Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee
Wraz z pojawieniem się długo wyczekiwanego lata, portfolio kawiarni Costa Coffee zostało poszerzone o trzy pyszne i orzeźwiające propozycje – Kawę Cold Brew w wersji tradycyjnej oraz z mlekiem, a także Espresso z tonikiem Kinley. Z kubkiem Costa Coffee upały na pewno nie będą Ci straszne!
Sposób na lato
Kiedy na zewnątrz panują wysokie temperatury, szukamy różnych pomysłów na ochłodę,
a w Costa Coffee są na to aż trzy sposoby! Sięgając po jedną z nowych kaw na zimno możemy być pewni nie tylko orzeźwienia, ale również zastrzyku energii na cały dzień. Cold Brew, Cold Brew Latte oraz Espresso z tonikiem Kinley to doskonałe propozycje przygotowane specjalnie z myślą o upragnionej letniej pogodzie.
Dlaczego te kawy są tak wyjątkowe? Do przygotowania Cold Brew poświęcamy niezwykle dużo uwagi, parząc ją na zimno przez 20 godzin w celu uzyskania odpowiedniego balansu smakowego. Dzięki tak długiemu czasowi namaczania w wodzie, kawa pozbawiona jest kwasowości i goryczy – jest delikatna w smaku i lekka. Ponadto, zawiera więcej kofeiny niż kawa na klasycznym espresso, więc warto po nią sięgnąć, gdy potrzebujemy pobudzenia. Warto spróbować także Cold Brew w wersji Latte, która będzie łagodniejsza w smaku od jej klasycznego odpowiednika – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Cytrusy, czekolada i bąbelki
Z kolei na wszystkich tych, którzy lubią odkrywać zupełnie nowe połączenia, czeka prawdziwa poezja smaku – Espresso z tonikiem Kinley. Lekko gazowany, wytrawny tonik, przełamany słodyczą pomarańczy i zwieńczony doskonałym espresso Costa Coffee na bazie autorskiej mieszanki Mocha Italia Signature Blend – to dokładnie takie orzeźwienie, którego wszyscy potrzebujemy w trakcie upalnych dni.
Każda z kaw na zimno na pewno sprawdzi się w nadchodzące, wypełnione słońcem miesiące i będzie pysznym sposobem na ugaszenie pragnienia. Tylko od Ciebie zależy, którą opcję zaprosisz na wspólny, wakacyjny relaks! Swój wybór zamówisz w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.