Relacja z 2 edycji Wings of Power&Love Temat przewodni: Mama i córka!
Za nami 2 edycja wydarzenia dla kobiet Wings of Power&Love. We wrocławskim hotelu SCANDIC WROCŁAW HOTEL spotkało się 70 kobiet, aby wspólnie miło spędzić sobotni czas, podyskutować na ważne tematy i wesprzeć budowanie własnej wartości. Tym razem tematem przewodnim eventu były relacje matki z córką.
Kolejna edycja z sukcesem
Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym entuzjazmem przybyłych kobiet. I podczas tej edycji nie zabrakło wyjątkowych rozmów, wzruszeń i refleksji. Genialny program, pełen ciekawych prelekcji i wyjątkowych aranżacji zaskoczył niejedną uczestniczkę. I tym razem podczas wydarzenia królowała biel.
Temat przewodni
Pomysłodawczynie projektu Marzena Żuławnik i Małgorzata Grucka-Obst, postawiły sobie tym razem nie lada wyzwanie. Temat relacji matki z córką, córki z matką nie jest najłatwiejszy. Towarzyszą temu zawsze emocje, wzruszenie i refleksje. Relacja ta zmienia się na przestrzeni lat. Inaczej jest w okresie dzieciństwa, nastoletniego życia czy już dorosłości. O tym ze swojej perspektywy opowiedziały zaproszone gościnie do panelu dyskusyjnego.
- Małgorzata Ewa Kachel ( przedsiębiorczyni i innowatorka z ponad 17-letnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu online) z Córką Barbarą Cegielną
- Iwona Chojnacka (przedsiębiorca ,z wykształcenia pedagog , biolog , terapeuta dzieci z ADHD , praktyk komunikacji transformującej) z Córką Roksaną Chojnacką
- Ewelina Miśko-Pawłowska (radca prawny, mediator, szkoleniowiec) z Mamą Julią Miśko
Ilość ciepła, ciekawych spostrzeżeń przerosły oczekiwania organizatorek jak i samych uczestników Wings of Power &Love.
Atrakcje
Organizatorki zaplanowały także wiele różnych atrakcji. Uczestnicy pogoli posłuchać wspaniałego występu wokalnego Roksany Chojanckiej oraz fantastycznej Glorii Obst.
Serce publiczności skradł pokaz mody marki A la Moda Style, pod okiem Małgorzaty Osuch. Na scenie mogliśmy podziwiać najnowsze trendy i projekty na nadchodzący letni sezon.
„ Już podczas trwania Konferencji wiedziałam, że temat przewodni- to był bardzo dobry wybór.
Kobiety od tych najmłodszych do najdojrzalszych - to było niesamowite oglądać wszystkie pokolenia kobiet w jednym miejscu! Z różnych środowisk, profesji, o różnych poglądach - świetnie się razem bawiłyśmy. Wszystkie uczestniczki były dla mnie i dla siebie nawzajem inspiracją. Każda o pięknym sercu i ogromnych zasobach, po Konferencji będzie mogła dzielić się wiedzą i tą wyjątkową energią z innymi. Z komentarzy, prywatnych wiadomości i rozmów z uczestniczkami wiemy, że jest ciągła potrzeba tego typu spotkań. W atmosferze miłości, prawdy i wzajemnym szacunku jest miejsce na wewnętrzne transformacje, co przekłada się na upragnione zmiany w kluczowych obszarach życia. Wydarzenie przerosło nasze oczekiwania.
Wiele tematów dotknęło naszych serc i to jest najważniejsze, bo wewnętrzne przemiany są trwałe. Tego dnia zostały zawarte nowe znajomości, a może i przyjaźnie na lata. Wdzięczność i radość towarzyszyć będzie mi długo na wspomnienie tego wyjątkowego wydarzenia.
Wraz z Marzeną Żuławnik będziemy kontynuować naszą misję. We wrześniu mamy zaplanowane warsztaty, za rok 3 edycję. Temat - to jeszcze tajemnica.” Podsumowała Małgorzata Grucka-Obst
Natomiast Marzena Żuławnik tak podsumowała II edycje Konferencji „ Ta edycja dedykowana była słowu Miłość. Niesamowite jest to jak wiele Kobiet (i Mężczyźni też) odważyło się na publiczne (ze sceny do mikrofonu) uzewnętrznienie, na odsłonę swoich intymnych przemyśleń, na wyrażanie swoich prawdziwych uczuć, na wypowiedzenie się - być może po raz pierwszy raz w życiu... Usłyszeć drugą osobę - nie tylko co mówi słowami ale co jest wypowiedziane poza słowami, zobaczyć ją - nie tylko zewnętrznie ale jej wewnętrzne piękno, nie oceniać - tylko zrozumieć to wyraz Miłości do człowieka. Jestem wzruszona całym wydarzeniem, intymnością jaka została zbudowana na sali konferencyjnej, wzajemnym zrozumieniem - to jest coś, co nie sposób opisać słowami i przekazać tym osobom, które nie były wtedy z nami. To była przestrzeń dla odważnych ludzi. Dla otwartych. Na Siebie. Na Innych. Na Życie. Na Prawdę. Na Miłość.”
Motywacyjne panele
Podczas sobotniego wydarzenia, uczestniczki mogły posłuchać trzech wyjątkowych prelekcji tematycznych. Marzenia Żuławnik – neurocoach, certyfikowany Trener Mentalny, Globalny Master NLP, w swoim wystąpieniu ''Uzdrowić dziecięce rany i otworzyć się na spełnione życie'', opowiedziała o etapach dorastania i relacjach miedzy matką a córką.
Natomiast Małgorzata Grucka-Obst- pedagog, Właścicielka klubu biznesowego Alute w Londynie, w swoim wystąpieniu pt. ''Siła wybaczania'' mówiła o tym jak trudno nam czasami zaakceptować niektóre sytuacje i jak umiejętność wybaczania, potrafi oczyścić nasze ciało i umysł.
Beata Baszyńska – Lewczuk, dyplomowana mediatorka i certyfikowana trenerka VCC, podczas swojej prelekcji ''Moc słowa w relacji'' zwróciła uwagę na budowanie relacji, która opiera się na dwóch stronach, zarówno matki jak i córki.
Organizatorki już zapowiadają kolejną, 3 edycje już wkrótce!
FOT. Ola Lichtarska

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.