Komunikaty PR

Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™

2021-05-17  |  13:00
Biuro prasowe

Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.

W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.

Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec - potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.

Kampania Pyszne.pl w ramach EURO 2020

Nic tak nie cieszy, jak oglądanie meczu przy smakowitym jedzeniu. W Polsce miłość do piłki i jedzenia jest szczególnie silnie zakorzeniona w kulturze. Uwielbiamy dzielić się sportowymi emocjami tak samo, jak kochamy dobrze zjeść.

Dlatego Pyszne.pl, najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce, został sponsorem EURO 2020 - niecierpliwie wyczekiwanych rozgrywek, które odbędą się pomiędzy 11 czerwca a 11 lipca tego roku w różnych miastach w Europie, w tym w Sankt Petersburgu i Sewilli, gdzie reprezentacja Polski rozegra mecze fazy grupowej. 

Tak wyjątkowe partnerstwo Pyszne.pl z UEFA zobowiązuje, dlatego też w kampanii serwisu, grającej analogiami piłki nożnej i jedzenia, zagościła prawdziwa piłkarska gwiazda - Lukas Podolski. Przygotowania do meczów EURO 2020 idą w parze z realizacją zamówienia i dostawą, której finał wprawia w osłupienie kuriera, zaskoczonego spotkaniem ze sławnym piłkarzem.

Jednak to nie koniec - kolejne ikony piłki nożnej wystąpią w kampanii w całej Europie. W akcji dla wiodącego globalnego serwisu do zamawiania jedzenia online będzie można zobaczyć Fernando Torresa, Gianluigi Buffona i Virgil van Dijka.

“EURO 2020 bez wątpienia będzie najważniejszym wydarzeniem tego lata. Nie ma lepszego uczucia niż oglądanie swojej reprezentacji w starciu z najlepszymi drużynami na świecie. Taką okazję świętuje się w każdym domu, a odpowiednie jedzenie pod ręką odgrywa tu istotną rolę. Dlatego cieszę się ze współpracy z Pyszne.pl, zapraszając całe rodziny do wspólnej radości z meczów podczas jedzenia ulubionych potraw - dzięki temu to doświadczenie stanie się niezapomniane!” - mówi Lukas Podolski.

“Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej  Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia” - opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

Link do video z udziałem Lukasa Podolskiego: https://www.youtube.com/watch?v=_SnBv1OTDW4 

Pyszne.pl jest nie tylko sponsorem EURO 2020, ale także partnerem 11 innych rozgrywek UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz wszystkich turniejów kobiecych. Serwis jest idealnym rozwiązaniem dla kibiców, którzy będą zamawiać  jedzenie podczas oglądania swoich ulubionych piłkarzy w największych klubowych i narodowych zmaganiach na świecie.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.