Komunikaty PR

Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów

2021-03-22  |  23:20
Biuro prasowe

Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com, jednego z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.

 


“Just Eat Takeaway.com jest liderem na rynku delivery, dlatego cieszyliśmy się, gdy serwis został pod koniec 2019 roku oficjalnym partnerem UEFA w ramach UEFA EURO” - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.  “Najnowsza umowa dotycząca współpracy przy 11 turniejach UEFA, w tym Lidze Mistrzów UEFA, Lidze Europy UEFA i Lidze Konferencji Europy UEFA oraz wszystkich turniejach kobiet, pokazuje zaangażowanie we wspieranie piłki nożnej na wszystkich szczeblach w całej Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu, Just Eat Takeaway.com zapewni kibicom zamawianie jedzenia w łatwy i szybki sposób, podczas gdy będą bacznie obserwować rywalizację największych gwiazd piłki nożnej w należących do światowej czołówki rozgrywkach klubowych i meczach drużyn narodowych.”

 

“To niezwykle ekscytujący czas na angażowanie się w kobiecą piłkę nożną, która rozwija się w niesamowitym tempie. Cieszymy się, że Just Eat Takeaway.com dołączył do nas na kolejne cztery lata.” - powiedziała Nadine Kessler, szefowa kobiecej piłki nożnej UEFA. 

 

“Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie” - powiedział Jitse Groen, dyrektor generalny i założyciel Just Eat Takeaway.com. „Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z  UEFA.”
 

Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, to wiodący serwis do zamawiania jedzenia online. Działając na 23 rynkach na świecie, łączy konsumentów i restauracje, umożliwiając tym samym spędzania każdej ważnej chwili z ulubionym jedzeniem. Wspólnie z restauracjami partnerskimi umożliwia zamawianie jedzenia w łatwy, szybki i przyjemny sposób, na każdym kroku kreując pozytywne wspomnienia. Dla Just Eat Takeaway.com partnerstwo z UEFA to wyjątkowa okazja, aby być z kibicami w czasie, gdy delektują się pysznym jedzeniem, podczas oglądania długo wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich.

 

Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ono ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach. Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.



Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem:

●            Liga Mistrzów UEFA

●            EURO Kobiet UEFA 

●            Liga Mistrzyń UEFA

●            Liga Europy UEFA

●            Liga Konferencji Europy UEFA

●            Superpuchar UEFA

●            Liga Młodzieżowa UEFA

●            Liga Mistrzów Futsalu UEFA

●            Liga Mistrzyń Futsalu UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA

Wcześniej ogłoszone:

●            UEFA EURO 2020


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.