Komunikaty PR

Pyszna sałatka z kolorowym twistem -mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg

2021-03-29  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania jpg ( 2.01 MB )

Na przekór zmiennej marcowej pogodzie, żywe barwy mogą zagościć w naszej kuchni już dziś. Wszystko za sprawą odpowiednio skomponowanych składników. Najlepszym tego przykładem jest mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg - tutaj zielenie, żółcie, biele i burgundy nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapowiadają eksplozję smaków na talerzu.

Obecna sytuacja nie sprzyja podróżowaniu i czerpaniu przyjemności z eksploracji rozmaitych kuchni świata. Na szczęście dostępne na wyciągnięcie ręki podukty, wspierają w tworzeniu potraw, inspirowanych odległymi zakątkami świata. Marka Eisberg proponuje mieszankę sałat, która przeniesie nas do słonecznej Brazylii. Gotowa i już umyta Brasiliana mix to zachwycająca apetycznym wyglądem kolorowa kompozycja. Jej starannie dobrany skład zapewnia też bogactwo witamin i minerałów.

Niecodziennymi smakowymi elementami, jak na mieszanki sałat, są biała kapusta oraz kukurydza. Chrupiąca kapusta występuje w formie pociętych paseczków, zasobna jest w błonnik i witaminę C. Kukurydza to z kolei powiew egzotyki na talerzu, warzywo pełne witamin oraz kwasów omega-3. Mieszankę Brasiliana mix idealnie dopełniają świeże i starannie wyselekcjonowane sałaty: cykoria endywia oraz cykoria sałatowa radicchio.

Mieszanka Brasiliana mix to idealna opcja na dodatek do obiadu. Wystarczy, że uzupełnimy ją o dressing i ekspresowa sałatka będzie gotowa.

 

Brasiliana mix marki Eisberg

Gramatura: 200 g

Sugerowana cena: 4,99 zł

Składniki: cykoria endywia, cykoria sałatowa radicchio, kapusta biała, kukurydza

_______________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.