Instytut Świadomości z akcją Tak Życzliwości Nie Samotności
Jako Fundacja Instytut Świadomości zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc w rozpowszechnieniu informacji o naszej akcji społecznej dedykowanej seniorom Tak Życzliwości Nie Samotności realizowanej we współpracy z Głosem Seniora.
W związku z epidemią koronawirusa oraz trudną fizycznie i psychicznie sytuacją dla wszystkich z nas uruchamiamy dedykowany dla seniorów Terapeutyczny Telefon Wsparcia Instytutu Świadomości.
Instytut Świadomości w ramach swojej misji społecznej na co dzień prowadzi terapie, procesy terapeutyczno rozwojowe oraz wsparcie emocjonalne dla wszystkich, którzy tego potrzebują. W tym wymagającym i niepewnym czasie chcemy bezpłatnie wesprzeć tych, którym teraz jest najtrudniej - osoby starsze.
- Skala wykluczenia społecznego, ograniczeń i pogłębiającej się samotności jest ogromna - mówi Ewelina Zych-Myłek, Prezes Fundacji Instytut Świadomości. - Nie możemy zapominać, że walczymy nie tylko z kryzysem gospodarczym i zdrowotnym, ale przede wszystkim z kryzysem psychologicznym i emocjonalnym, który dotyczy każdego z nas - osób młodych i w sile wieku, ale zwłaszcza osób już na co dzień bardziej samotnych i słabszych. Zagubienie, strach, lęk, panika, brak lub przesyt informacji, ograniczenie lub całkowite uniemożliwienie kontaktów z rodziną, przyjaciółmi, sąsiadami może spowodować traumę społeczną, z którą nie będziemy mogli poradzić sobie długo po ustaniu epidemii. Uruchamiając Terapeutyczny Telefon Wsparcia Instytutu Świadomości chcemy pomóc osobom starszym i samotnym w epidemii emocjonalnie, dać poczucie, że po drugiej stronie słuchawki jest prawdziwa osoba, której zależy i która wysłucha, pomoże, porozmawia o rozwiązaniach, doda otuchy w trudnych chwilach. Pamiętajmy, że większość osób, seniorów w dużych miastach żyje na co dzień w bardzo małych mieszkaniach lub kawalerkach i długotrwałe zamknięcie w tak ograniczonej przestrzeni destrukcyjnie i depresyjnie wpływa na ludzką psychikę. Nasza fundacja jest po to, aby pomóc - dodaje Ewelina Zych-Myłek.
Terapeutyczny Telefon Wsparcia Instytutu Świadomości jest czynny pod numerem 660-519-565 już od dziś (1 kwietnia 2020 r.) do końca miesiąca codziennie (również w weekendy) w godzinach 10:00-13:00.
Instytut Świadomości powstał z miłości i szacunku do Istoty Życia. Życia pojmowanego jako Człowiek i cały otaczający go Świat.
Budujemy świadomość w najbardziej kluczowych obszarach życia Człowieka definiowanymi jako obszar zdrowia, społeczeństwa, nauki i technologii, a także środowiska, w którym jako społeczeństwo funkcjonujemy, szczęścia i satysfakcji z Życia oraz dążenia do harmonii i piękna.
Uważamy, że Człowiek zasługuje na wartościowe Życie w wysokiej jakości, a ludzka cywilizacja na kontynuację i rozwój.
Naszą misją jest podnoszenie świadomości i samoświadomości w każdej dziedzinie życia zarówno w jednostkach, jak i całych społeczeństwach.
www.instytutswiadomosci.online
Fundacja Instytut Świadomości
mail: naukaiswiadomosci@gmail.com
tel: 660-519-565

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.