Komunikaty PR

Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee

2021-07-05  |  14:23
Biuro prasowe

Wraz z pojawieniem się długo wyczekiwanego lata, portfolio kawiarni Costa Coffee zostało poszerzone o trzy pyszne i orzeźwiające propozycje – Kawę Cold Brew w wersji tradycyjnej oraz z mlekiem, a także Espresso z tonikiem Kinley. Z kubkiem Costa Coffee upały na pewno nie będą Ci straszne!

Sposób na lato

Kiedy na zewnątrz panują wysokie temperatury, szukamy różnych pomysłów na ochłodę,
a w Costa Coffee są na to aż trzy sposoby! Sięgając po jedną z nowych kaw na zimno możemy być pewni nie tylko orzeźwienia, ale również zastrzyku energii na cały dzień. Cold Brew, Cold Brew Latte oraz Espresso z tonikiem Kinley to doskonałe propozycje przygotowane specjalnie z myślą o upragnionej letniej pogodzie.

Dlaczego te kawy są tak wyjątkowe? Do przygotowania Cold Brew poświęcamy niezwykle dużo uwagi, parząc ją na zimno przez 20 godzin w celu uzyskania odpowiedniego balansu smakowego. Dzięki tak długiemu czasowi namaczania w wodzie, kawa pozbawiona jest kwasowości i goryczy – jest delikatna w smaku i lekka. Ponadto, zawiera więcej kofeiny niż kawa na klasycznym espresso, więc warto po nią sięgnąć, gdy potrzebujemy pobudzenia. Warto spróbować także Cold Brew w wersji Latte, która będzie łagodniejsza w smaku od jej klasycznego odpowiednika – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Cytrusy, czekolada i bąbelki

Z kolei na wszystkich tych, którzy lubią odkrywać zupełnie nowe połączenia, czeka prawdziwa poezja smaku – Espresso z tonikiem Kinley. Lekko gazowany, wytrawny tonik, przełamany słodyczą pomarańczy i zwieńczony doskonałym espresso Costa Coffee na bazie autorskiej mieszanki Mocha Italia Signature Blend – to dokładnie takie orzeźwienie, którego wszyscy potrzebujemy w trakcie upalnych dni.

Każda z kaw na zimno na pewno sprawdzi się w nadchodzące, wypełnione słońcem miesiące i będzie pysznym sposobem na ugaszenie pragnienia. Tylko od Ciebie zależy, którą opcję zaprosisz na wspólny, wakacyjny relaks! Swój wybór zamówisz w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.