Dlaczego najwięksi biznesmani umieją pracować pod presją
Już 9 marca br. odbędzie się konferencja Moc bez ograniczeń, poświęcona tematyce motywacji w codziennym życiu i biznesie. Na uczestników czeka wiele interesujących prelekcji, głównej gwiazdy, czyli Nicka Vujicica, a także Mateusza Wróbla, prezesa Supreme Energy oraz autora książki o tematyce network marketingu „O tym się nie mówi”.
Jednym z głównych punktów programu konferencji będzie prelekcja Mateusza Wróbla, zatytułowana „Presja to przywilej, a więc jak szukać bodźców do tego, żeby się chciało? Co robić, aby mieć motywację do działania i dlaczego najwięksi biznesmani umieją pracować pod presją”. Prezes Supreme Energy podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z zarządzaniem firmą w dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie presja czasem może być bardzo duża.
W swojej prelekcji Mateusz Wróbel skupi się na tym, jak radzić sobie z presją w biznesie i jak znaleźć motywację do działania w trudnych sytuacjach. Poruszy również temat, dlaczego niektórzy ludzie dobrze pracują pod presją, podczas gdy inni mają z tym trudności. W swojej prezentacji prezes Supreme Energy przedstawi praktyczne wskazówki, jak utrzymać wysoką motywację w pracy, jak radzić sobie ze stresem i jak skutecznie działać w sytuacjach wymagających szybkich decyzji.
Konferencja Moc bez ograniczeń będzie również okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami w dziedzinie zarządzania firmą, marketingu i sprzedaży. Wśród prelegentów znajdą się doświadczeni przedsiębiorcy oraz specjaliści z dziedziny biznesu, którzy podzielą się swoimi wskazówkami i doświadczeniami.
Organizatorzy zapewniają, że konferencja Moc bez ograniczeń będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz do wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi uczestnikami. Wydarzenie to skierowane jest do przedsiębiorców, menedżerów oraz wszystkich osób, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności związane z prowadzeniem biznesu oraz poznać strategie i kroki do pełnej samorealizacji w życiu.
Konferencja Moc bez ograniczeń odbędzie się w czwartek 9 marca br. w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące programu wydarzenia oraz rejestracji uczestników znajdują się na stronie internetowej konferencji.
Mateusz Wróbel - przedsiębiorca, Prezes Zarządu Supreme Energy, lidera wśród firm prowadzących sprzedaż produktów z branży OZE w Polsce. Biznesman aktywnie rozwijający 6 firm, których jest współwłaścicielem. Od 10 lat związany z branżą sprzedaży. Dodatkowo jest coachem oraz mówcą motywacyjnym specjalizującym się w mentoringu i budowaniu samodzielnych zespołów. Zwolennik tezy, że ciężka praca zawsze przynosi efekty. Autor książki o tematyce network marketingu „O tym się nie mówi”, która przekazuje know-how oraz narzędzia niezbędne do zaplanowania i ukierunkowania swoich działań na sukces.

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.