Komunikaty PR

Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™

2021-05-17  |  13:00
Biuro prasowe

Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.

W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.

Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec - potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.

Kampania Pyszne.pl w ramach EURO 2020

Nic tak nie cieszy, jak oglądanie meczu przy smakowitym jedzeniu. W Polsce miłość do piłki i jedzenia jest szczególnie silnie zakorzeniona w kulturze. Uwielbiamy dzielić się sportowymi emocjami tak samo, jak kochamy dobrze zjeść.

Dlatego Pyszne.pl, najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce, został sponsorem EURO 2020 - niecierpliwie wyczekiwanych rozgrywek, które odbędą się pomiędzy 11 czerwca a 11 lipca tego roku w różnych miastach w Europie, w tym w Sankt Petersburgu i Sewilli, gdzie reprezentacja Polski rozegra mecze fazy grupowej. 

Tak wyjątkowe partnerstwo Pyszne.pl z UEFA zobowiązuje, dlatego też w kampanii serwisu, grającej analogiami piłki nożnej i jedzenia, zagościła prawdziwa piłkarska gwiazda - Lukas Podolski. Przygotowania do meczów EURO 2020 idą w parze z realizacją zamówienia i dostawą, której finał wprawia w osłupienie kuriera, zaskoczonego spotkaniem ze sławnym piłkarzem.

Jednak to nie koniec - kolejne ikony piłki nożnej wystąpią w kampanii w całej Europie. W akcji dla wiodącego globalnego serwisu do zamawiania jedzenia online będzie można zobaczyć Fernando Torresa, Gianluigi Buffona i Virgil van Dijka.

“EURO 2020 bez wątpienia będzie najważniejszym wydarzeniem tego lata. Nie ma lepszego uczucia niż oglądanie swojej reprezentacji w starciu z najlepszymi drużynami na świecie. Taką okazję świętuje się w każdym domu, a odpowiednie jedzenie pod ręką odgrywa tu istotną rolę. Dlatego cieszę się ze współpracy z Pyszne.pl, zapraszając całe rodziny do wspólnej radości z meczów podczas jedzenia ulubionych potraw - dzięki temu to doświadczenie stanie się niezapomniane!” - mówi Lukas Podolski.

“Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej  Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia” - opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

Link do video z udziałem Lukasa Podolskiego: https://www.youtube.com/watch?v=_SnBv1OTDW4 

Pyszne.pl jest nie tylko sponsorem EURO 2020, ale także partnerem 11 innych rozgrywek UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz wszystkich turniejów kobiecych. Serwis jest idealnym rozwiązaniem dla kibiców, którzy będą zamawiać  jedzenie podczas oglądania swoich ulubionych piłkarzy w największych klubowych i narodowych zmaganiach na świecie.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.