Komunikaty PR

Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™

2021-05-17  |  13:00
Biuro prasowe

Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.

W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.

Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec - potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.

Kampania Pyszne.pl w ramach EURO 2020

Nic tak nie cieszy, jak oglądanie meczu przy smakowitym jedzeniu. W Polsce miłość do piłki i jedzenia jest szczególnie silnie zakorzeniona w kulturze. Uwielbiamy dzielić się sportowymi emocjami tak samo, jak kochamy dobrze zjeść.

Dlatego Pyszne.pl, najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce, został sponsorem EURO 2020 - niecierpliwie wyczekiwanych rozgrywek, które odbędą się pomiędzy 11 czerwca a 11 lipca tego roku w różnych miastach w Europie, w tym w Sankt Petersburgu i Sewilli, gdzie reprezentacja Polski rozegra mecze fazy grupowej. 

Tak wyjątkowe partnerstwo Pyszne.pl z UEFA zobowiązuje, dlatego też w kampanii serwisu, grającej analogiami piłki nożnej i jedzenia, zagościła prawdziwa piłkarska gwiazda - Lukas Podolski. Przygotowania do meczów EURO 2020 idą w parze z realizacją zamówienia i dostawą, której finał wprawia w osłupienie kuriera, zaskoczonego spotkaniem ze sławnym piłkarzem.

Jednak to nie koniec - kolejne ikony piłki nożnej wystąpią w kampanii w całej Europie. W akcji dla wiodącego globalnego serwisu do zamawiania jedzenia online będzie można zobaczyć Fernando Torresa, Gianluigi Buffona i Virgil van Dijka.

“EURO 2020 bez wątpienia będzie najważniejszym wydarzeniem tego lata. Nie ma lepszego uczucia niż oglądanie swojej reprezentacji w starciu z najlepszymi drużynami na świecie. Taką okazję świętuje się w każdym domu, a odpowiednie jedzenie pod ręką odgrywa tu istotną rolę. Dlatego cieszę się ze współpracy z Pyszne.pl, zapraszając całe rodziny do wspólnej radości z meczów podczas jedzenia ulubionych potraw - dzięki temu to doświadczenie stanie się niezapomniane!” - mówi Lukas Podolski.

“Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej  Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia” - opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

Link do video z udziałem Lukasa Podolskiego: https://www.youtube.com/watch?v=_SnBv1OTDW4 

Pyszne.pl jest nie tylko sponsorem EURO 2020, ale także partnerem 11 innych rozgrywek UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz wszystkich turniejów kobiecych. Serwis jest idealnym rozwiązaniem dla kibiców, którzy będą zamawiać  jedzenie podczas oglądania swoich ulubionych piłkarzy w największych klubowych i narodowych zmaganiach na świecie.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.