PupiLove Targi w Promenadzie! Zabierz swojego zwierzaka na zakupy!
PupiLove Targi, czyli wszystko co potrzebne dla czworonogów w jednym miejscu! Już w najbliższą niedzielę, 12-go maja, warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na kolejną edycję targów. To cykliczne wydarzenie, skierowane do właścicieli psów i kotów oraz ich miłośników, a przy okazji promujące polskich producentów akcesoriów oraz produktów dla zwierząt. Tego dnia każdy pupil będzie mile widziany w centrum handlowym przy ulicy Ostrobramskiej, a na odwiedzających czekają niespodzianki i konkursy z nagrodami!
W najbliższą niedzielę PupiLove Targi ponownie zawitają do centrum handlowego Promenada. To miejsce, gdzie można znaleźć przeróżne artykuły dla zwierząt, które pozwolą opiekunom spokojnie wyposażyć pupila we wszystko, co jest mu potrzebne. Podczas targów wystawcy z całej Polski zaprezentują szeroką gamę produktów do zabawy, karmienia, jak i do nauki pupili. Wśród nich znajdą się wyroby najwyższej jakości, często ręcznie wytwarzane i na co dzień niedostępne w stacjonarnych sklepach zoologicznych.
Niewątpliwym atutem targów jest możliwość dotknięcia, przymierzenia i kupienia na miejscu każdej rzeczy, a wystawcy chętnie pomogą w doborze najbardziej odpowiednich dla pupila produktów. W ofercie znajdą się m.in. kolorowe smycze, szelki i obroże, maty samochodowe, posłania, ubranka i kocyki, bandanki i zabawki, smakołyki, kosmetyki oraz wiele innych akcesoriów dla psów, kotów oraz ich właścicieli.
Na odwiedzających PupiLove Targi czekają również atrakcje, jak m.in. konkurs, którego laureaci otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe ufundowane przez wystawców biorących udział w wydarzeniu. Podczas wydarzenia zorganizowana będzie również mini – sesja fotograficzna dla przyprowadzonych czworonogów, aby każdy właściciel mógł otrzymać gratis na pamiątkę profesjonalne portretowe zdjęcie swojego pupila.
Targi będę również doskonałą okazją do wsparcia zwierząt potrzebujących pomocy. Zachęcamy, by wspólnie z działającą lokalnie organizacją poprawić los zwierzaków, którym nie dane było żyć w domach kochających właścicieli.
PupiLove Targi odbędą się w niedzielę 12 maja w godz. 11.00-17.00, na terenie warszawskiego centrum Promenada. Wstęp dla zwiedzających jest bezpłatny, a przyprowadzone przez właścicieli czworonogi będą mile widziane.
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/pupilove-targi/

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.