Relacja z 2 edycji Wings of Power&Love Temat przewodni: Mama i córka!
Za nami 2 edycja wydarzenia dla kobiet Wings of Power&Love. We wrocławskim hotelu SCANDIC WROCŁAW HOTEL spotkało się 70 kobiet, aby wspólnie miło spędzić sobotni czas, podyskutować na ważne tematy i wesprzeć budowanie własnej wartości. Tym razem tematem przewodnim eventu były relacje matki z córką.
Kolejna edycja z sukcesem
Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym entuzjazmem przybyłych kobiet. I podczas tej edycji nie zabrakło wyjątkowych rozmów, wzruszeń i refleksji. Genialny program, pełen ciekawych prelekcji i wyjątkowych aranżacji zaskoczył niejedną uczestniczkę. I tym razem podczas wydarzenia królowała biel.
Temat przewodni
Pomysłodawczynie projektu Marzena Żuławnik i Małgorzata Grucka-Obst, postawiły sobie tym razem nie lada wyzwanie. Temat relacji matki z córką, córki z matką nie jest najłatwiejszy. Towarzyszą temu zawsze emocje, wzruszenie i refleksje. Relacja ta zmienia się na przestrzeni lat. Inaczej jest w okresie dzieciństwa, nastoletniego życia czy już dorosłości. O tym ze swojej perspektywy opowiedziały zaproszone gościnie do panelu dyskusyjnego.
- Małgorzata Ewa Kachel ( przedsiębiorczyni i innowatorka z ponad 17-letnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu online) z Córką Barbarą Cegielną
- Iwona Chojnacka (przedsiębiorca ,z wykształcenia pedagog , biolog , terapeuta dzieci z ADHD , praktyk komunikacji transformującej) z Córką Roksaną Chojnacką
- Ewelina Miśko-Pawłowska (radca prawny, mediator, szkoleniowiec) z Mamą Julią Miśko
Ilość ciepła, ciekawych spostrzeżeń przerosły oczekiwania organizatorek jak i samych uczestników Wings of Power &Love.
Atrakcje
Organizatorki zaplanowały także wiele różnych atrakcji. Uczestnicy pogoli posłuchać wspaniałego występu wokalnego Roksany Chojanckiej oraz fantastycznej Glorii Obst.
Serce publiczności skradł pokaz mody marki A la Moda Style, pod okiem Małgorzaty Osuch. Na scenie mogliśmy podziwiać najnowsze trendy i projekty na nadchodzący letni sezon.
„ Już podczas trwania Konferencji wiedziałam, że temat przewodni- to był bardzo dobry wybór.
Kobiety od tych najmłodszych do najdojrzalszych - to było niesamowite oglądać wszystkie pokolenia kobiet w jednym miejscu! Z różnych środowisk, profesji, o różnych poglądach - świetnie się razem bawiłyśmy. Wszystkie uczestniczki były dla mnie i dla siebie nawzajem inspiracją. Każda o pięknym sercu i ogromnych zasobach, po Konferencji będzie mogła dzielić się wiedzą i tą wyjątkową energią z innymi. Z komentarzy, prywatnych wiadomości i rozmów z uczestniczkami wiemy, że jest ciągła potrzeba tego typu spotkań. W atmosferze miłości, prawdy i wzajemnym szacunku jest miejsce na wewnętrzne transformacje, co przekłada się na upragnione zmiany w kluczowych obszarach życia. Wydarzenie przerosło nasze oczekiwania.
Wiele tematów dotknęło naszych serc i to jest najważniejsze, bo wewnętrzne przemiany są trwałe. Tego dnia zostały zawarte nowe znajomości, a może i przyjaźnie na lata. Wdzięczność i radość towarzyszyć będzie mi długo na wspomnienie tego wyjątkowego wydarzenia.
Wraz z Marzeną Żuławnik będziemy kontynuować naszą misję. We wrześniu mamy zaplanowane warsztaty, za rok 3 edycję. Temat - to jeszcze tajemnica.” Podsumowała Małgorzata Grucka-Obst
Natomiast Marzena Żuławnik tak podsumowała II edycje Konferencji „ Ta edycja dedykowana była słowu Miłość. Niesamowite jest to jak wiele Kobiet (i Mężczyźni też) odważyło się na publiczne (ze sceny do mikrofonu) uzewnętrznienie, na odsłonę swoich intymnych przemyśleń, na wyrażanie swoich prawdziwych uczuć, na wypowiedzenie się - być może po raz pierwszy raz w życiu... Usłyszeć drugą osobę - nie tylko co mówi słowami ale co jest wypowiedziane poza słowami, zobaczyć ją - nie tylko zewnętrznie ale jej wewnętrzne piękno, nie oceniać - tylko zrozumieć to wyraz Miłości do człowieka. Jestem wzruszona całym wydarzeniem, intymnością jaka została zbudowana na sali konferencyjnej, wzajemnym zrozumieniem - to jest coś, co nie sposób opisać słowami i przekazać tym osobom, które nie były wtedy z nami. To była przestrzeń dla odważnych ludzi. Dla otwartych. Na Siebie. Na Innych. Na Życie. Na Prawdę. Na Miłość.”
Motywacyjne panele
Podczas sobotniego wydarzenia, uczestniczki mogły posłuchać trzech wyjątkowych prelekcji tematycznych. Marzenia Żuławnik – neurocoach, certyfikowany Trener Mentalny, Globalny Master NLP, w swoim wystąpieniu ''Uzdrowić dziecięce rany i otworzyć się na spełnione życie'', opowiedziała o etapach dorastania i relacjach miedzy matką a córką.
Natomiast Małgorzata Grucka-Obst- pedagog, Właścicielka klubu biznesowego Alute w Londynie, w swoim wystąpieniu pt. ''Siła wybaczania'' mówiła o tym jak trudno nam czasami zaakceptować niektóre sytuacje i jak umiejętność wybaczania, potrafi oczyścić nasze ciało i umysł.
Beata Baszyńska – Lewczuk, dyplomowana mediatorka i certyfikowana trenerka VCC, podczas swojej prelekcji ''Moc słowa w relacji'' zwróciła uwagę na budowanie relacji, która opiera się na dwóch stronach, zarówno matki jak i córki.
Organizatorki już zapowiadają kolejną, 3 edycje już wkrótce!
FOT. Ola Lichtarska

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.