Atrium Plejada przechodzi zmiany
Atrium Plejada stawia na zmiany i wzbogacenie swojego portfolio. Stałych bywalców galerii z pewnością ucieszy przeprowadzka drogerii Rossmann do nowej lokalizacji, o większej powierzchni i z bogatszą ofertą produktową. We wrześniu do grona najemców dołączył młody koncept odzieżowy ze Śląska - Warsztat Koszulkowy, a wybrane sklepy przechodzą gruntowną modernizację.
W ostatnich tygodniach Atrium Plejada przechodzi szereg zmian, mających na celu zwiększenie komfortu, funkcjonalności i atrakcyjności popularnego wśród mieszkańców miejsca codziennych zakupów.
Metamorfozie uległ Rossmann, który od 20 października przeniósł się do nowej lokalizacji i o większym, o ponad 200 m kw., metrażu. Drogeria zajmuje obecnie powierzchnię 549 m kw. i ulokowana jest tuż przy wejściu do galerii, od strony sklepu Jysk. Klienci mają do dyspozycji szerszy asortyment, który został wzbogacony m.in. o dodatkowe linie makijażowe oraz o nową markę własną, Manufaktura Piękna. W nowej lokalizacji rozszerzono dotychczasową ofertę z 14 tys. pozycji do 18,5 tys. artykułów. Dla wygody gości, powiększono także ekspozycję zapachów damskich i męskich, a także rozbudowano dział spożywczy (ze zdrową żywnością, herbatami, kawą). Udogodnieniem są również dodatkowe samoobsługowe stanowiska kasowe.
- Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu– mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Od soboty ponownie dostępna dla bytomian jest apteka działająca pod szyldem Cosmedica, która także w ostatnich tygodniach przeszła gruntowną modernizację.
Atrium Plejada to jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, a zarazem popularne wśród mieszkańców miejsce codziennych zakupów. Galeria wciąż doskonali się z myślą o klientach - stale ulepsza i udoskonala portfolio, tak, by w pełni odpowiadało ich potrzebom i wymaganiom.
Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek. W ofercie sklepu znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy. Sklep mieści się w sąsiedztwie salonów CCC oraz Elf Zabawki.
- Stale poszukujemy nowych rozwiązań zorientowanych na potrzeby klientów. Rozwój biznesów naszych najemców ma także pozytywny wpływ na przemiany w Atrium Plejada, czego najlepszym dowodem są metamorfozy i modernizacje niektórych punktów – drogerii Rossmann i apteki, w fazie przebudowy jest także sklep Jysk, który pomimo prac modernizacyjnych cały czas jest czynny. Cieszymy się również z obecności nowej marki – Warsztatu Koszulkowego, która zyskuje coraz większą popularność wśród klientów – dodaje Joanna Plata.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty centrum można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.