ROMANCE TV PATRONEM MEDIALNYM KONFERENCJI SEKSON!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której piąta, jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 14 -15 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim będą bliskość i relacje, w kontekście osób z niepełnosprawnościami. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Avalon i można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas V Konferencji Sekson głos zabiorą m.in.: Agata i Wojciech Sawiccy (Life on Wheelz), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Malwina Łapińska (nie.pelnosprytna) czy też Martyna Zachorska (Pani od Feminatywów). Uczestnictwo w Konferencji Sekson jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Konferencja Sekson organizowana jest co roku, od 2019 r., przez Fundację Avalon. Jest to najważniejsze i największe tego typu wydarzenie w Polsce.
- Z dumą kolejny rok wspieramy to wydarzenie, gdyż dla Romance TV bliskość i relacje międzyludzkie zawsze będą szalenie ważne. Pozytywne uczucia promujemy w naszych serialach i filmach. Uważam, że praca jaką wykonują organizatorzy i partnerzy przy konferencji Sekson już owocuje. Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w każdej dziedzinie życia, także w zakładaniu rodziny, doświadczaniu seksualności, relacjach, uczuciach, powinno być czymś oczywistym. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Więcej informacji na stronie: https://www.sekson.pl/
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.