Komunikaty PR

Pyszna sałatka z kolorowym twistem -mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg

2021-03-29  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania jpg ( 2.01 MB )

Na przekór zmiennej marcowej pogodzie, żywe barwy mogą zagościć w naszej kuchni już dziś. Wszystko za sprawą odpowiednio skomponowanych składników. Najlepszym tego przykładem jest mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg - tutaj zielenie, żółcie, biele i burgundy nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapowiadają eksplozję smaków na talerzu.

Obecna sytuacja nie sprzyja podróżowaniu i czerpaniu przyjemności z eksploracji rozmaitych kuchni świata. Na szczęście dostępne na wyciągnięcie ręki podukty, wspierają w tworzeniu potraw, inspirowanych odległymi zakątkami świata. Marka Eisberg proponuje mieszankę sałat, która przeniesie nas do słonecznej Brazylii. Gotowa i już umyta Brasiliana mix to zachwycająca apetycznym wyglądem kolorowa kompozycja. Jej starannie dobrany skład zapewnia też bogactwo witamin i minerałów.

Niecodziennymi smakowymi elementami, jak na mieszanki sałat, są biała kapusta oraz kukurydza. Chrupiąca kapusta występuje w formie pociętych paseczków, zasobna jest w błonnik i witaminę C. Kukurydza to z kolei powiew egzotyki na talerzu, warzywo pełne witamin oraz kwasów omega-3. Mieszankę Brasiliana mix idealnie dopełniają świeże i starannie wyselekcjonowane sałaty: cykoria endywia oraz cykoria sałatowa radicchio.

Mieszanka Brasiliana mix to idealna opcja na dodatek do obiadu. Wystarczy, że uzupełnimy ją o dressing i ekspresowa sałatka będzie gotowa.

 

Brasiliana mix marki Eisberg

Gramatura: 200 g

Sugerowana cena: 4,99 zł

Składniki: cykoria endywia, cykoria sałatowa radicchio, kapusta biała, kukurydza

_______________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.