Komunikaty PR

Pyszne, orzeźwiające kawy na zimno od Costa Coffee

2021-07-05  |  14:23
Biuro prasowe

Wraz z pojawieniem się długo wyczekiwanego lata, portfolio kawiarni Costa Coffee zostało poszerzone o trzy pyszne i orzeźwiające propozycje – Kawę Cold Brew w wersji tradycyjnej oraz z mlekiem, a także Espresso z tonikiem Kinley. Z kubkiem Costa Coffee upały na pewno nie będą Ci straszne!

Sposób na lato

Kiedy na zewnątrz panują wysokie temperatury, szukamy różnych pomysłów na ochłodę,
a w Costa Coffee są na to aż trzy sposoby! Sięgając po jedną z nowych kaw na zimno możemy być pewni nie tylko orzeźwienia, ale również zastrzyku energii na cały dzień. Cold Brew, Cold Brew Latte oraz Espresso z tonikiem Kinley to doskonałe propozycje przygotowane specjalnie z myślą o upragnionej letniej pogodzie.

Dlaczego te kawy są tak wyjątkowe? Do przygotowania Cold Brew poświęcamy niezwykle dużo uwagi, parząc ją na zimno przez 20 godzin w celu uzyskania odpowiedniego balansu smakowego. Dzięki tak długiemu czasowi namaczania w wodzie, kawa pozbawiona jest kwasowości i goryczy – jest delikatna w smaku i lekka. Ponadto, zawiera więcej kofeiny niż kawa na klasycznym espresso, więc warto po nią sięgnąć, gdy potrzebujemy pobudzenia. Warto spróbować także Cold Brew w wersji Latte, która będzie łagodniejsza w smaku od jej klasycznego odpowiednika – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Cytrusy, czekolada i bąbelki

Z kolei na wszystkich tych, którzy lubią odkrywać zupełnie nowe połączenia, czeka prawdziwa poezja smaku – Espresso z tonikiem Kinley. Lekko gazowany, wytrawny tonik, przełamany słodyczą pomarańczy i zwieńczony doskonałym espresso Costa Coffee na bazie autorskiej mieszanki Mocha Italia Signature Blend – to dokładnie takie orzeźwienie, którego wszyscy potrzebujemy w trakcie upalnych dni.

Każda z kaw na zimno na pewno sprawdzi się w nadchodzące, wypełnione słońcem miesiące i będzie pysznym sposobem na ugaszenie pragnienia. Tylko od Ciebie zależy, którą opcję zaprosisz na wspólny, wakacyjny relaks! Swój wybór zamówisz w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.