Komunikaty PR

Design Thinking w Centrum Janki – bezpłatne szkolenie rozwijające kompetencje pr

2024-10-04  |  11:00
Biuro prasowe

Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 11.00 w strefie coworkingowej centrum.

Centrum Janki już po raz kolejny wychodzi z propozycją rozwojowych szkoleń w swojej Przestrzeni dla Biznesu. Tym razem na warsztat zostanie wzięte Design Thinking.

Ta kreatywna metoda rozwiązywania problemów jest wykorzystywana w organizacjach na całym świecie do rozwoju produktów, usług, procesów oraz podejmowania różnorodnych wyzwań. Dzięki swojej wszechstronności i skuteczności, metoda ta wspiera rozwój osobistych kompetencji, takich jak empatia, współpraca, zrozumienie potrzeb innych oraz ciągłe doskonalenie. Znajduje ona swoje zastosowanie zarówno w biznesie, jak i życiu codziennym.

Podczas szkolenia w Centrum Janki, pod okiem ekspertów, uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć na własnej skórze procesu Design Thinking, dostosowanego do indywidualnych potrzeb, poznać narzędzia oraz metody pracy w tym procesie oraz zyskać umiejętności praktycznego wykorzystania Design Thinking w codziennym życiu. Będzie to również doskonała okazja do spotkania z inspirującymi ludzi i wymiany doświadczeń.

Warsztaty poprowadzi Paulina Zawadka, doświadczona trenerka, która na co dzień pomaga kursantom rozwijać umiejętności z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów, komunikacji, budowania zespołu oraz sprzedaży.

Wydarzenie odbędzie się w Przestrzeni dla Biznesu, czyli nowoczesnej strefie coworkingowej Centrum Janki, a uczestnictwo w nim jest bezpłatne. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, wymagana jest wcześniejsza rejestracja przez stronę internetową https://chjanki.pl/wydarzenia/buduj-z-nami-swoje-kompetencje-przyszlosci

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Psychologia Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle Biuro prasowe
2024-12-09 | 12:35

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle

W sobotę, 14 grudnia, w godz. 11.00-18.00 wraz z przedstawicielkami „Gryfnych Bajlti” oraz ich podopiecznymi zapraszamy do Parku andlowego Arena w Gliwicach na warsztaty ozdabiania
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-22 | 10:30

Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?

Neuroróżnorodność to pojęcie, które zyskuje na popularności w kontekście współczesnego rynku pracy. Obejmuje osoby o różnych profilach neurologicznych, takich jak autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-12 | 10:00

Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany

W świecie technologii zmiany są jedyną stałą. Dla osób zarządzających zespołami IT to nie tylko wyzwanie, ale i szansa – mogą być przewodnikami i przewodniczkami, którzy rozwijają potencjał swoich zespołów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.