Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów
Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com, jednego z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.
“Just Eat Takeaway.com jest liderem na rynku delivery, dlatego cieszyliśmy się, gdy serwis został pod koniec 2019 roku oficjalnym partnerem UEFA w ramach UEFA EURO” - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. “Najnowsza umowa dotycząca współpracy przy 11 turniejach UEFA, w tym Lidze Mistrzów UEFA, Lidze Europy UEFA i Lidze Konferencji Europy UEFA oraz wszystkich turniejach kobiet, pokazuje zaangażowanie we wspieranie piłki nożnej na wszystkich szczeblach w całej Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu, Just Eat Takeaway.com zapewni kibicom zamawianie jedzenia w łatwy i szybki sposób, podczas gdy będą bacznie obserwować rywalizację największych gwiazd piłki nożnej w należących do światowej czołówki rozgrywkach klubowych i meczach drużyn narodowych.”
“To niezwykle ekscytujący czas na angażowanie się w kobiecą piłkę nożną, która rozwija się w niesamowitym tempie. Cieszymy się, że Just Eat Takeaway.com dołączył do nas na kolejne cztery lata.” - powiedziała Nadine Kessler, szefowa kobiecej piłki nożnej UEFA.
“Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie” - powiedział Jitse Groen, dyrektor generalny i założyciel Just Eat Takeaway.com. „Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z UEFA.”
Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, to wiodący serwis do zamawiania jedzenia online. Działając na 23 rynkach na świecie, łączy konsumentów i restauracje, umożliwiając tym samym spędzania każdej ważnej chwili z ulubionym jedzeniem. Wspólnie z restauracjami partnerskimi umożliwia zamawianie jedzenia w łatwy, szybki i przyjemny sposób, na każdym kroku kreując pozytywne wspomnienia. Dla Just Eat Takeaway.com partnerstwo z UEFA to wyjątkowa okazja, aby być z kibicami w czasie, gdy delektują się pysznym jedzeniem, podczas oglądania długo wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich.
Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ono ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach. Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.
Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem:
● Liga Mistrzów UEFA
● EURO Kobiet UEFA
● Liga Mistrzyń UEFA
● Liga Europy UEFA
● Liga Konferencji Europy UEFA
● Superpuchar UEFA
● Liga Młodzieżowa UEFA
● Liga Mistrzów Futsalu UEFA
● Liga Mistrzyń Futsalu UEFA
● Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA
● Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA
Wcześniej ogłoszone:
● UEFA EURO 2020

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.