Port Łódź na weekend. Dbamy o zdrowie i sprzątamy świat!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Najbliższy weekend w Porcie Łódź upłynie pod znakiem zdrowia i dobrostanu naszego życia. Centrum zaprasza ponadto na Jarmark Produktów Regionalnych oraz coroczną akcję sprzątania świata.
Najlepszym sposobem zadbania o swoje zdrowie jest profilaktyka, dotyczy to zarówno naszego zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Port Łódź w najbliższych dniach zaprasza do skorzystania z możliwości konsultacji ze specjalistami, którzy z pewnością pomogą nam poprawić samopoczucie i skontrolować stan naszego organizmu. W piątek, 17 września, w godzinach 13:00 – 19:00 na parkingu Portu Łódź pojawi się Terapiobus, w którym każdy bezpłatnie będzie mógł skorzystać z porady psychologów i psychoterapeutów. Akcja odbędzie się w ramach drugiej odsłony społecznej kampanii „Terapia to NIE WSTYD”, której tegorocznym hasłem przewodnim jest „Usłysz i zobacz swoje dziecko”. O emocjach najmłodszych będzie można porozmawiać z psychologami: Igorem Wiśniewskim i Niną Georgiew - Brzezińską oraz terapeutkami Joanną Barakomską i Iwoną Ciupą. W spotkaniu udział wezmą też blogerki: Aga Rogala, która prowadzi szkołę dla rodziców online oraz ambasadorka Portu Łódź – Ola Radomska, autorka książki „Mam wątpliwość”.
Z kolei w sobotę 18 września w godzinach 10:00 – 17:00 na parkingu Portu Łódź (wejście przy sklepie Empik) na wszystkie Panie czekać będzie mammobus, w którym kobiety będą mogły wykonać jedno z najważniejszych badań – mammografię piersi. Aby skorzystać z możliwości konsultacji należy zarejestrować się telefonicznie na konkretną godzinę pod numerem telefonu 42 254 64 10. Kobiety z grupy refundacyjnej (50 - 69 lat), które w ciągu ostatnich dwóch lat nie przeprowadzały mammografii wykonają takie badanie bezpłatnie. Dla pozostałych Pań mammografia jest płatna, koszt badania to 100 złotych.
Do soboty (18 września) włącznie w Porcie Łódź potrwa także Jarmark Produktów Regionalnych. Wystawcy czekają na Klientów obok sklepu Media Markt w godzinach otwarcia Centrum (10:00 – 21:00). Jakie smakołyki znajdziemy na stoiskach regionalnych producentów? Chleb wypiekany na tradycyjnym zakwasie, suszone owoce, przyprawy, miody, sery korycińskie oraz inne kultowe lokalne produkty.
Port Łódź przyłącza się do międzynarodowej akcji sprzątania świata. By zadbać o środowisko i miejsce, w którym wszyscy żyjemy, łączymy siły i wspólnie zabieramy się do wielkiego sprzątania. Spotykamy się w sobotę 18 września o godzinie 16:00 w okolicach Portu Łódź. O szczegółach akcji Centrum informować będzie na swoim profilu na Facebooku.

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.