ROMANCE TV PATRONEM MEDIALNYM KONFERENCJI SEKSON!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której piąta, jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 14 -15 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim będą bliskość i relacje, w kontekście osób z niepełnosprawnościami. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Avalon i można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas V Konferencji Sekson głos zabiorą m.in.: Agata i Wojciech Sawiccy (Life on Wheelz), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Malwina Łapińska (nie.pelnosprytna) czy też Martyna Zachorska (Pani od Feminatywów). Uczestnictwo w Konferencji Sekson jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Konferencja Sekson organizowana jest co roku, od 2019 r., przez Fundację Avalon. Jest to najważniejsze i największe tego typu wydarzenie w Polsce.
- Z dumą kolejny rok wspieramy to wydarzenie, gdyż dla Romance TV bliskość i relacje międzyludzkie zawsze będą szalenie ważne. Pozytywne uczucia promujemy w naszych serialach i filmach. Uważam, że praca jaką wykonują organizatorzy i partnerzy przy konferencji Sekson już owocuje. Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w każdej dziedzinie życia, także w zakładaniu rodziny, doświadczaniu seksualności, relacjach, uczuciach, powinno być czymś oczywistym. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Więcej informacji na stronie: https://www.sekson.pl/
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.