Pyszna sałatka z kolorowym twistem -mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Na przekór zmiennej marcowej pogodzie, żywe barwy mogą zagościć w naszej kuchni już dziś. Wszystko za sprawą odpowiednio skomponowanych składników. Najlepszym tego przykładem jest mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg - tutaj zielenie, żółcie, biele i burgundy nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapowiadają eksplozję smaków na talerzu.
Obecna sytuacja nie sprzyja podróżowaniu i czerpaniu przyjemności z eksploracji rozmaitych kuchni świata. Na szczęście dostępne na wyciągnięcie ręki podukty, wspierają w tworzeniu potraw, inspirowanych odległymi zakątkami świata. Marka Eisberg proponuje mieszankę sałat, która przeniesie nas do słonecznej Brazylii. Gotowa i już umyta Brasiliana mix to zachwycająca apetycznym wyglądem kolorowa kompozycja. Jej starannie dobrany skład zapewnia też bogactwo witamin i minerałów.
Niecodziennymi smakowymi elementami, jak na mieszanki sałat, są biała kapusta oraz kukurydza. Chrupiąca kapusta występuje w formie pociętych paseczków, zasobna jest w błonnik i witaminę C. Kukurydza to z kolei powiew egzotyki na talerzu, warzywo pełne witamin oraz kwasów omega-3. Mieszankę Brasiliana mix idealnie dopełniają świeże i starannie wyselekcjonowane sałaty: cykoria endywia oraz cykoria sałatowa radicchio.
Mieszanka Brasiliana mix to idealna opcja na dodatek do obiadu. Wystarczy, że uzupełnimy ją o dressing i ekspresowa sałatka będzie gotowa.
Brasiliana mix marki Eisberg
Gramatura: 200 g
Sugerowana cena: 4,99 zł
Składniki: cykoria endywia, cykoria sałatowa radicchio, kapusta biała, kukurydza
_______________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/
Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.