskazówki. Wraz z Bogną Sworowską przygotował kolejną porcję ćwiczeń dla pań „dojrzewających”.
Żywienie
Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
Aktorka zaznacza, że stawia na przemyślane zakupy spożywcze. Z jej doświadczenia wynika, że przed pójściem do sklepu warto porozmawiać z członkami rodziny o tym, co chcieliby w najbliższym czasie zjeść, i dopiero pod tym kątem kupować potrzebne produkty. Monika Mrozowska jest przeciwniczką marnowania jedzenia, ale z jej obserwacji wynika, że choć narzekamy na wysokie ceny żywności, to kupujemy zbyt dużo na zapas, a później i tak trafia to na śmietnik.
Zdrowie
Agata Młynarska: W natłoku spraw odłożyłam na bok diagnostykę raka piersi. Przy okazji badań przesiewowych okazało się, że jest tam guz
Prezenterka apeluje, by nie lekceważyć profilaktyki, bo tylko dzięki czujności i rozwadze można właściwie zadbać o swoje zdrowie i wydłużyć sobie życie. Ona sama ma za sobą szereg różnych badań, które pozwoliły określić, z jakimi chorobami się zmaga. Agata Młynarska przyznaje też, że pochłonięta leczeniem jednego schorzenia, niemal wykluczyła pojawienie się kolejnego ryzyka. Teraz wspiera kampanię „Nie gadaj, tylko się zbadaj!”. Tym prostym i zapadającym w pamięć hasłem PZU chce wpłynąć na zwiększenie świadomości społecznej w zakresie profilaktyki zdrowotnej.