ROMANCE TV PATRONEM MEDIALNYM KONFERENCJI SEKSON!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której piąta, jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 14 -15 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim będą bliskość i relacje, w kontekście osób z niepełnosprawnościami. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Avalon i można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas V Konferencji Sekson głos zabiorą m.in.: Agata i Wojciech Sawiccy (Life on Wheelz), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Malwina Łapińska (nie.pelnosprytna) czy też Martyna Zachorska (Pani od Feminatywów). Uczestnictwo w Konferencji Sekson jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Konferencja Sekson organizowana jest co roku, od 2019 r., przez Fundację Avalon. Jest to najważniejsze i największe tego typu wydarzenie w Polsce.
- Z dumą kolejny rok wspieramy to wydarzenie, gdyż dla Romance TV bliskość i relacje międzyludzkie zawsze będą szalenie ważne. Pozytywne uczucia promujemy w naszych serialach i filmach. Uważam, że praca jaką wykonują organizatorzy i partnerzy przy konferencji Sekson już owocuje. Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w każdej dziedzinie życia, także w zakładaniu rodziny, doświadczaniu seksualności, relacjach, uczuciach, powinno być czymś oczywistym. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Więcej informacji na stronie: https://www.sekson.pl/
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle
Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?
Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.