ROMANCE TV PATRONEM MEDIALNYM KONFERENCJI SEKSON!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której piąta, jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 14 -15 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim będą bliskość i relacje, w kontekście osób z niepełnosprawnościami. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Avalon i można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas V Konferencji Sekson głos zabiorą m.in.: Agata i Wojciech Sawiccy (Life on Wheelz), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Malwina Łapińska (nie.pelnosprytna) czy też Martyna Zachorska (Pani od Feminatywów). Uczestnictwo w Konferencji Sekson jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Konferencja Sekson organizowana jest co roku, od 2019 r., przez Fundację Avalon. Jest to najważniejsze i największe tego typu wydarzenie w Polsce.
- Z dumą kolejny rok wspieramy to wydarzenie, gdyż dla Romance TV bliskość i relacje międzyludzkie zawsze będą szalenie ważne. Pozytywne uczucia promujemy w naszych serialach i filmach. Uważam, że praca jaką wykonują organizatorzy i partnerzy przy konferencji Sekson już owocuje. Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w każdej dziedzinie życia, także w zakładaniu rodziny, doświadczaniu seksualności, relacjach, uczuciach, powinno być czymś oczywistym. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Więcej informacji na stronie: https://www.sekson.pl/
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.